nelikymppinen se minäkin olen...Täällä on niin kauniita naisia - eipä kehtaa nelikymppinen laittaa enää kuviansa ...
nelikymppinen se minäkin olen...Täällä on niin kauniita naisia - eipä kehtaa nelikymppinen laittaa enää kuviansa ...
Ei kyllä ikinä uskoisi..nelikymppinen se minäkin olen...
Ei näy...No niin, tässä mä oon täysin naturellina, hiukset suoristamatta ja meikittä. Tukassakin oma väri.
Olkaa hyvät ja oksentakaa.
Mulle näkyy, mut hyvä jos teille ei näy.Ei näy...
Pihtari, kuva esiinMulle näkyy, mut hyvä jos teille ei näy.
No kun se ON esillä. En mä sille mitään voi jos se ei teille näy.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26645611:Pihtari, kuva esiin
Ei kyllä ikinä uskoisi..
Sittenhän sulla on varmastikin kotoisat oltavat tällä palstalla. :hug: =)Alkuperäinen kirjoittaja ms.sekopää;26646107:astrolabe,vartooja......sekopäisen näköisiä naisia palstalla!mutta sekohan tää palsta onkin......
Seli seli. Esikatselu on keksitty!No ni, must tuli valtava piti laittaa pienempi..
Niin minäkin. Korviesi välissä.Tämä on kaunis, muta vähän etäännyttävä?
Asperger tai jokin vastaava?
Tai sitten vain hassu kuvakulma/photoshoppailu tai vain mummeli hupsu ylitulkintoineen?
Veikkaan vikaa.
Mun on pakko sanoa että meissä on mun mielestä tosi paljon samaa näköä, ainut vaan että mulla on ruskeat silmät...(siis ainakin tuon kuvan mukaan)
Mäki paan meikittömän.. Tosin aika vaaanha mut ei sen väliä
Et näytä mt-ongelmaiselta.
Ja höpön löpön! Kyllä minäkin muistan sinut Suzyanne-nikillä kuvistasi. Olen niitä kommentoinutkin, kun mielestäni et ole nätti.En ole muuten kuin ihan muutamalle ihmiselle täällä kertonut että olin täällä tämän 4-5 kk toisella mustalla nikillä, en koskaan julkisesti.(enkä todellakaan ole ko. nikillä laittanut kasvokuvia, vain harmaalla "harmahtava"-nikillä) Et siis voi tietää että olen ko. ketjun toisella mustalla nikilläni aloittanut. Kuka heistä olet siis? Voit kyllä ihan omana itsenäsikin kysyä tuota, ei tuossa mitään niin pahaa ole. Oletko kenties fb-kaverinikin?
Tätä jos joku kauniiksi sanoo niin valehtelee!
Tai sitten sä et vaan tajua. (Juu, huomasin kyllä nikkisi. =) )Alkuperäinen kirjoittaja ms.sekopää;26646131:voi harmi kun ei sun letkautus nyt oikein toiminut;huomasithan mun nikkini