Päivän vitutusgallup: Eniten tänään ottaa päähän mikä?

"vieras"
Tänään ottaa päähän se, että lapset hyppii seinille, ukko istua möllöttää ja tuijottaa mitään tajuamatta tietokonetta. Samaan aikaan minä kokkaan, siivoan pyykkään jne. hetki sitten istuin kodinhoitohuoneen lattialla lajittelemassa pyykkejä ja itkeä vollotin kun ottaa niin rankasti aivoon tämä meno ja puolisoiden eriarvoisuus!

"eukko"
Mies. Pelko (melkein varmuus) siitä, että tuo on uskoton. Vilkuillut naapurinrouvaa pidemmän aikaa, ja naapurinrouva vahtaa miestäni. Kyselee ukon perään jatkuvasti... Toisaalta ihmettelen, miksi olisi uskoton, taustani tietää kuitenkin... Miksi ei sanoisi suoraan, jos on kiinnostunut toisesta, eikä halua jatkaa kanssani. Pientä ahdistusta olen tuossa huomannut, mutta ei ole tuonut asiaa esille... Sanoo olevansa tyytyväinen suhteeseemme. Tiedä sitten kumpaa uskoisi, miehen sanaa vai vaistoani.

Pienessä kanuunassa se onkin mukavaa, kun muksulle iskee uhmapäivä. Ja mies lähtee kaverilleen kaivamaan nenäänsä.

Oikeasti noita uhmia kumminkin on ollut tosi vähän viimeaikoina ja mulla oli eilen niin kivaa, että suon sen kyllä toisellekin.

Mutta v*ttu kun väsyttää ja tekis mieli pitsaa ja mennä muksun kans helpoimman kautta, mutta en viitsi. Sekin v*tuttaa, välillä pitäis osata relata eikä aina ajatella vaan huomista.

Kun osaiskin aina elää hetkessä!

Se, et on niin tyhmä ettei älyä syödä tarpeeks ajoissa vaan ajaa ittensä siihen jamaan, et kaikki alkaa vituttaa. Mikään ei pysy käsissä, lapsen energisyys ja jatkuva höpötys raivostuttaa, oma väsymys ottaa päähän, sade ja synkkyys ketuttaa. Sit ku lopulta saa pöperöä napaan ni johan sitä ollaan kuin kantolan keksit taas. On se kumma.

vieras bb
Se että mulla ei ollut sadevarusteita kun pyöräilin rankkasateessa kotiin ja tuulipuvusta tuli vesi läpi niin että olin kuin suihkusta tullut. Kaikki vaatteet meni vaihtoon.

"kaikki"
Ensinnäkin mies valittaa mun iltavuoroista ois omia hommia ja joutuu oleen lasten kanssa haloo mä olin 10 vuotta ja sitten se ku se roikkuu perseesä koko ajan pitäis kuulemma saaja ja mua ei yhtään kiinnosta.

Lapset ne ku ei tajua sitten millään että omat tavarat laitetaan omalle paikalle eikä ruokia ole syömiseen jälkeen tarkoitus jättää pöydälle lämpenemään....

Sitte vingutaan ku ei oo tekemistä no ois tuota omanhuoneen siivousta ja hyppäis vaikka pyörän päälle ja menis katteleen kavereita mutta ku ei jaksa

"Patu Kakkinen"
...saatana sentään... mä en ole mikään automies, mulle rriittä se, että auto menee katsatuksesta lä pi ja sillä pääsee töihin ja takaisin.

Eikös tuo saatanan paska ole kehittänyt taas sellaisen vian, että hinta-arvio korjaukselle on siinä 800 - 1000 euroa. Ja sen paskan ostin 3000 eurolla, korjannut sitä tähän asti reilulla tonnilla.

Dieselvero on aika kohtuuton tuon auto käypään arvoon nähden, ei jaksa maksaa.

Siis on edessä uuden auton osto, sitten vaan arpomaan, ostaisinko seuraavaksi tuon vain tuon paskan joka laukeaa seuraavaksi?

Vittu, mä en välitä siitä, onko auto ruosteinen vai muuten paska vai siitä etteikö sillä kehtaisi ajaa, kunhan toimisi. Saatana sentään, tänään neljä tuntia vitun vihmovassa vesisateessa sitä ihmetellyt.
Vittu.

