Onko Data homppeli?

  • Viestiketjun aloittaja Häh
  • Ensimmäinen viesti
Ja tuon lihavoidun olen sanonut ties kuinka monta kertaa täällä, mutta kun pitää kirjoittaa sata sanaa kun ei niitä KAHTAKAAN ymmärretä vaikka alleviivaisi ja lihavoisi ja räjäyttäisi naamalle.

Mutta kun ei sitä sataa sanaakaan saa sanoa, niin olisiko niin että ei edes haluta ymmärtää kyseessä enemmän kuin se että ei oikeasti ymmärtäisi.

Painottaisin myös että puheenaihehan on minä, mikä on vastenmielistä sinänsä, mutta kai minulla on sitten oikeus vastata asioihin mitä minusta sanotaan? Jos tämä jatkuva tulva eri henkilöiltä siitä mitä minä nyt muka olen ja miten ja blaablaa määrittelisi minut jotenkin itseni silmissä niin pulassahan tässä olisi, aina saisi olla määrittelemässä persoonaa uusiksi riippuen siitä kenen kanssa keskustelee.

Kuinka monta oikeaa perustelua tässäkin ketjussa on tullut? Muutama ihminen on siihen vaivautunut, esim. Lilii. Aina on silti joukossa näitä joiden mielestä se päälle paskantaminen on ainoa kommunikaatiokanava kun vähän ärsyttää.

Minkähän takia sitten kokoaika nämä ylen ärsyyntyneet jaksaa vaan lisätä vettä myllyyn? johan se mielen päällä oleva asia on purettu selkeästi. Eikä kenenkään ole ollut tähänkään mennessä pakko lukea mitään viestejäni, silti sitä tehdään ja jatkuvasti itketään :D
Luin kokonaan. :hug:

Olen pari päivää odottanut mukavaa kinasteluketjua, en päästä tätä helposti näpeistäni. :saint: Anteeksi, ei oikeastaan mitään henkilökohtaista, osuit vain siihen kohdalle.
 
[QUOTE="vieras";26487484]Viisi sivua höpinää eikä alkuperäiseen kysymykseen ole vieläkään vastausta. Ymmärrän toisaalta hyvin tämän otsikon kysymyksen kun toinen osapuoli on avoimesti täälläkin kertonut olevansa aseksuaali.[/QUOTE]

Tämä on yksi syy, miksi täällä ei oikein jaksa keskustella. Aiheessa ei pysytä koskaan ja lukeminen jää yleensä alkusivuille, kuten mulla nytkin sivulle viisi.

Pari ekaa kommenttia saattaa jotenkin sivuta alkuperäistä aihetta ja sitten alkaakin marmattaminen siitä, kuinka harmaat onkin perseestä, miten joku ylentää itseään ja alentaa Milannaa ja miten joku käyttää liikaa sivistyssanoja jne. jne. Ja sama paska toistaa itseään sivusta toiseen eri sanamuodoissaan. Interesting.
 
Tämä on yksi syy, miksi täällä ei oikein jaksa keskustella. Aiheessa ei pysytä koskaan ja lukeminen jää yleensä alkusivuille, kuten mulla nytkin sivulle viisi.

Pari ekaa kommenttia saattaa jotenkin sivuta alkuperäistä aihetta ja sitten alkaakin marmattaminen siitä, kuinka harmaat onkin perseestä, miten joku ylentää itseään ja alentaa Milannaa ja miten joku käyttää liikaa sivistyssanoja jne. jne. Ja sama paska toistaa itseään sivusta toiseen eri sanamuodoissaan. Interesting.
Millaiset keskustelut ovat sinusta parempia? Sellaisetko, että vastataan aiheeseen sivulla 1 ja sitten keskustelu loppuu? Eihän tässä edes ollut mitään järjellistä aihetta (ks. aloitus) mutta tuli silti aika mielenkiintoinen ketju. Subjektiivista tietty. Mutta silti.
 
  • Tykkää
Reactions: Jätkä
"vieras"
Tämä on yksi syy, miksi täällä ei oikein jaksa keskustella. Aiheessa ei pysytä koskaan ja lukeminen jää yleensä alkusivuille, kuten mulla nytkin sivulle viisi.

