Päivän vitutusgallup: Eniten tänään ottaa päähän mikä?

Eniten vituttaa kaikki...

Tän päivän vitutusmaximus kuitenkin aiheutui siitä, ettei miehen sanaan voi yhtään luottaa. Tyhjiä lupauksia toisensa perään. Koko viikon on tehnyt töissä pitkää päivää taas vaihteeksi ja itse olen jumittanut kotona 2v uhmiksen kanssa jolle ei mikään kelpaa. Tänään oli tarkoitus lähteä aamusta mökille, niin arvatkaa vaan mitä teki mies? No lähti töihin tietty |O

Kämppä on kuin kaatopaikka kun siivoamisestakaan ei tuu mitään kun ei saa romuja noukittua lattialta kun tää saakutan rantapallo on tiellä ja kumarrellessa happi loppuu. La on vasta elokuussa ja nyt on jo ihan invalidi olo kun ei saa nukuttua ja mihinkään ei taivu ja kaikki sattuu niin perhanasti.

Lisäksi mun tekee mieli jotain hyvää lohturuokaa tähän vitutukseen, mut tili on tyhjä miehen ruohonleikkuriremontin takia :headwall:

Silja.S
Tällä hetkellä minua vituttaa tuo naapurin juoppo, jolle pitää selkä vääränä raahata olutta aina, kun käyn kaupungissa. Jatkuvasti se on oven takana kerjäämässä juoppokyytiä, mutta siitä olen huutanut sen verran pahasti, että uskoo nykyään jo pienemmällä sanomisella, etten lähde lapsia raahaamaan ylös yöuniltaan vain, jotta tämä känniääliö pääsisi baariin. Mutta ei sekään hauskaa ole, kun joutuu raahaamaan omat ostokset ja vielä naapurin oluet siihen päälle, ja tämä äijä lösöää ikkunassa ja huutelee ohjeita. Ei tule edes hakemaan litkujaan, pitää raahata ne jyrkät rappuset ylös. Se on niin kännissä monta päivää putkeen, ettei jaksa raahautua enää rappusia. Tänäänkin heitti olutrahan ikkunasta, kun ei pysynyt pystyssä sen vertaa, että olisi päässyt ojentamaan kasvotusten.

Olen muutaman kerran räyhännyt sille tästä ja tänäänkin kivahdin, että "hanki saatana puhelin, että saat tilattua taksin tai jonkun muun kuskaamaan", mutta ei tämä roijaaminen lopu. Isäni oli alkoholisti ja tiedän tismalleen, ettei tuollaiset ajattele muita kuin itseään. Niiltä on kuollut kaikki sympatia toisia ihmisiä kohtaan, ovat vain ylettömän tarkkoja omasta viinansaannistaan. Muiden tehtävä on niskalimassa palvella heitä heidän riippuvuudessaan. Tätä taas jonkin aikaa, kunnes hermoni pettää - taas kerran - ja syntyy sota, joka saa välit kireäksi. Näin se aina menee.

Mukava tuo on silloin, kun on selvistä päin, mutta kännissä 100+10% ääliö.

IS
Rahatilanne. Yksi hammas meni tulehtumaan niin pahasti että yksityinen hammaslääkäri+lääkkeet nielivät juuri ne rahat mitkä olin ajatellut käyttää täydelliseen silkkimekkoon (se olisi ollut puoleen hintaan!!). En kehtaa pyytää miestä maksamaan. Mutta tätä se on elää kht:lla, kaikkea ei voi saada. Niin, ja tuota hammasta, tai oikeastaan koko leukaa särkee! Arggh!

Koti on kuin sikolätti ja pitäisi siivota kunhan lapset herää päikkäreiltä. Ulkona on ihana ilma ja olisin paljon mielummin ulkona, mutta siivousta on venytetty jo tarpeeksi monta päivää.

Toisaalta nyt tuli parempi mieli, sillä kun näin kirjoitettuna huomaa miten pieniä ongelmani ovatkaan.

Riivatun itikat |O!!! Yön aikana taas olleet joukolla meikäläisen kimpussa, kupanneet jalkapohjatkin ihan tärviölle..!!!

