Onko Data homppeli?

  • Viestiketjun aloittaja Häh
  • Ensimmäinen viesti
Kepsis
[QUOTE="vieras";26488710]Näh. Turha jaarittelu ja täytesanojen tunkeminen tekstin sekaan rasittaa. Ei muu. Tai ehkä vähän se, että kun Kepsis maalaa itsensä nurkkaan, hän joko pakenee paikalta tai aloittaa tuon "Ei ole minun ongelmani jos et ymmärrä" + hymiöt-nillityksen.[/QUOTE]

Mitä nurkkaan maalaamista se on että suostuu analysoimaan omaa palstapersoonaansa? Kuinka moni suostuisi itse? Ottaen huomioon että vähemmän imartelevaa kommenttia on pilvin pimein. Itsehän sinä olet siellä persoonattomana arvostelemassa henkilöä. Kumpi tässä on nyt se pakoilija?

Se jos minua ei oikeasti kiinnosta se että joku ei ymmärrä jotain, niin se on syy alkaa avautumaan niinkuin loukkaisin jotain henkilökohtaisella tasolla? Täysin epäloogista kommentointia.
 
Mitä nurkkaan maalaamista se on että suostuu analysoimaan omaa palstapersoonaansa? Kuinka moni suostuisi itse? Ottaen huomioon että vähemmän imartelevaa kommenttia on pilvin pimein. Itsehän sinä olet siellä persoonattomana arvostelemassa henkilöä. Kumpi tässä on nyt se pakoilija?

Se jos minua ei oikeasti kiinnosta se että joku ei ymmärrä jotain, niin se on syy alkaa avautumaan niinkuin loukkaisin jotain henkilökohtaisella tasolla? Täysin epäloogista kommentointia.
Pisteet sulle kyllä siitä, että olet tässä vielä mukana. Ja että suostut näinkin paljon miettimään palstapersoonaasi.
 
aspiriini
Hei arvatkaa kuka mä oon?

Jaada jaada jaada pilkku, jaada pälä pälä pälä pilkku, hölö hölö hölö hölö perseilyä hölö pilkku, jaada jaada naiset jaada pilkku, läpä läpä läpä lää piste.


Jaada jaada jaada pilkku, jaada pälä pälä pälä pilkku, hölö hölö hölö hölö hölö pilkku, jaada jaada jaada pilkku, läpä läpä läpä lää piste.

Hölö läpä pölö pöö piste.
 
"vieras"
Mitä nurkkaan maalaamista se on että suostuu analysoimaan omaa palstapersoonaansa? Kuinka moni suostuisi itse? Ottaen huomioon että vähemmän imartelevaa kommenttia on pilvin pimein. Itsehän sinä olet siellä persoonattomana arvostelemassa henkilöä. Kumpi tässä on nyt se pakoilija?

Se jos minua ei oikeasti kiinnosta se että joku ei ymmärrä jotain, niin se on syy alkaa avautumaan niinkuin loukkaisin jotain henkilökohtaisella tasolla? Täysin epäloogista kommentointia.
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että se jos minua ei oikeasti kiinnosta panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta vastuunalaisia kontradiktioita.

Lienee sanomattakin selvää, että analysoimaan omaa palstapersoonaansa yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla huomaamattomia haittatekijöitä.

Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että vähemmän imartelevaa kommenttia vaatii täsmällisyyttä ja päättäväisyyttä, ja kannustaa kehittämään ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.
 
Hei arvatkaa kuka mä oon?

Jaada jaada jaada pilkku, jaada pälä pälä pälä pilkku, hölö hölö hölö hölö perseilyä hölö pilkku, jaada jaada naiset jaada pilkku, läpä läpä läpä lää piste.


Jaada jaada jaada pilkku, jaada pälä pälä pälä pilkku, hölö hölö hölö hölö hölö pilkku, jaada jaada jaada pilkku, läpä läpä läpä lää piste.

Hölö läpä pölö pöö piste.
Jerry Seinfeld tuli ekana mieleen. Sitä mä en kyllä oikeasti jaksa kuunnella.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Lunatic
[QUOTE="vieras";26488751]Te olette varmaan ihan kivoja ja puspusnamimaiskis, mutta MENKÄÄ NYT OMAAN KETJUUNNE, täällä ollaan tärkeämpien asioiden äärellä nyt.[/QUOTE]

:D :D :D
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";26488825]Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että se jos minua ei oikeasti kiinnosta panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta vastuunalaisia kontradiktioita.

Lienee sanomattakin selvää, että analysoimaan omaa palstapersoonaansa yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla huomaamattomia haittatekijöitä.

Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että vähemmän imartelevaa kommenttia vaatii täsmällisyyttä ja päättäväisyyttä, ja kannustaa kehittämään ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.[/QUOTE]

:LOL: :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Beep
Sori mutta oikeasti tässä ketjussa on menty sopivien rajojen yli aika pitkään, suurin osa tekstistä on ollut minuun kohdistuvaa arvostelua henkilökohtaisesti, eikä mitään aitoa keskustelua asioista. joten se että liityt joukkoon ei kyllä vapauta sinua mitenkään siitä mitä teet.

No tässä käytän sulta opittua, että se ei ole enää minun vastuulla että saanko vapautusta vai enkö saa (pyysinkö sitä edes?), sanoin vain mitä ajattelen. =)
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26488741:
Siis ajattelet tosiaan, että koemme oman älymme kyseenalaistetuksi siksi, koska Sinä kirjoitat pitkäsi yksinkertaisiakin asioita? Eikö tuo jos mikä ollut sinulta ylemmyydentuntoinen kommentti? :O Ja siis me muut käännämme takkimme useinkin? Entä jos toisella ON hyvä pointti, eikö silloin ole fiksua miettiä omakin kanta uudelleen?
Hienosti käänsit merkityksen lauseessa, esimerkillistä provoamista.

Tämä on se mikä on palstalla perseestä, kirjoitat yhdelle ja asiat kulkee siinä keskustelussa omaa rataansa, joku lainaa keskeltä keskustelua jonkun jutun, kääntää lauseen toisinpäin ja kysyy oletko tätä mieltä, piste. Siis käsittämätöntä typeryyttä.

Asiahan meni oikeasti niin että jos tunnet SIKSI älysi kyseenalaistetuksi että toinen kirjoittaa pitkästi ja ei välitä jos joku ei sattunut ymmärtämään, niin se on isompi ongelma kuin se että ajattelet henkilön olevan ylemmyyskompleksinen.

Ylemmyyskompleksia kun ei voi olla jollei älyllisesti kyseenalaista suoraan toista.

Ja kyllä, jotkut on tyhmiä, se ei muutu mihinkään, mutta en minä tuossa väittänyt ketään tyhmäksi. Se oli ehdollistettu lause.
 

Yhteistyössä