Opettele sinä pitämään se turpasi joskus kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26480142:Älkää aina valittako, opetelkaa nauttimaan kesästä
Pakkomielteinen lihansyöjä tosiaan, aina liha mielessä, jopa oma...Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26482042:Muutama viikko sitten sipaisin sirkkelillä pikku biitin peukalon päästä ja juuri kun se on melkein parantunut, pamautin tänään kasvihuonetta pykätessäni samaisen peukalon kynnen mustaksi.
Mutta paljon enemmän vituttaa kaikki ne itikat jotka olivat koko ajan kimpussa.
oot sä kyl älyttömän tyhmä ihminen, en voi muuta sanoa. kaikissa muissa vika, ei sinussa, että naapureiden kanssa _joka paikassa_ menee sukset ristiin. ja ainoa konsti pitää välit kunnossa naapurissa asuvaan juoppoon on raahata sille viinaa. HURRAA!Siksi siis roijaan olutta alkkikselle: halusta ylläpitää tätä väliaikaista rauhaa mahdollisimman kauan. Yritän hillitä heikkoja hermojani parhaimman mukaan.
Ootkohan mun naapuri... :/ Välillä (ihan liian usein) tulee kyllä jopa kurkku suorana huudettua kun ei mitkään kiellot ja uhkaukset tehoa villiintyneisiin ipanoihin...Alkuperäinen kirjoittaja ÄLLÖÄ;26480183:Naapurin kailottava ämmä! Ensin kysyy pennulltaan (3- ja 2-v.) haluatko/otatko/menetkö ja sitten kun eivät tee oikein, niin huutaa kurkku suorana ja uhkailee. Saatanan megafoni!!! käyn kohta pilliin kiinni.............
Anteeks, en halua pelotella mutta tuli tosta vuosien ripulista mieleen joskus lukemani lehtijuttu, missä joku nainen kertoi että sen 5 vuotta jatkunut ripuli kymmenien ja kymmenien lääkärikäyntien jälkeen paljastui HIVn aiheuttamaksi. Mutta oikealla lääkityksellä se sai oireet kuriin ja pystyy elämään normaalisti sairautensa kanssa. Voisitko harkita käyntiä testeissä, varmuuden vuoksi?Vituttaa toi maha, tai suolisto tai molemmat.
Mä oon viikkoja ollu hyvin rajoitetulla ruokavaliolla jatkuvan ripulin takia, toi ripuli siis kestänyt jo vuosia.