Päivän vitutusgallup: Eniten tänään ottaa päähän mikä?

Muutama viikko sitten sipaisin sirkkelillä pikku biitin peukalon päästä ja juuri kun se on melkein parantunut, pamautin tänään kasvihuonetta pykätessäni samaisen peukalon kynnen mustaksi.

Mutta paljon enemmän vituttaa kaikki ne itikat jotka olivat koko ajan kimpussa.

ärr murr
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26482042:
Muutama viikko sitten sipaisin sirkkelillä pikku biitin peukalon päästä ja juuri kun se on melkein parantunut, pamautin tänään kasvihuonetta pykätessäni samaisen peukalon kynnen mustaksi.

Mutta paljon enemmän vituttaa kaikki ne itikat jotka olivat koko ajan kimpussa.
Pakkomielteinen lihansyöjä tosiaan, aina liha mielessä, jopa oma...

Ja noinhan siinä sitten käy, että olet lihapatoinesi ravinnut ittesi hyttysen herkuksi. Haistavat sut kilometrin päästä ja saapuvat hartausjuhliin sua syömään. Kyllä nyt pitää antautua kokeilemaan kasvisdieettiä loppukesäksi, jotta veri alkaa haista parsalta ja hyttynenkin semmoisesta pyörtyy. Syöt sitte talvella taas niinkuin sydämesi halajaa.

Hehe. Onkohan mulla jääny parsaa hampaankoloon? Laihahko hyvittely-yritys: laita ny se peukkupolo johonkin kunnolliseen pakettiin turvaan, tuo on jo liikaa kärsimystä.

Ei ikinä valmista
Tänään ottaa päähän se, että kun vihdoin saatiin miehen kanssa aikaiseksi kaivaa autotallista siimaleikkuri (vai mikä sen trimmerin nimi on, jolla siistitään kivetyksen reunoja ym. mihin ei ruohonleikkurilla pääse) niin siitä pirulaisesta loppui siima. Just nyt kun kerrankin oisi saatu piha kerralla siistiksi. Nyt on sitten nurmikko ajettu mutta noita ihme heinänkorsia ym. siellä sun täällä. Eniten ehkä vitutti kuitenkin miehen (muka salaa) tyytyväinen ilme, kun voi jättää homman sikseen, vaikka kyse olisi ollut ehkä max. 10 minuutin hommasta enää.

Oma laiskuus vituttaa. Opiskeluhommia pitäis tehdä, ovat nyt siis keväältä myöhässä. No enpä oo tehny.

Sairastelu vituttaa, 6vkon sisällä oll angiina, virustulehdus kurkussa ja nyt taas nuhakuume. Vtt.

"Minna"
Muakin vituttaa yks naapurin ämmä, luulosairas meikäläisen panettelua harrastava säälittävä alkoholisti joka elää omassa harhaisessa maailmassaan, ei tajua vaikka päin näköä sanoisin miten tällä pihalla asiat OIKEASTI ovat.

Mua VITUTTAA olla täällä aina jumissa penskojen kanssa. Koskaan, ikinä ei pääse minnekään pakoon tätä hemmetin kitinää ja vinkumista. Eniten vituttaa, että mies on yrittäjä ja mulla sama ammatti ja voisin hyvin mennä ja tehdä sen hommat niin ikinä se ei anna mun mennä. Varmaan vaan hyrisee mielissään kun ei tartte jäädä kotiin... Ja mä tosiaankin haluaisin vaan töihin, en ees mihinkään baariin tms.

tiiamari
Aina lasten kanssa, ois ihan kiva joskus olla edes pari tuntia yksin viikonloppuna. Voi helvetti, onneksi ma aamuna pääsee töihin levähtämään. Ja lapset koko helvetin kesäksi päivystävään koska olen töissä. Tosin vapaata myös arkisin mutta sitähän eivät pvkodissa tiedä. Kun ei jaksa niin ei vaan jaksa. Eikä kyllä enää edes kiinnosta jos rehellisesti myönnän, loppun ajettu tämä äiti

• Tykkää
Reactions: lörppö
Eniten ottaa päähän tänään se, että mieheni ei koskaan kysy, tarvitsisinko apua jossakin hommassa... Siis ei ikinä missään hommassa.

Tänään kaatui kottikärryllinen kompostia väärään paikkaan, kun se ei pelkällä tahdonvoimalla mennyt sinne minne yritin... :(

Puhuttiin tästä tänään, ja mies totesi, että mun pitää pyytää apua kun sitä tarvitsen. Näin se varmasti on. Toisaalta vitutus on olotila, johon turtuu, niin ettei sekään haittaa.

"..."
Siksi siis roijaan olutta alkkikselle: halusta ylläpitää tätä väliaikaista rauhaa mahdollisimman kauan. Yritän hillitä heikkoja hermojani parhaimman mukaan.
oot sä kyl älyttömän tyhmä ihminen, en voi muuta sanoa. kaikissa muissa vika, ei sinussa, että naapureiden kanssa _joka paikassa_ menee sukset ristiin. ja ainoa konsti pitää välit kunnossa naapurissa asuvaan juoppoon on raahata sille viinaa. HURRAA!

• Tykkää
Reactions: JonTriplet
Kahden Yh
Alkuperäinen kirjoittaja ÄLLÖÄ;26480183:
Naapurin kailottava ämmä! Ensin kysyy pennulltaan (3- ja 2-v.) haluatko/otatko/menetkö ja sitten kun eivät tee oikein, niin huutaa kurkku suorana ja uhkailee. Saatanan megafoni!!! käyn kohta pilliin kiinni.............
Ootkohan mun naapuri... :/ Välillä (ihan liian usein) tulee kyllä jopa kurkku suorana huudettua kun ei mitkään kiellot ja uhkaukset tehoa villiintyneisiin ipanoihin...

Eniten tänään ottaa päähän loman loppuminen ja se, että toi pienempi lapsi herää EDELLEEN joka yö monta kertaa (siinä missä isompi on aina nukkunut koko yön heräämättä -jopa vauvana). Eipä ole paljon iloa esikoisen unenlahjoista.

tartsika
Vituttaa toi maha, tai suolisto tai molemmat.

Mä oon viikkoja ollu hyvin rajoitetulla ruokavaliolla jatkuvan ripulin takia, toi ripuli siis kestänyt jo vuosia.
Anteeks, en halua pelotella mutta tuli tosta vuosien ripulista mieleen joskus lukemani lehtijuttu, missä joku nainen kertoi että sen 5 vuotta jatkunut ripuli kymmenien ja kymmenien lääkärikäyntien jälkeen paljastui HIVn aiheuttamaksi. Mutta oikealla lääkityksellä se sai oireet kuriin ja pystyy elämään normaalisti sairautensa kanssa. Voisitko harkita käyntiä testeissä, varmuuden vuoksi?

Mies ilmoitti, että haluaa maksimissaan 5 lasta. Ei sitten viitsinyt kertoa asiaa kun aloin siitä joskus puhua. Nyt punnitsen täällä, mahtaako meidän suhteella olla tulevaisuutta, koska suurperheen saaminen on ollut aina ainut toiveeni elämässä. Varsinkin kun asia alkaa olemaan käsillä pikkuhiljaa.

Yhteistyössä