Tulee mieleen salkkareiden Cindy.Voi että, miten mielellään katselee Fortunaten kauneutta
Tulee mieleen salkkareiden Cindy.Voi että, miten mielellään katselee Fortunaten kauneutta
Mulle tuli jotenkin Paula Vesala mieleen mageet
Jotkut ottaa palstailun liian vakavasti. Useat eivät avaa näitä ketjuja ihan siitä syystä etteivät halua ärsyyntyä jonkun naamataulusta.Mä laitoin eka kertaa kuvan palstalle Ja mä en ainakaan näitä muiden kuvia ole aiemmin nähnyt. Oon toki kuvaketjuja selaillut joskus, mutta en mä muista heti minkä näkönen kukin on. Mukava niitä kuvia on katella.
Mulle tuli jotenkin Paula Vesala mieleen mageet
Mua on nyt alkanut ärsyttää lasit ja jos olis varaa, menisin ehkä sinne laserleikkaukseen. Toisaalta mulle ehkä sopiikin lasit paremmin kuin ilman. Sopivia piilareita en oo löytänyt.
Joo.. Mä kyllä toivoin joskus teini-iässä että tarttisin lasit... Kun mun mielestä silmälasit oli niin cool
Nyt mä osaan kyllä olla ihan tyytyväinen siihen ettei näössä ole vikaa..
EIKÄ! Kerrankin kun laitat sumentamattoman kuvan, niin makaat selälläs
Runkkari!tarpeettomasti rajattu!
kaikkihan meAlkuperäinen kirjoittaja Yök mikä;26649192:Runkkari!
Kyl sitä miettii että oli sitä ihan höntti joskus nuorempana, jos olis tosiaan kiinni laseissa niin ei olis kyllä kovinkaan siistiä..Mua on nyt alkanut ärsyttää lasit ja jos olis varaa, menisin ehkä sinne laserleikkaukseen. Toisaalta mulle ehkä sopiikin lasit paremmin kuin ilman. Sopivia piilareita en oo löytänyt.
Voisinkin laittaa itestäni kuvan jossa oon ilman laseja, mutta vasta illalla kun oon nyt töissä niin en saa laitettua..
Täällä yksi, joka sai taas tänään itsetunnolleen aimo kolauksen. Kävin seulonnassa ja alkukartoituksen yhteydessä hoitaja kysyi multa, että tuleeko mulla vielä kuukautiset. What?? Ja just kun pääsin kuvittelemaan, että näytän ihan ikäiseltäni, prkl!
Niin että laittakaa te vaan, sirpsakat, kauniit, nuorekkaat ja kesäiset misulit niitä kuvianne, mä menen perhana potemaan vaihdevuosia
mut sä oot nolo runkkari. Naismainen. Haluisitko olla nainen itsekin?kaikkihan me
Ämmämäinen se on. Munaton pösilö.mut sä oot nolo runkkari. Naismainen. Haluisitko olla nainen itsekin?
Onko sillä jotain merkitystä jos mies haluaa olla nainen?mut sä oot nolo runkkari. Naismainen. Haluisitko olla nainen itsekin?
No näytä se lärvis sumentamatta tai selällään makaamatta. Ei taida olla pokkaa, joten on siis löysät naamalla.Voi apua...juu minähän niin kovin häpeän ikääni, en ikinä sitä täällä edes sano
Ihan erilaiselta näytät tässä kuvassa! Täydellinen muodonmuutos nätistä kaunottareksiMusta on kuva meikattuna tuolla muutama sivu aiemmin. Ja tukka suorana.
En lähde IKINÄ kotiovesta ulos jos tukka ei ole suoristettu.
Enkä meikkaa muuten kuin kevyesti.