Mun kaalilaatikosta tuli uunikaalikeittoa!!! |O|O perkele!
Mun kaalilaatikosta tuli uunikaalikeittoa!!! |O|O perkele!
peesiSääsket :headwall: :kieh: |O
Jep Jep. Nyt se märkäimurin putki syöpyi rikki viemärinavausaineesta, paskaa lensi seinällekin ja miehen kädet tulessa siitä aineesta. Kohta ollaan kaikki jossain taudissa.Se, että meidän vessan viemäri tulvi äsken yli! Vessan lattia täynnä p*skavettä |O.
Mies tuolla putsaa sitä märkäimurilla ja haju on hirveä.
What?Edellispäivänä yksi tampio äiti tuli kahden lapsensa kanssa kassajonossa perään. Ja todella lähelle ikäänkuin ei olisi tilaa ollut taaempana (muita jonottajia ei ollut). Kun käännyin katsomaan huomasin että kärryissä istuvan kakaran naama oli ihan punaisen kirjavasti täpliä täynnä. Itse olen raskaana ja nyt pelkään että kyseisellä lapsella olisi ollut vesirokko. Kirmasin karkuun kun naaman huomasin mutta äkkivilkaisulla ei vesikelloja näkynyt. Toivon todella että kyseessä oli tavallista ärhäkämmät itikan puremat... Helkkarin tampio se äiti kun näkee että edellä oleva on maha pystyssä ja tunkee mahdollisesti sairaan kakaransa ihan perseeseen kiinni!
No jos sillä lapsella on vesirokko niin ei todellakaan saa!What?
Jos lapsella on näppyä naamassa (lapsella, ei kakaralla...) kuten lapsilla joskus on (ainakin näin hyttysaikaan), niin häntä ei saa kaupassa työntää kärryissä sellaisen ihmisen lähelle, joka on raskaana?
Eikö sulla oo ollut vesirokkoa tai etkö oo ottanut rokotetta?No jos sillä lapsella on vesirokko niin ei todellakaan saa!
Edellispäivänä yksi tampio äiti tuli kahden lapsensa kanssa kassajonossa perään. Ja todella lähelle ikäänkuin ei olisi tilaa ollut taaempana (muita jonottajia ei ollut). Kun käännyin katsomaan huomasin että kärryissä istuvan kakaran naama oli ihan punaisen kirjavasti täpliä täynnä. Itse olen raskaana ja nyt pelkään että kyseisellä lapsella olisi ollut vesirokko. Kirmasin karkuun kun naaman huomasin mutta äkkivilkaisulla ei vesikelloja näkynyt. Toivon todella että kyseessä oli tavallista ärhäkämmät itikan puremat... Helkkarin tampio se äiti kun näkee että edellä oleva on maha pystyssä ja tunkee mahdollisesti sairaan kakaransa ihan perseeseen kiinni!
No jos sillä lapsella on vesirokko niin ei todellakaan saa!
No mulla on todellakin maha pystyssä, loppuraskaus nääs. Ja tartuttavan vesirokkopotilaan kanssa ei todellakaan mennä minnekään! Ei tarvitse olla raskaana vaan esim. muutoin sairas tms. niin ko tauti voi olla vaarallinen. Kaikki itsekeskeiset mammat vaan ei mieti muuta kuin sitä että pitää päästä vähän shoppaamaan kun parin päivän kotonaolon jälkeen on jo niiiin tylsää...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26489694: