Onko Data homppeli?

  • Viestiketjun aloittaja Häh
  • Ensimmäinen viesti
Niin ja vaikka kuinka lyhyesti sanoisin että "evvk" niin joillekkin se ei vain mene jakeluun :D
on se kumma kun mä kirjotan todella lyhyesti ja harvemmin pitää erikseen rautalangasta vääntää asiaa uudestaan.
jos ei tajua niin ei. ei siihen kannata enempää energiaa tuhlata.

kirjotimpas kauheen monta sanaa. :O
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26488470:
Eikö sua Kepsis tosiaan kiinnosta kuka sun jutut lukee ja miten? Ja jos sut aina ymmärretään väärin, niin missä vika?

Kyllä minä ainakin olen joutunut omaa olemistani muokkaamaan hiukan sen mukaan, että keskustelukumppanit pysyvät messissä ja juttu mielellään aiheessa (ei välttämättä otsikossa ;)). Kaikki tämä, jotta viihtyisin itse parhaiten. Siksi täällä on (melkein) aina kivaa. Sopeudun teihin muihin. Teidän ei tarvitse sopeutua minuun. Tosi nihkeätä olisi pysyä olemisessa ja tyylissä vain omalla osaamis- tai mukavuusalueella. Olisin äkkiä yksin. Siksi siirrän mm. tosikkominäni tosi usein syrjään. Pakko pysyä järjissään täällä.
eäääääh... Lilii, sun kanssa on paljon mukavampi jutella kun et sorru samaan kuin suurin osa palstalaisista, eli käytetään ylisanoja, yleistyksen hengessä.

Kuten tuossa jo ruutiukolle totesin, yleensä ei kiinnosta jos joku ei ymmärrä. Riippuuhan se hieman siitä millä tuulella on, tässähän on nyt ties kuinka monta sivua pyöritty ymmärtämättömyyden liekeissä että ei sitä sanaaaina voi kerta kaikkiaan käyttää. jos on kaverien kesken oikeassa elämässä, tilanne on toinen, palstalla taas aina tarkoittaa aina. Koska kärjistäminen on tie euforiaan joillakin. Vaikka se onkin normaalisti ihan "kiva" keino saada reaktioita tai tehdä jopa humoristisempi kommentti.

Se pilaa yleensä keskustelun kuin keskustelun kun yritetään vääntää karikatyyrejä toisesta osapuolesta. Jollei se ole huumorihengessä.
 
Enimmäkseen tämähän on huvittavaa, juttu jatkuu loputtomiin ja saa olla vaan vastailemassa kokoaika, ei tarvitse edes keksiä jutun juurta muut tekee sen puolestani. Sinänsä tämä minuun keskittyminen on aika tylsää touhua, kun olen kumminkin aika tylsä ihminen. aiheen vaihto olisi kyllä paikallaan. Jotkut vaan tykkää jankata.
No tuota, eikös siihen jankkaamiseen aina tarvita se toinenkin osapuoli? Tokihan fiksumpi osaa lopettaa ajoissa, niin ainakin äitee opetti.
Keskustelupalstan mukavin osa minusta on juuri se, että _ei ole pakko vastata yhtään mitään, kenellekään, jos ei halua_
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26488511:
on se kumma kun mä kirjotan todella lyhyesti ja harvemmin pitää erikseen rautalangasta vääntää asiaa uudestaan.
jos ei tajua niin ei. ei siihen kannata enempää energiaa tuhlata.

kirjotimpas kauheen monta sanaa. :O
silti esimerkiksi tätä viestiä fanitti luna joka tasan vänkkää asioita loputtomiin, toistamalla niitä muutamia typeriä heittoja. ota teistä nyt selvää mikä kelpaa, parempi on vain olla välittämättä ymmärtämättömistä. ne jotka nostaa älämölön ymmärtämättömyydestään on taasen sitten se juttu mikä saa reaktion huvituksen mukaan.
 
silti esimerkiksi tätä viestiä fanitti luna joka tasan vänkkää asioita loputtomiin, toistamalla niitä muutamia typeriä heittoja. ota teistä nyt selvää mikä kelpaa, parempi on vain olla välittämättä ymmärtämättömistä. ne jotka nostaa älämölön ymmärtämättömyydestään on taasen sitten se juttu mikä saa reaktion huvituksen mukaan.
sanoinko jossain että en henkilökohtasesti tajua sun kirjotuksia.
EN.
 
