Päivän vitutusgallup: Eniten tänään ottaa päähän mikä?

frwq
No joo. Olen joku aika sit aloittanut gluteenittoman ruokavalion ja tänään kuopuksen synttäreillä nappasin Jaffa-keksin ja söin sen tosta vaan. En siis tarkoituksella, vaan pää löi ihan tyhjää ja pistelin keksin poskeeni. Noh, illlan olen kärsinyt kramppaavasta vatsasta ja ravannut wc:ssä ripaskalla. Voi vee, sama tyhmä pää kesät ja talvet! :headwall:

"Moonbell"
Moni asia mennyt pieleen. Tajusin tänään, että kiireen takia olen pitkän aikaa syönyt heikosti ja sen vuoksi laihtunut liikaa (alipainoiseksi, pitäisi 5 kiloa saada takaisin...). Ei vain ole muistanut/ehtinyt syödä riittävästi. Sitten kodin koneita hajonnut useita. Rahat lopussa ja vielä 2 viikkoa tilipäivään. Annoin myös väsyneenä työpaikalla itsestäni melko rujon kuvan tänään. Olen uusi työntekijä niin kiva mokailla näin heti alkuun.

HippuTAR
Anteeks, en halua pelotella mutta tuli tosta vuosien ripulista mieleen joskus lukemani lehtijuttu, missä joku nainen kertoi että sen 5 vuotta jatkunut ripuli kymmenien ja kymmenien lääkärikäyntien jälkeen paljastui HIVn aiheuttamaksi. Mutta oikealla lääkityksellä se sai oireet kuriin ja pystyy elämään normaalisti sairautensa kanssa. Voisitko harkita käyntiä testeissä, varmuuden vuoksi?
Tää on mulla alkanu joskus 18 vuotiaana, oon nyt 35. Välissä neljä raskautta ja eikös HIV testata raskausaikana vai testataanko? Ja kai se nyt jo oiris muutenkin.

tartsika
Tää on mulla alkanu joskus 18 vuotiaana, oon nyt 35. Välissä neljä raskautta ja eikös HIV testata raskausaikana vai testataanko? Ja kai se nyt jo oiris muutenkin.

ihottuma
kurkkukipu
kuume
lihaskipu
nielutulehdus (ks. angiinan oireet)
nivelkipu (niveloireet)
päänsärky
ripuli
suun haavat
turvonneet imusolmukkeet
väsymys.

Tollasia oireita google siihen anto. Mutta hyvä jos on testattu eikä muut oireet täsmää. Toivottavasti siihen joku apu vielä löytyy, tsemppiä :)

"odottelija"
mua ärsyttää kun vauva ei synny ilmeisestikään vielä, 38+5 raskausviikolla olen, ja itse olisin aivan valmis koitokseen. Toisekseen lupasin että olen synnytykseen asti ilman herkkuja, onnistuin kaksi viikkoa, ja nyt vetäsin keksi paketin ja suklaata :(

viisi lasta
Heräsin aamulla pahantuulisena.Kaikki ÄRSYTTÄÄ! Pilvet roikkuvat alhaalla ja vain odottaen milloin tulee vettä. Lasten kiljunta ja normaali nahistelu käy hermoon. On kuuma ja hiostava ilma. Kaikkee pitäis tehdä, vaan kun ei huvita tai jaksa tänään yhtään mitään!

"akka"
tää vitutus on kestäny ainakin viikon. Ukko on viettäny kaiken ajan roplaamassa vcenettä ja autoo ja ties mitä helvetin koneita, kun ne nyt on pakko saada tehtyä muusta viis. pe-la kännissä kun käki kun on ollu niin raskas viikko ja nyt lähti viron reissuun kun oli kaverilleen luvannut ja vielä kehtas valittaa kun ei millään jaksais mutta kun on pakko. Hmm.. mitenköhän se on ajatellu että minä jaksan? töistä tarhan ja ruokakaupan jälkeen kotihommiin, Siihen voisi vielä lisätä 3 teiniikäistä hirviötä, että ihan lepposaa on ollu!!!!

Yhteistyössä