hei muuten teille jotka mietitte mitä syödä kun kaikki ällöttää (tms) niin mä ainakin vedän vaan keittoja. vasta nyt pari viime viikkoa on ollu oksu kurkussa koko ajan ja aamulla yökin töissä, ei tee yhtään mitään "kiinteetä" mieli, niin syön keittoja ja hyvin menee alas! myös jos syö normiruokaa niin muutaman haarukallisen jälkeen tuntuu että on niin täynnä että oksentaa jos syö vielä vähän. jos on vaan kotona niin on varmaan vähän vaikee keksii erilaisia keittoja aina vaihteluksi, mut mul on hyvä ku töissä syön päivällisen ja täällä on aina erikseen keittopöytä niin saan sieltä joka päivä eri keiton muistan jopa että joskus yläasteelta anorektikkokaverini kertoi jostain tutkimuksesta mikä osoitti että keitto pitää nälkää jopa paremmin kuin kiinteä ruoka. sosekeitot etenkin.
mut kyllä se nälkä vieläki yllättää tasasesti muutaman tunnin välein jos ei ehi syödä joka väliin! käytiin eilen poikaystävän kanssa uimassa ja hyi helkkari oli niin kylmää että pulahdukseksi jäi on muuten eka kesä varmaan viiteen vuoteen kun heitän talviturkin näin myöhään. viime kesänä kun asuin vielä toisella paikkakunnalla (poikaystäväni myös) niin koko kesä vaan pyöräiltiin rannalta toiselle uimaan, hah se oli kivaa.
pikkumini & vauva 12+6. apua huomenna alkaa jo NELJÄSTOISTA viikko. kuulostaa niin isolta :') ps. eilen tuli ekaa kertaa semmonen outo fiilis että "ei vitsi mä oon RASKAANA!" tai kun ei oo ennen ollu ni hassua että se on nyt totta ei tarvii ymmärtää mua hahhah.
mut kyllä se nälkä vieläki yllättää tasasesti muutaman tunnin välein jos ei ehi syödä joka väliin! käytiin eilen poikaystävän kanssa uimassa ja hyi helkkari oli niin kylmää että pulahdukseksi jäi on muuten eka kesä varmaan viiteen vuoteen kun heitän talviturkin näin myöhään. viime kesänä kun asuin vielä toisella paikkakunnalla (poikaystäväni myös) niin koko kesä vaan pyöräiltiin rannalta toiselle uimaan, hah se oli kivaa.
pikkumini & vauva 12+6. apua huomenna alkaa jo NELJÄSTOISTA viikko. kuulostaa niin isolta :') ps. eilen tuli ekaa kertaa semmonen outo fiilis että "ei vitsi mä oon RASKAANA!" tai kun ei oo ennen ollu ni hassua että se on nyt totta ei tarvii ymmärtää mua hahhah.