Lunatic
silti esimerkiksi tätä viestiä fanitti luna joka tasan vänkkää asioita loputtomiin, toistamalla niitä muutamia typeriä heittoja. ota teistä nyt selvää mikä kelpaa, parempi on vain olla välittämättä ymmärtämättömistä. ne jotka nostaa älämölön ymmärtämättömyydestään on taasen sitten se juttu mikä saa reaktion huvituksen mukaan.
Minä tykkään jankkaamisesta, onko se huono asia?

Silti en piehtaroi omissa sanoissani metritolkulla, kuten sinä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26488536:
No tuota, eikös siihen jankkaamiseen aina tarvita se toinenkin osapuoli? Tokihan fiksumpi osaa lopettaa ajoissa, niin ainakin äitee opetti.
Keskustelupalstan mukavin osa minusta on juuri se, että _ei ole pakko vastata yhtään mitään, kenellekään, jos ei halua_
noh, määritelmä jankkaamisesta olisi toki hyvä tähän väliin sitten laittaa, koska minusta se on sitä että toistat täysin samaa sisältöä, se mitä sinä mahdollisesti tarkoitat on sitä että pysyy osallisena keskustelussa missä on jankkaamista, vaikkei suurinpiirtein kopioisikaan omia tekstejään eri sanamuodoissa. se mitä minä en oikeasti tässä nyt käsitä: tässä nyt ruoditaan jo ties kuinka monennetta kymmenettä viestiä liittyen siihen miten minä ilmaisen itseäni, näen asioita ja koen oman ulosantini tai muiden reaktiot siihen, eihän se edes ole oikeasti ketään kiinnostava asia ja silti vaan keskustelu jatkuu :D Ei voi käsittää. Kun olisi voinut luulla että ihmisiä kiinnostaisi tuoda omaa näkemystään ketjusta esille.
 
eäääääh... Lilii, sun kanssa on paljon mukavampi jutella kun et sorru samaan kuin suurin osa palstalaisista, eli käytetään ylisanoja, yleistyksen hengessä.

Kuten tuossa jo ruutiukolle totesin, yleensä ei kiinnosta jos joku ei ymmärrä. Riippuuhan se hieman siitä millä tuulella on, tässähän on nyt ties kuinka monta sivua pyöritty ymmärtämättömyyden liekeissä että ei sitä sanaaaina voi kerta kaikkiaan käyttää. jos on kaverien kesken oikeassa elämässä, tilanne on toinen, palstalla taas aina tarkoittaa aina. Koska kärjistäminen on tie euforiaan joillakin. Vaikka se onkin normaalisti ihan "kiva" keino saada reaktioita tai tehdä jopa humoristisempi kommentti.

Se pilaa yleensä keskustelun kuin keskustelun kun yritetään vääntää karikatyyrejä toisesta osapuolesta. Jollei se ole huumorihengessä.
Oho. Anteeksi. Otetaan se aina-sana pois ja korvataan se usein tai joskus-sanalla. Niin mietitkö mistä johtuu, jos/kun sinua ei ymmärretä? Minä mietin silloin jotakin... Joskus pizzaa, joskus seksiä, joskus sitä mitä olen kirjoittanut. :xmas:

Ymmärrän sun kannan. Ja on KIVAA kirjoittaa pitkästi. Mutta on ikävä tajuta, että noin 2% lukijoista jaksaa lukea ne jutut, eikö totta? Jos siis haluaa tulla ymmärretyksi, pitää ehkä muuttua joskus itse... Ehkä. Joskus. Itse. ;)

:hug:
 
