Tsemppia
Toivojalle! Kuten taalla on sanottu moneen kertaan, moni raskaus on alkanut ei ihan huippualkiolla.
Samoin herrrmoja ja voimia
Sintulle,
Katalle ja
Pepposelle! Punavaria oli sunkin testissa, Sintu, joten leuka pystyyn...! Ja Pepponen, eikos taalla joku just julistanut, etta silloin on aina vihlonut vatsassa, kun alkio ON kiinnittynyt? Ja Kata, ma olen just samaa mielta: en uskaltaisi millaan testata etukateen, etten vain saa vaaraa tulosta ja tipahda sitakin korkeammalta/riskeeraa alkiota, jos oikea tuloskin onkin sit jotain ihan muuta...
Renaa uskallan minakin jo onnitella. Hyvalta nayttaa, ja peukutetaan, etta varit kirkastuu testissa mita pikimmiten!
Tammuskan lyhyt kaava -uteluihin vastasinkin tuolla aloittelijoiden ketjussa. Ja tervetuloa
Calinkalle. Ma olen hoidoissa Englannissa, joten en valitettavasti osaa neuvoa Suomen klinikoista. Onko sulla koskaan testattu, olisiko immuuniongelmia? Taallapain niita on alettu testata viime aikoina yksityisklinikoilla, ja monilla ne ovatkin nayttaneet aiheuttaneen ainakin osan ongelmista.
ON: Taalla ei muuta ku Menopurin pistelya. Ei oireita, mita nyt rakas siippa onnistui aikaansaamaan mustelman vatsanahkaani yhdella piikilla. Annan sen pistella mua, jotta tuntisi olevan enemman juonessa mukana - vaikka itse asiassa omat piikitykset tuntuu vahan vahemman.
Huomenna on seuraava ultra, ja se vahan jannittaa: minkaanlaisten oireiden puute saa tietysti ajattelemaan, ettei siella alakerrassa mitaan tapahdukaan, ja kohta tulee tuomio, etta ei vaiskaan, limis on liian ohut tai ei siella mitaan munasolun aihettakaan nay... No, huomenna sen nakee.
Positiivista mielta kaikille!!