Ja mun pää, lähinnä sen toimimattomuus. Mä tein sitten ihan idioottivarman todella nolon mokan, unohdin ja muistin väärin hourupäisyydessäni...eikä tartte nyt vähään aikaan naamaansa kyläpahasessa näyttääkään :headwall:...

Ja hännänhuippuna toi miehen veli :kieh:...Tulis vaikka äkillinen tornaado tai jtn :headwall:...tai ei, eihän nyt niin saa aatella :p...

Joo, antaa palaa vaan, ap, tuplajuustot ja colat kuulostaa just perfektiltä - mä taidan livetä kans johonkin vitutuksen loivennusmättöön...suklaata!!!

Lyhyesti ja ytimekkäästi: mies. Se elää ja hengittää, on olemassa, ja just nyt se riittää syyksi. Asia olisi korjattavissa, mutten taida henkirikokseen alkaa, kun kuulemani mukaan aviomiehen nirhaamisesta voi saada jopa saman rangaistuksen kuin ihmisen tappamisesta.

"..."
Tällä hetkellä minua vituttaa tuo naapurin juoppo, jolle pitää selkä vääränä raahata olutta aina, kun käyn kaupungissa. Jatkuvasti se on oven takana kerjäämässä juoppokyytiä, mutta siitä olen huutanut sen verran pahasti, että uskoo nykyään jo pienemmällä sanomisella, etten lähde lapsia raahaamaan ylös yöuniltaan vain, jotta tämä känniääliö pääsisi baariin. Mutta ei sekään hauskaa ole, kun joutuu raahaamaan omat ostokset ja vielä naapurin oluet siihen päälle, ja tämä äijä lösöää ikkunassa ja huutelee ohjeita. Ei tule edes hakemaan litkujaan, pitää raahata ne jyrkät rappuset ylös. Se on niin kännissä monta päivää putkeen, ettei jaksa raahautua enää rappusia. Tänäänkin heitti olutrahan ikkunasta, kun ei pysynyt pystyssä sen vertaa, että olisi päässyt ojentamaan kasvotusten.
ooksä ihan vajakki? hittooko raahaat juopolle kaljaa??? :O

:headwall:

Minnuu vituttaa tänään vaan, kun en ostanut h &m liikkeestä kivaa mekkoa.
Oli hirveä ruuhka ja jonot liikkeessä, enkä jaksanut oottaa, että pääsen kokeilemaan.

Olisi pienellä riskillä pitänyt ostaa ilman kokeilua, harmittaa vietävästi etten ottanu sitä riskiä. :mad:

Mies.

Mun piti aamulla lähteä ostoksille ja miehen olla lasten kanssa pari tuntia mutta mies ei herännyt/pysynyt hereillä. Joo, oli tehnyt 20h työpäivän ja tuli klo.3.30 kotiin että ymmärrettävää mutta olisin aiemmin saanut äitini olemaan lasten kanssa mutta mies vakuutteli ettei tarvitse ja kuitenkin olisi tarvinnut.
Ja nyt se on jo lähtenyt taas töihin.

Ja eilinen helteessä tehty kilometrien vaunu/kauppalenkki ei tehnyt hyvää mun auringoallergialle; hirveet kutinat päällä. Käden kivusta nyt puhumattakaan.

Mies.

Tai sen noi joojoo-kohta hommat.
Mulla olis lähtö viimeistään kolmelta, lähden tyttöjen kanssa syömään ja kylille ja ihan vain aikuisseuraan. Meillä on aina ollut sopimus, että kun on lähdössä jonnekin niin saa rauhassa laittautua ja fiilistellä. No, toi on värkännyt koko aamuan huutonet-pakettien kanssa, v*ttu, eihän se voi lähettää niitä edes kuin maanantaina!

Tässä olen suihkutellut muksun kans, laittanut itseni, lounaan ja silittänyt vaatteet ja pyyhkinyt kakkapyllyn ja ohimennen ripustanut pyykitkin kuivumaan. Ja tuo yks ei näe eikä kuule mitään.