Luojan kiitos neljän päivän päästä alkaa loma. Sekin saatanan aika menee varmaan autokaupoissa. En-nauti-yhtään.

raskaana
Edellispäivänä yksi tampio äiti tuli kahden lapsensa kanssa kassajonossa perään. Ja todella lähelle ikäänkuin ei olisi tilaa ollut taaempana (muita jonottajia ei ollut). Kun käännyin katsomaan huomasin että kärryissä istuvan kakaran naama oli ihan punaisen kirjavasti täpliä täynnä. Itse olen raskaana ja nyt pelkään että kyseisellä lapsella olisi ollut vesirokko. Kirmasin karkuun kun naaman huomasin mutta äkkivilkaisulla ei vesikelloja näkynyt. Toivon todella että kyseessä oli tavallista ärhäkämmät itikan puremat... :( Helkkarin tampio se äiti kun näkee että edellä oleva on maha pystyssä ja tunkee mahdollisesti sairaan kakaransa ihan perseeseen kiinni!

Edellispäivänä yksi tampio äiti tuli kahden lapsensa kanssa kassajonossa perään. Ja todella lähelle ikäänkuin ei olisi tilaa ollut taaempana (muita jonottajia ei ollut). Kun käännyin katsomaan huomasin että kärryissä istuvan kakaran naama oli ihan punaisen kirjavasti täpliä täynnä. Itse olen raskaana ja nyt pelkään että kyseisellä lapsella olisi ollut vesirokko. Kirmasin karkuun kun naaman huomasin mutta äkkivilkaisulla ei vesikelloja näkynyt. Toivon todella että kyseessä oli tavallista ärhäkämmät itikan puremat... :( Helkkarin tampio se äiti kun näkee että edellä oleva on maha pystyssä ja tunkee mahdollisesti sairaan kakaransa ihan perseeseen kiinni!
What? :D

Jos lapsella on näppyä naamassa (lapsella, ei kakaralla...) kuten lapsilla joskus on (ainakin näin hyttysaikaan), niin häntä ei saa kaupassa työntää kärryissä sellaisen ihmisen lähelle, joka on raskaana?

No jos sillä lapsella on vesirokko niin ei todellakaan saa!
Eikö sulla oo ollut vesirokkoa tai etkö oo ottanut rokotetta?

On toki typerää tuoda vesirokkoinen lapsi kauppaan, jos rakkulat on vielä siinä vaiheessa että ne tartuttaa, mutta a) jokainen näppylä ei ole vesirokkoa, ja b) hysteriaan on turha vaipua, koska todennäköisesti kaupassa on liikkeellä sen seitsemää sorttia pöpöjä, sellaisia joita ei osaa pelätäkään kun niitä ei päälle näe. Vesirokkokin tarttuu jo ennen kun ekat näpyt puhkeaa.

Anonyymitär
Mullakin ollut v*tutuspäivä tänään. Oli hoitolapsi yötä, muttei päästy ulos kun vettä satoi koko päivän, ja myrskysi ihan hulluna. Autoajelulla oltiin sen verran että sin pojat nukahtamaan vähäksi aikaa. Mutta tylsäähän niillä oli, ja varsinkin oma lapsi oli melko hankala.

Lisäksi kissat ovat osoittaneet mieltään liiasta melusta, (eli kun oli se hoitolapsi) ja ilta onkin mennyt kissankusipyykin parissa.

AAAAAARGH!!!! :mad:

Raskaana on yliherkkä, tiedän tiedän....... silti.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Mä en tiedä ottaako mua päähän, mutta ainakin vähän hirvittää.

Raskausviikot 40+2. Ja nyt vauvan jalat tuntuu oikealla alavatsalla/kyljessä, ja hikka tuntuu navan yläpuolella. Kun vauva viimeeksi oli todistetusti raivotarjonnassa (eli reilu viikko sitten), niin hikka tuntui alavatsalla ja jalat navan yläpuolella. Ei prkl jos tämä on nyt taas väärinpäin...sit mää huudan ja lujaa |O

Huomisaamuna se selvinnee, kun menen äitiyspolille. Ja jos näin on, niin olen vittuuntunut kuin pieni orava, jonka käpy on jäässä.

raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26489694:
Mutta jos se raskaus ei näy vielä?

Pitäisiköhän raskaana oleville naisille kehitellä jonkinlainen tunnistekeino, t- paita tai lippis tms, ihan varooksi.
:D

Aijai, te olette kyllä kaikki mainioita (ja minä näköjään muutun ihan umpihulluksi iltapäiväunet otettuani :O)
No mulla on todellakin maha pystyssä, loppuraskaus nääs. Ja tartuttavan vesirokkopotilaan kanssa ei todellakaan mennä minnekään! Ei tarvitse olla raskaana vaan esim. muutoin sairas tms. niin ko tauti voi olla vaarallinen. Kaikki itsekeskeiset mammat vaan ei mieti muuta kuin sitä että pitää päästä vähän shoppaamaan kun parin päivän kotonaolon jälkeen on jo niiiin tylsää...

Yhteistyössä