Onko Data homppeli?

  • Viestiketjun aloittaja Häh
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26488622:
Olen ehdottomasti kiihtynyt kiintymyspalstailija :D

Vähän ottaa sydämestä (oikeasti! Pitäisikö pitää palstataukoa hei?!), kun lukee tuon otsikon ja miettii että tässä sitä on tullut iltapäivä hukattua. :| Ja se ehkä kiihdyttää kiintymystäni entisestään. :xmas:
mä KIELLÄN sua pitämästä vielä kahteen viikkkon mitään taukoja.
Kiintynyt :kiss:
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26488590:
Oho. Anteeksi. Otetaan se aina-sana pois ja korvataan se usein tai joskus-sanalla. Niin mietitkö mistä johtuu, jos/kun sinua ei ymmärretä? Minä mietin silloin jotakin... Joskus pizzaa, joskus seksiä, joskus sitä mitä olen kirjoittanut. :xmas:

Ymmärrän sun kannan. Ja on KIVAA kirjoittaa pitkästi. Mutta on ikävä tajuta, että noin 2% lukijoista jaksaa lukea ne jutut, eikö totta? Jos siis haluaa tulla ymmärretyksi, pitää ehkä muuttua joskus itse... Ehkä. Joskus. Itse. ;)

:hug:
Onhan se kivaa että tulee ymmärretyksi, mutta ei se ole minulle mikään ensisijainen arvo että pureskelen kaiken valmiiksi ettei vahingossa vaan joku nyt ymmärrä väärin tai on ymmärtämättä tai ärsyynny kun on enemmän kuin 3 sanaa viestissä.

Paljon enemmän minä tykkään siitä että joku tajuaa monimutkaisempaakin ajattelua tai ilmaisua, kuin siitä että olen maksimoinut nyt fanituskertoimen tai vihailijakerhon lukumäärän.

Tämä mustavalkoinen tyyli on vain rasittavaa, kun kaikki nähdään joko / tai asiana.
 
Lunatic
Onhan se kivaa että tulee ymmärretyksi, mutta ei se ole minulle mikään ensisijainen arvo että pureskelen kaiken valmiiksi ettei vahingossa vaan joku nyt ymmärrä väärin tai on ymmärtämättä tai ärsyynny kun on enemmän kuin 3 sanaa viestissä.

Paljon enemmän minä tykkään siitä että joku tajuaa monimutkaisempaakin ajattelua tai ilmaisua, kuin siitä että olen maksimoinut nyt fanituskertoimen tai vihailijakerhon lukumäärän.

Tämä mustavalkoinen tyyli on vain rasittavaa, kun kaikki nähdään joko / tai asiana.
Et yhtään pitempiä virkkeitä keksisi.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26488470:
Eikö sua Kepsis tosiaan kiinnosta kuka sun jutut lukee ja miten? Ja jos sut aina ymmärretään väärin, niin missä vika?

Kyllä minä ainakin olen joutunut omaa olemistani muokkaamaan hiukan sen mukaan, että keskustelukumppanit pysyvät messissä ja juttu mielellään aiheessa (ei välttämättä otsikossa ;)). Kaikki tämä, jotta viihtyisin itse parhaiten. Siksi täällä on (melkein) aina kivaa. Sopeudun teihin muihin. Teidän ei tarvitse sopeutua minuun. Tosi nihkeätä olisi pysyä olemisessa ja tyylissä vain omalla osaamis- tai mukavuusalueella. Olisin äkkiä yksin. Siksi siirrän mm. tosikkominäni tosi usein syrjään. Pakko pysyä järjissään täällä.

Aika moni on tän tuonut esille, mutta vika on aina muissa. Jotenkin itsetuntemus haiskahtaa... ollaan jossain satumaametsässä ehkä?

Ja vielä että, tykkään itse kyllä Kepsiksestä, itse en ole sotajalalla liikenteessä. Kunhan koen että on oikeus mainita jostain asiasta, joka häiritsee, samanlainen oikeus on ihan kaikilla. ;)
 
Kepsis
Tää on se ongelma ehkä, miksi sä ärsytät. Toi ylemmyyshomma, jossa sä keikut. Selkeesti näillä jutuilla kerrot meille että koet olevasi meitä muita parempi.
Aijaa, no tämä on taasen sitä autuasta tulkintaa, sille on pakko olla joku tieteellinenkin termi koska naisille se on niin yleistä (en sanonut että kaikki naiset tekee niin). Se että sanoutuu irti lukijan tulkinnasta on merkki ylemmuuskompleksista?