Tässä istun täydessä tällingissä ja katselen mikkihiiren kerhotaloa. : /

Mutta kohta soi puhelin ja sitpäs häivyn.

HippuTAR
Vituttaa toi maha, tai suolisto tai molemmat.

Mä oon viikkoja ollu hyvin rajoitetulla ruokavaliolla jatkuvan ripulin takia, toi ripuli siis kestänyt jo vuosia. No muutaman viikon tuntui että auttaa mutta muutama päivä sitte se alkoi taas olla ihan sekasin. VITTU! Niinpä mätin äsken uusia pottuja kermalla, loimulohta ja hervottoman määrän salaattia naamaan. Kyllä oli hyvää :p Seuraukset vaan saattaa olla karseat, sitä odotellessa.

- Oven takana kytiksellä lauma lapsia, kun kuulivat että meidän lapsilla on karkkipäivä

- Samat lapset kytiksellä, kun kuulivat että aiotaan lähteä uimaan. Mä en halua ottaa mukaani isoa laumaa lapsia, kun suurin osa niistä on lähes uimataidottomia.

"vieras"
Lapset leikkivät hetken sovussa ja sitten alkaakin armoton kinaaminen. Siihen kun menet väliin, erehtyy jompi kumpi sanomaan mua tyhmäksi tms. ja sitten istutaankin jäähyllä ja kaikki on vihaisia.

Naapurissa on löydetty täitä ja nyt mun päätä kutisee. Hampaasta lohkesi pala heti hammaslääkärin tarkistuksen jälkeen. Miten voi olla mahdollista. Etuhammas vielä. En edes syönyt mitään erikoista, kun pala lähti.

"liisa"
Se,että MINÄ YKSIN RAADAN SIIVOTA TÄTÄ KOKO PERHEEN KOTIA. Mies makoilee aurinkotuolissa ja syö jäätelöä ja kun minä pyydän auttamaan niin katsoo kelloa ja sanoo,joo-ooo pitääpä lähteä töihin. Valehteli vielä sujuvasti kellonajankin,että pääsi aiemmin lähtemään...

Koko vko on menty ja tultu ja ulkoiltu kun on upea sää kuten nytkin.. mutta koti on sen näköinenkin ja KETÄÄN MUUTA EI STANA KIINNOSTA AUTTAA.

"vieras"
KISSA! Se nirsoilee ruoastaan, eli ei syö tarjottua muonaa. Joka kerta kun joku aikuisotus liikahtaakin, säntää katti helvetillisellä rynnimisellä keittiöön. Suorinta reittiä, ei ehdi väistämään vauvan turvakaukaloakaan. Vauvaa se väistää sentään. Ainakin tähän mennessä. Kun muuta ruokaa ei tipu, se kiljuu ja karjuu (joo, ei toi mitään maukunaa ole enää...) ja säntäilee ees taas. Käy raapimassa nojatuolia. Käy raapimassa mattoa. Käy raapimassa sohvaa. Istu sohvalle, niin se halvatun petoeläin menee sohvan alle ja hyökkäilee jalkoihin. Ja se karvastaa kaikki paikat. Sen vessa pitää siivota. Se täytyisi harjata ja takut poistaa. Se ei pidä siitä ja koska se on kohtuukookas maine coon, ei tehtävä ole mitenkään miellyttävä tai ihmiselle kivuton.

Tän litanian jälkeen mä en kyllä itekään ymmärrä miksi mä välillä luulen pitäväni tosta eläimestä ja miksi mä sen hankin :saint:.

Silja.S
Vajakiksi en sano, mutta "hittoako raahaat juopolle kaljaa?"-osiota peesaan tsiljoonaprosenttisesti.
Tiedän, että tämä selostus antaa minusta todella hirveän kuvan, mutta aijon selittää silti. Voitte kivittää ihan vapaasti, mutta ette voi tuomita mistään, mitä en ole aiemmin teille kertonut. Olen aina sanonut, että olen mulkku ihmiseksi. Taipumukseni tapella naapureitteni kanssa on vain yksi osoitus siitä, etten ole yhteiskuntakelpoinen.

