PÄIVITETTY
HV Voi ei, olen niin pahoillani :'( Mulla kävi viimeks ihan samoin, että nt-ultrassa todettii kkm ja istukka oli vaan pitänyt normoneja yllä sen verran että oireetkin pysyi yllä normaalisti. Mun kohdalla vauva oli kuollut n. rv9-10. Voimia sulle kovasti!
Samoin voimia
Fossiilille edelleen! Toivon sylin täydeltä kaikkea hyvää teille
Ja jos yhtään tuntuu siltä ettei uuden yrityksen aika vielä ole, niin antakaa vielä aikaa itsellenne. Toipukaa rauhassa :heart:
Magicarnie Onko sulla vuotoa vielä ollut?! Btw, et ollut laittanut laskettuaikaas, yritin sen viikoista laskea, mutta menikö oikein
laitoin 28.1?
Tervetuloa kaikille uusille! Teitä tulikin kerralla useampi
Nt-ultrissa taas hyviä uutisia, onnittelut teille
Mulla on "melkein" vapaa ilta
Mies töissä ja toinen lapsista lähti yökyläilemään serkkujen luo. Neiti 4v ekaa kertaa ilman isosiskon turvaa yökyläilemässä. Saas nähä miten uni tulee
No on reipas kyllä.
Huomenna tuleekin koko katras vuorostaan meille Eli lapsia sitten 4 kpl.
Vähän tuntuu
energiataso nousseen, tänään innostuin siivoomaan toisen tytön vaatelipastosta pienet vaatteet pois
(Olin suunnitellut sitä varmaan 4 kuukautta jo) :ashamed: Mut nyt se on tehty. Pesin vessatkin ihan vain touhuamisen ilosta ja puunailin keittiötä. Kokkailukin tuntui tänään kivalta eikä pakko pullalta.
Hemoglobiinihan mulla oli jo ekassa neuvolassa
104 ja sitä oon koittanut aktiivisesti nostaa ruokavaliolla, ehkä se on alkanut nousemaan tai muuten alkaa olo helpottumaan
Adora 11+0 (poksuti poksuti)
Isomman tyttelin 11v kanssa ruvetaan kattoo leffaa :heart: