Luin kokonaan. :hug:Ja tuon lihavoidun olen sanonut ties kuinka monta kertaa täällä, mutta kun pitää kirjoittaa sata sanaa kun ei niitä KAHTAKAAN ymmärretä vaikka alleviivaisi ja lihavoisi ja räjäyttäisi naamalle.
Mutta kun ei sitä sataa sanaakaan saa sanoa, niin olisiko niin että ei edes haluta ymmärtää kyseessä enemmän kuin se että ei oikeasti ymmärtäisi.
Painottaisin myös että puheenaihehan on minä, mikä on vastenmielistä sinänsä, mutta kai minulla on sitten oikeus vastata asioihin mitä minusta sanotaan? Jos tämä jatkuva tulva eri henkilöiltä siitä mitä minä nyt muka olen ja miten ja blaablaa määrittelisi minut jotenkin itseni silmissä niin pulassahan tässä olisi, aina saisi olla määrittelemässä persoonaa uusiksi riippuen siitä kenen kanssa keskustelee.
Kuinka monta oikeaa perustelua tässäkin ketjussa on tullut? Muutama ihminen on siihen vaivautunut, esim. Lilii. Aina on silti joukossa näitä joiden mielestä se päälle paskantaminen on ainoa kommunikaatiokanava kun vähän ärsyttää.
Minkähän takia sitten kokoaika nämä ylen ärsyyntyneet jaksaa vaan lisätä vettä myllyyn? johan se mielen päällä oleva asia on purettu selkeästi. Eikä kenenkään ole ollut tähänkään mennessä pakko lukea mitään viestejäni, silti sitä tehdään ja jatkuvasti itketään
Olen pari päivää odottanut mukavaa kinasteluketjua, en päästä tätä helposti näpeistäni. :saint: Anteeksi, ei oikeastaan mitään henkilökohtaista, osuit vain siihen kohdalle.