Asutaan naapureina kylällä, jolla on tärkeää pitää naapurisopu, jotta elämä jatkuu harmonisena. Minä olen niitä naisia, joille aina jossain vaiheessa syntyy kärhämää sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa olen jatkuvasti tekemisissä. Muistelin juuri, että edellisessä asuinpaikassa otin yhteen naapurikyylän kanssa niin pahasti, että koko rivitalo-alue ja isännöitsijä oli meidän riidasta sekaisin. Huusin sille "saatanan natsia" pihalla niin, että raikui varmaan naapuricityssäkin :ashamed: Kaikki muut vaan hyppi sen pillin mukaan ja valittivat sitten minulle, kuinka se natsi yrittää määräillä kaikkia. Yritin pysyä siitä erossa, mutta sitten se rupesi änkäämään nokkaansa minun ja toisen naapurini lämpöpaikka-asioihin, jotka olin täysin sovussa järjestänyt toisen naapurin kanssa (piiiitkä tarina). No, siitä se sitten lähti...

Sitä edellisessä paikassa asuttiin idyllisessä paritalossa, jossa oli naapurina eukko, joka hallitsi koko naapurustoa omilla neurooseillaan. Vissiin vähän pöpi, mutta minusta se ei oikeuta sellaista käytöstä. Se tuli sitten uhkaamaan, että antaa lapsilleni korvatillikan. Miksikö? Koska se ämmä ITSE ANTOI LUVAN, että lapset saavat ottaa vettä leikkeihinsä sen sadevesitynnyristä. Kun lapset sitten ottivat kokonaisen sangollisen vettä kuvitellen, että näin sai tehdä, ämmä tuli huutamaan ovelle ja uhkailemaan. Minä ärjäisin päin naamaa, että "annapa lapsille korvatillikka ja minä väännän sulta niskat nurin!" ja seurasin sitä kuin psykoottinen kaheli kotiovelle asti :ashamed:

No, nykyisessäkin asuinpaikassa olen onnistunut jo ajautumaan naapurisotaan edellisen naapurini kanssa. Sen lestadiolaisäidin kanssa tulehtuivat välit niin, ettei loppuaikoina enää puhuttu toisillemme mitään. Vittuiltiin, jos jotain sanottiin. Ilmeisesti ystävällinen ulkokuoreni saa ihmiset uskomaan, että minua voi viedä liekassa miten lystää. Nykyisen juopponaapurini kanssa oli jo välillä puhevälit menneet, kun raivostuin niin pahasti niistä pompotusyrityksistä. Se juttu saatiin sovittua ja pitkän aikaa ukko pysyi kännissäkin kaukana minusta. Nyt se rumba on kuitenkin alkanut taas.

Eli siis lyhyesti: pinnani on äärimmäisen lyhyt, mitä tulee naapureihin. Mutta minä rakastan tätä nykyistä kotiamme ja tahdon asua täällä kauan. Asumme niin syrjässä, että naapuri oikeasti tarvitsee apua kauppareissuillaan, tai vastaavasti jonkun käymään puolestaan. Olen itse lupautunut auttamaan, MUTTA kännissä se vaivaa alituiseen ja aina samalla asialla: viinalla ja sen puutteella. Ainoa keino välttyä tältä kerjäämiseltä olisi yksinkertaisesti pitää välit niin huonoina, ettei puhuttaisi toisillemme ollenkaan, mutta millaista elämää se olisi?

Olen jo saanut ukon hillitsemään kerjäämistä. Raivostani oli sen verran hyötyä. Nyt yritän pitkittää seuraavaa raivaria, koska vihaan riitelyä, en millään jaksaisi sitä juuri nyt. Tiedän kyllä tempperamenttini, ei tätä kauan tule jatkumaan, mutta kaipa sitä toivoo, että jokin taivahan ihme tulisi väliin ennen sitä...

Siksi siis roijaan olutta alkkikselle: halusta ylläpitää tätä väliaikaista rauhaa mahdollisimman kauan. Yritän hillitä heikkoja hermojani parhaimman mukaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä