Kesän nassukka kuvaketju

[QUOTE="vieras";26647610]Mulla on varsin hyvä olla, mutta joskus tulee sanottua 'vähän' kärkkäästi, kun nää kuvaketjut on niin naurettavia; samat lärvit ja samat nuoleskelijat. Piiri pieni pyörii... :D[/QUOTE]

Mä laitoin eka kertaa kuvan palstalle :rolleyes: Ja mä en ainakaan näitä muiden kuvia ole aiemmin nähnyt. Oon toki kuvaketjuja selaillut joskus, mutta en mä muista heti minkä näkönen kukin on. Mukava niitä kuvia on katella.
 
Mä laitoin eka kertaa kuvan palstalle :rolleyes: Ja mä en ainakaan näitä muiden kuvia ole aiemmin nähnyt. Oon toki kuvaketjuja selaillut joskus, mutta en mä muista heti minkä näkönen kukin on. Mukava niitä kuvia on katella.
Jotkut ottaa palstailun liian vakavasti. Useat eivät avaa näitä ketjuja ihan siitä syystä etteivät halua ärsyyntyä jonkun naamataulusta.
 
:LOL:

Joo.. Mä kyllä toivoin joskus teini-iässä että tarttisin lasit... Kun mun mielestä silmälasit oli niin cool :p

Nyt mä osaan kyllä olla ihan tyytyväinen siihen ettei näössä ole vikaa..
Mua on nyt alkanut ärsyttää lasit ja jos olis varaa, menisin ehkä sinne laserleikkaukseen. Toisaalta mulle ehkä sopiikin lasit paremmin kuin ilman. Sopivia piilareita en oo löytänyt.

Voisinkin laittaa itestäni kuvan jossa oon ilman laseja, mutta vasta illalla kun oon nyt töissä niin en saa laitettua..
 
Kepsis
[QUOTE="VIERAS";26649140]EIKÄ! Kerrankin kun laitat sumentamattoman kuvan, niin makaat selälläs :)
Joo, noin näyttää sitten nuoremmalta - laita kuule ihan reilusti kuva jossa näyt selkeesti ja ihan istut tai seisot. Kun niin tykkäät näyttää kasvojas, näytät varmaan ihan ikäiseltäsi, miksi häpeät sitä?[/QUOTE]

mitä se sinulle kuuluu mitä kuvia hää näyttää itsestään? pahvi.
 
Mua on nyt alkanut ärsyttää lasit ja jos olis varaa, menisin ehkä sinne laserleikkaukseen. Toisaalta mulle ehkä sopiikin lasit paremmin kuin ilman. Sopivia piilareita en oo löytänyt.

Voisinkin laittaa itestäni kuvan jossa oon ilman laseja, mutta vasta illalla kun oon nyt töissä niin en saa laitettua..
Kyl sitä miettii että oli sitä ihan höntti joskus nuorempana, jos olis tosiaan kiinni laseissa niin ei olis kyllä kovinkaan siistiä..
 
[QUOTE="VIERAS";26649140]EIKÄ! Kerrankin kun laitat sumentamattoman kuvan, niin makaat selälläs :)
Joo, noin näyttää sitten nuoremmalta - laita kuule ihan reilusti kuva jossa näyt selkeesti ja ihan istut tai seisot. Kun niin tykkäät näyttää kasvojas, näytät varmaan ihan ikäiseltäsi, miksi häpeät sitä?[/QUOTE]

Voi apua...juu minähän niin kovin häpeän ikääni, en ikinä sitä täällä edes sano :D
 
Täällä yksi, joka sai taas tänään itsetunnolleen aimo kolauksen. Kävin seulonnassa ja alkukartoituksen yhteydessä hoitaja kysyi multa, että tuleeko mulla vielä kuukautiset. What?? Ja just kun pääsin kuvittelemaan, että näytän ihan ikäiseltäni, prkl!

Niin että laittakaa te vaan, sirpsakat, kauniit, nuorekkaat ja kesäiset misulit niitä kuvianne, mä menen perhana potemaan vaihdevuosia :D

Jos yhtään lohduttaa, multa kysyttiin viime kesänä (23v) kun kävelin mammografia-vaunun ohi että olinkos seulontaan tulossa. :D
 
toisen puolella
[QUOTE="vieras";26649934]No näytä se lärvis sumentamatta tai selällään makaamatta. Ei taida olla pokkaa, joten on siis löysät naamalla.[/QUOTE]

Ja mitä merkitystä tällä sitten on, että ikä näkyy? Tekeekö SE ihmisestä huonomman?
 
[QUOTE="vieras";26649934]No näytä se lärvis sumentamatta tai selällään makaamatta. Ei taida olla pokkaa, joten on siis löysät naamalla.[/QUOTE]

En voi sille mitään jos sinä et näe mun ryppyjä naamassa tai vitiligoa tai mitään muutakaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26649934]No näytä se lärvis sumentamatta tai selällään makaamatta. Ei taida olla pokkaa, joten on siis löysät naamalla.[/QUOTE]

laitappa itse ensin oma kuvasi jos on varaa arvostella! kai jokainen joka tänne kuvansa laittaa saa laittaa juuri sellaisen kun haluaa ja missä näyttää mielestään hyvälle?
 
[QUOTE="vieras";26650017]laitappa itse ensin oma kuvasi jos on varaa arvostella! kai jokainen joka tänne kuvansa laittaa saa laittaa juuri sellaisen kun haluaa ja missä näyttää mielestään hyvälle?[/QUOTE]

Tässä nyt on tarkoitus se, että hän pääsee sanomaan minulle, että häpeän ikääni. Tai sanoikin sen jo...odottaa siis kuvaa jossa minulla on paljon ryppyjä yms. Että olen rupsahtanut tai jotain. On mulla rypyt ja minussa näkyy sairauteni ja vaikka mitä. Mutta se nyt ei riitä kun pitää oikein kunnolla ne rypyt näkyä.
 

Yhteistyössä