Minä olisin enemmän huolissani siitä että tuntee jotenkin oman älynsä kyseenalaistetuksi siitä että joku käyttää vaan paljon sanoja kuvaamaan sitä mitä tuntee sisällään jonkun asian suhteen. Eikä ole valmis kääntämään takkiaan vaan siksi kun joku toinen on eri mieltä.
 
Kepsis
Aika moni on tän tuonut esille, mutta vika on aina muissa. Jotenkin itsetuntemus haiskahtaa... ollaan jossain satumaametsässä ehkä?

Ja vielä että, tykkään itse kyllä Kepsiksestä, itse en ole sotajalalla liikenteessä. Kunhan koen että on oikeus mainita jostain asiasta, joka häiritsee, samanlainen oikeus on ihan kaikilla. ;)
Sori mutta oikeasti tässä ketjussa on menty sopivien rajojen yli aika pitkään, suurin osa tekstistä on ollut minuun kohdistuvaa arvostelua henkilökohtaisesti, eikä mitään aitoa keskustelua asioista. joten se että liityt joukkoon ei kyllä vapauta sinua mitenkään siitä mitä teet.
 
"vieras"
Tää on se ongelma ehkä, miksi sä ärsytät. Toi ylemmyyshomma, jossa sä keikut. Selkeesti näillä jutuilla kerrot meille että koet olevasi meitä muita parempi.
Näh. Turha jaarittelu ja täytesanojen tunkeminen tekstin sekaan rasittaa. Ei muu. Tai ehkä vähän se, että kun Kepsis maalaa itsensä nurkkaan, hän joko pakenee paikalta tai aloittaa tuon "Ei ole minun ongelmani jos et ymmärrä" + hymiöt-nillityksen.
 
Beep
Aijaa, no tämä on taasen sitä autuasta tulkintaa, sille on pakko olla joku tieteellinenkin termi koska naisille se on niin yleistä (en sanonut että kaikki naiset tekee niin). Se että sanoutuu irti lukijan tulkinnasta on merkki ylemmuuskompleksista?

Minä olisin enemmän huolissani siitä että tuntee jotenkin oman älynsä kyseenalaistetuksi siitä että joku käyttää vaan paljon sanoja kuvaamaan sitä mitä tuntee sisällään jonkun asian suhteen. Eikä ole valmis kääntämään takkiaan vaan siksi kun joku toinen on eri mieltä.
Sä et siis tajua yhtään mistä mä edes puhuin. Noh, ei se uutta ole. Jatka pois vaan mun puolestani! :D
 
Beep
[QUOTE="vieras";26488710]Näh. Turha jaarittelu ja täytesanojen tunkeminen tekstin sekaan rasittaa. Ei muu. Tai ehkä vähän se, että kun Kepsis maalaa itsensä nurkkaan, hän joko pakenee paikalta tai aloittaa tuon "Ei ole minun ongelmani jos et ymmärrä" + hymiöt-nillityksen.[/QUOTE]

Mua ei niinkään ärsytä toi sen teksti vaan toi asenne ettei yhtään näe itsessään mitään vikaa. Sellaset ihmiset on hyvin hyvin rasittavia. (Niinku IRL, tääl on helppoa vain sulkea selain)
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Lunatic
Sori mutta oikeasti tässä ketjussa on menty sopivien rajojen yli aika pitkään, suurin osa tekstistä on ollut minuun kohdistuvaa arvostelua henkilökohtaisesti, eikä mitään aitoa keskustelua asioista. joten se että liityt joukkoon ei kyllä vapauta sinua mitenkään siitä mitä teet.
Minä en näkisi henkilökohtaisena sitä, että keskustelupalstalla keskustellaan keskustelutaidoista.
 
Aijaa, no tämä on taasen sitä autuasta tulkintaa, sille on pakko olla joku tieteellinenkin termi koska naisille se on niin yleistä (en sanonut että kaikki naiset tekee niin). Se että sanoutuu irti lukijan tulkinnasta on merkki ylemmuuskompleksista?

Minä olisin enemmän huolissani siitä että tuntee jotenkin oman älynsä kyseenalaistetuksi siitä että joku käyttää vaan paljon sanoja kuvaamaan sitä mitä tuntee sisällään jonkun asian suhteen. Eikä ole valmis kääntämään takkiaan vaan siksi kun joku toinen on eri mieltä.
Siis ajattelet tosiaan, että koemme oman älymme kyseenalaistetuksi siksi, koska Sinä kirjoitat pitkäsi yksinkertaisiakin asioita? Eikö tuo jos mikä ollut sinulta ylemmyydentuntoinen kommentti? :O Ja siis me muut käännämme takkimme useinkin? Entä jos toisella ON hyvä pointti, eikö silloin ole fiksua miettiä omakin kanta uudelleen?
 

Yhteistyössä