Onko Data homppeli?

  • Viestiketjun aloittaja Häh
  • Ensimmäinen viesti
Mistähän ihmiset on saaneet päähän etten itse erota sanojen / rivien määrää :LOL: Jos minua kiinnostaisi oikeasti se miten muut kokee minun kirjoittelun niin kaitpa siitä laittaisin sitten galluppia harva se päivä.
vaikeaa saada viestiä läpi jos ei ole kiinnostunut siitä miten lukija sen kokee

vähän niinkuin kirjoittais runoja pöytälaatikkoon
 
  • Tykkää
Reactions: Lilii lisänimetön
Lunatic
[QUOTE="vieras";26488240]Kepsis, sä voisit tosiaan hiukan treenata tuota tekstin tiivistämistä.

Tässäkin keskustelussa Lunaticin+monen muun pointit tulee selkeästi esiin kun taas sinun meinaa hukkua tuohon turhien sanojen massaan.[/QUOTE]



Juuri näin. Mutta ei niin ei.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26488397:
sulle selvästi yritetään kertoa että selitystä vähemmän ja asiaa enemmän. tyyppi selittää kun poliitikko, ei kukaan jaksa lukea semmosta.
Niin ja vaikka kuinka lyhyesti sanoisin että "evvk" niin joillekkin se ei vain mene jakeluun :D
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysyjä;26488365:
Kepsis, miten vaimosi oikein kestää sinua? Ai niin, ethän sinä vaimosi kanssa ole vaan palstalla, AINA.
Joo, täältä kartanon itäsiivestä on kieltämättä vaikea saada sanaa vaimolle, onneksi on tuo James tuossa niin voi kutsua paikalle aina kun on tarve.
 
Kepsis
Oletko Kepsis millä alalla töissä? Mie veikkaan myyntipuolta?

Ite en jaksa palstalla vääntää ihan näin paljoa ku sie.
Enimmäkseen tämähän on huvittavaa, juttu jatkuu loputtomiin ja saa olla vaan vastailemassa kokoaika, ei tarvitse edes keksiä jutun juurta muut tekee sen puolestani. Sinänsä tämä minuun keskittyminen on aika tylsää touhua, kun olen kumminkin aika tylsä ihminen. aiheen vaihto olisi kyllä paikallaan. Jotkut vaan tykkää jankata.
 
Eikö sua Kepsis tosiaan kiinnosta kuka sun jutut lukee ja miten? Ja jos sut aina ymmärretään väärin, niin missä vika?

Kyllä minä ainakin olen joutunut omaa olemistani muokkaamaan hiukan sen mukaan, että keskustelukumppanit pysyvät messissä ja juttu mielellään aiheessa (ei välttämättä otsikossa ;)). Kaikki tämä, jotta viihtyisin itse parhaiten. Siksi täällä on (melkein) aina kivaa. Sopeudun teihin muihin. Teidän ei tarvitse sopeutua minuun. Tosi nihkeätä olisi pysyä olemisessa ja tyylissä vain omalla osaamis- tai mukavuusalueella. Olisin äkkiä yksin. Siksi siirrän mm. tosikkominäni tosi usein syrjään. Pakko pysyä järjissään täällä.
 
Kepsis
jos mun teoria oli /ceestä niin lyöppä tiskiin parempi
Ei se sieltä ollut, en vain vaivaa oikeasti päätäni yleensä sillä liiemmin jos joku ei ymmärrä. Sitten kun joskus tulee selitettyä asiaansa jollekkin, vaikkapa vain keskustelun tähden, niin paikalle lehahtaa nämä "jankkaaja" henkilöt jotka syyttää jankkaamisesta, kun vain yrität selventää viestiäsi jollekkin :D
 

Yhteistyössä