Pari ekaa kommenttia saattaa jotenkin sivuta alkuperäistä aihetta ja sitten alkaakin marmattaminen siitä, kuinka harmaat onkin perseestä, miten joku ylentää itseään ja alentaa Milannaa ja miten joku käyttää liikaa sivistyssanoja jne. jne. Ja sama paska toistaa itseään sivusta toiseen eri sanamuodoissaan. Interesting.
Haluat keskustella Datan mahdollisesta homoudesta? No, mitäpä olet mieltä, onko vaiko eikö ole?
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26489108:
Millaiset keskustelut ovat sinusta parempia? Sellaisetko, että vastataan aiheeseen sivulla 1 ja sitten keskustelu loppuu? Eihän tässä edes ollut mitään järjellistä aihetta (ks. aloitus) mutta tuli silti aika mielenkiintoinen ketju. Subjektiivista tietty. Mutta silti.
Good point. ;)

Silti.
 
.ökdjfnmv
No ni.Ihan pakko osallistua. En tajua puoliakaan siitä, mitä Kepsis yrittää sanoa, vaikka luen ajatuksella ja tosissani koetan saada viestin ytimestä ja ajatuksesta kiinni. Aika tajunnanvirtainen tapa kirjoittaa.

Pätkiminen, pilkutus, tiivistäminen auttaisivat. Tosin jos ei todellakaan välitä, tajuaako kukaan, niin miksi tietenkään vaivautua.

En tarkoita pahalla, vaan yritän saada oman palstakokemukseni miellyttävämmäksi. Kinasteluketjujanne on mukavampi lukea, jos tajuaa molempien osapuolten sanoman.
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26489108:
Millaiset keskustelut ovat sinusta parempia? Sellaisetko, että vastataan aiheeseen sivulla 1 ja sitten keskustelu loppuu? Eihän tässä edes ollut mitään järjellistä aihetta (ks. aloitus) mutta tuli silti aika mielenkiintoinen ketju. Subjektiivista tietty. Mutta silti.
Juu ihan vähän tämä on tainnut poiketa otsikosta, mutta haittaakse?:rolleyes:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26489108:
Millaiset keskustelut ovat sinusta parempia? Sellaisetko, että vastataan aiheeseen sivulla 1 ja sitten keskustelu loppuu? Eihän tässä edes ollut mitään järjellistä aihetta (ks. aloitus) mutta tuli silti aika mielenkiintoinen ketju. Subjektiivista tietty. Mutta silti.
Voihan keskustelu elää, mutta ikävä kyllä se elää samaan suuntaan joka ketjussa aiheesta riippumatta aiemmassa viestissäni mainitulla tavalla. Mutta senpä takia en täällä juuri kirjoittelekaan.
 
"vieras"
Aijaa, no tämä on taasen sitä autuasta tulkintaa, sille on pakko olla joku tieteellinenkin termi koska naisille se on niin yleistä (en sanonut että kaikki naiset tekee niin). Se että sanoutuu irti lukijan tulkinnasta on merkki ylemmuuskompleksista?

Minä olisin enemmän huolissani siitä että tuntee jotenkin oman älynsä kyseenalaistetuksi siitä että joku käyttää vaan paljon sanoja kuvaamaan sitä mitä tuntee sisällään jonkun asian suhteen. Eikä ole valmis kääntämään takkiaan vaan siksi kun joku toinen on eri mieltä.
Se tulkinta tulee, ei sanojen määrästä tai laadusta, vaan siitä tunteesta, viestien sisällöstä: Moon oikias. Soot vääräs. Son vääräs...

Et itse huomaa tätä viesteissäsi?
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";26489187]Se tulkinta tulee, ei sanojen määrästä tai laadusta, vaan siitä tunteesta, viestien sisällöstä: Moon oikias. Soot vääräs. Son vääräs...

Et itse huomaa tätä viesteissäsi?[/QUOTE]

Pahoittelen mutta pidätän oikeuden oikeassa olemiseen itsestäni. Asia käsiteltiin jo aiemmissa viesteissä.
 
Sori mutta oikeasti tässä ketjussa on menty sopivien rajojen yli aika pitkään, suurin osa tekstistä on ollut minuun kohdistuvaa arvostelua henkilökohtaisesti, eikä mitään aitoa keskustelua asioista. joten se että liityt joukkoon ei kyllä vapauta sinua mitenkään siitä mitä teet.
Minä muuten olen käsittänyt, että täällä saa kyllä arvostella ja sanoa eriäviä mielipiteitä, mutta suoranainen haukkuminen ei ole sallittua.
 

Yhteistyössä