"vieras"
silti esimerkiksi tätä viestiä fanitti luna joka tasan vänkkää asioita loputtomiin, toistamalla niitä muutamia typeriä heittoja. ota teistä nyt selvää mikä kelpaa, parempi on vain olla välittämättä ymmärtämättömistä. ne jotka nostaa älämölön ymmärtämättömyydestään on taasen sitten se juttu mikä saa reaktion huvituksen mukaan.
Universaalista näkökulmasta katsoen älämölön ymmärämättömyydestään panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta vastuunalaisia kontradiktioita.
 
noh, määritelmä jankkaamisesta olisi toki hyvä tähän väliin sitten laittaa, koska minusta se on sitä että toistat täysin samaa sisältöä, se mitä sinä mahdollisesti tarkoitat on sitä että pysyy osallisena keskustelussa missä on jankkaamista, vaikkei suurinpiirtein kopioisikaan omia tekstejään eri sanamuodoissa. se mitä minä en oikeasti tässä nyt käsitä: tässä nyt ruoditaan jo ties kuinka monennetta kymmenettä viestiä liittyen siihen miten minä ilmaisen itseäni, näen asioita ja koen oman ulosantini tai muiden reaktiot siihen, eihän se edes ole oikeasti ketään kiinnostava asia ja silti vaan keskustelu jatkuu :D Ei voi käsittää. Kun olisi voinut luulla että ihmisiä kiinnostaisi tuoda omaa näkemystään ketjusta esille.
No mun käsittääkseni keskustelu muuttuu jankkaamiseksi silloin, kun samaa asiaa jankataan sivukaupalla. :D Eikös tässä vähän ole jo viitteitä moiselle ilmiölle?

Kunhan vaan toin oman huomioni tähän, eipä muuta. Jatkakaa.:rolleyes:
 
Lunatic
noh, määritelmä jankkaamisesta olisi toki hyvä tähän väliin sitten laittaa, koska minusta se on sitä että toistat täysin samaa sisältöä, se mitä sinä mahdollisesti tarkoitat on sitä että pysyy osallisena keskustelussa missä on jankkaamista, vaikkei suurinpiirtein kopioisikaan omia tekstejään eri sanamuodoissa. Se mitä minä en oikeasti tässä nyt käsitä: Tässä nyt ruoditaan jo ties kuinka monennetta kymmenettä viestiä liittyen siihen miten minä ilmaisen itseäni, näen asioita ja koen oman ulosantini tai muiden reaktiot siihen, eihän se edes ole oikeasti ketään kiinnostava asia ja silti vaan keskustelu jatkuu :d ei voi käsittää. Kun olisi voinut luulla että ihmisiä kiinnostaisi tuoda omaa näkemystään ketjusta esille.
tiivistä, hyvä mies, tiivistä!!!
 
"vieras"
noh, määritelmä jankkaamisesta olisi toki hyvä tähän väliin sitten laittaa, koska minusta se on sitä että toistat täysin samaa sisältöä, se mitä sinä mahdollisesti tarkoitat on sitä että pysyy osallisena keskustelussa missä on jankkaamista, vaikkei suurinpiirtein kopioisikaan omia tekstejään eri sanamuodoissa. se mitä minä en oikeasti tässä nyt käsitä: tässä nyt ruoditaan jo ties kuinka monennetta kymmenettä viestiä liittyen siihen miten minä ilmaisen itseäni, näen asioita ja koen oman ulosantini tai muiden reaktiot siihen, eihän se edes ole oikeasti ketään kiinnostava asia ja silti vaan keskustelu jatkuu :D Ei voi käsittää. Kun olisi voinut luulla että ihmisiä kiinnostaisi tuoda omaa näkemystään ketjusta esille.
Matemaatikotkaan eivät kysele mitä numerot ovat, mutta määritelmä jankkaamisesta rauhoittaa yleisesti sovittuja ja toimiviksi todettuja organisaatio- ja johtamismallin muodollisuuksia.
 

Yhteistyössä