Mitä olet oppinut, tai mitä itsestäänselvää olet tajunnut palstailun myötä?

• Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja seisaallaanpesijä;26470956:
Mutta entä se vatkaus, tarkoittaako että tolkuttoman pitkään sitä pimppaa vatkataan vai riittäkö kyykkyvatkaus termiin se että pesee kyykkysiltään nopeastikin?
Eikä kun aito kyykkyvatkaus tehdään uimahallin tmv. julkisessa saunassa liian estottomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja seisaallaanpesijä;26470956:
Mutta entä se vatkaus, tarkoittaako että tolkuttoman pitkään sitä pimppaa vatkataan vai riittäkö kyykkyvatkaus termiin se että pesee kyykkysiltään nopeastikin?
No ehkä se pikavatkauskin lasketaan. Pointti on kuitenkin, että alakertaa ei saa puhtaaksi, jos ei mene kunnolla kyykkyyn ja levittele (eli vatkaa).

Intiassa on lattiareikävessoja joten perhe varmamasti vilpittömästi luuli lattiakaivoa sellaiseksi. itsekin olen ollut ulkomailla hoo moilasena että miten hitossa tää vessa toimii, mistä tää vedetään??? Ja kiinassa tukka takana sen lattiareikävessan kanssa.

Lunatic
[QUOTE="vieras";26469879]Tervetuloa juhlimaan Kerttu-Cyllicin 5-v leikkauspäivää!

:D :D[/QUOTE]

Ai pitäskö se sanoa "Tervetuloa juhlimaan Kerttu-Cyllicin 5-v synnytyspäivää!" ?

nbutbn
Oppinut, että on sivistynyttä käyttää naisen alaosastosta nimitystä etupylly.
Ja että Vonkaputouksessa tämä etupylly hörppää sisäänsä vettä ja sitten sylkee ne laitteesta ylösnoustessa siihen penkille bakteereineen päivineen.
Ja että tapahtui mitä tahansa kenen toimesta tahansa, niin syy on aina loppujen lopuksi miehen.
Oppinut palsta-aloitusten perusteella, että mun mies on ihan todellinen helmi, siitä ei koskaan tarvitse valittaa täällä.

"pentu"
Palstaillessani olen oppinut, että jos perheessä on rahaa, siinä ei voi olla rakkautta ja tietenkin päinvastoin. Ne jotenkin kumoavat toinen toisensa, sitä en vielä ole oppinut että miten...

Olen myös oppinut, kuinka näppärästi saa mahdollisimman paljon tukia asumalla eri osoitteessa (siis vain kirjoilla eri paikoissa) miehen kanssa.

Olen myös oppinut, ettei mikään koskaan ole huonon kasvatuksen tulosta, aina löytyy taustalta jokaiselta kurittomalta muksulta jonkin sortin diagnoosia, ja että näitä muksuja pitää vain ymmärtää loputtomiin.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
"lellu"
Kyllä se suppo menee juurikin se tylppä pää edellä, vaikka oudolta tuntuu.

Itse laitoin aina ennen sen suipon pään edellä, mutta suppo aina pullahti ulos ja piti pitää sormea edessä jonkin aikaa, että sai supon pysymään sisällä. Eräs kaveri mainitsi sitten kerran, että se kuuluu laittaa toisin päin. Epäilin, ja tarkistin tuoteselosteesta (ihan pakkauksen) ja sielä oli kuva, jonka mukaan tylppä pää edellä. Ja hyvin on pysynyt sen jälkeen supot. Vähän rasvaa, kun laittaa niin hyvin se paikoilleen luiskahtaa. Kaverini mukaan suppo muodostaa näin päin asetettuna minimaalisen alipaineen, ettei pääse livahtamaan ulos.

Olipas pitkä sepostus tällaisesta aiheesta, mutta ajattelinpahan kirjottaa, jotta totta tuo on!

Intiassa on lattiareikävessoja joten perhe varmamasti vilpittömästi luuli lattiakaivoa sellaiseksi. itsekin olen ollut ulkomailla hoo moilasena että miten hitossa tää vessa toimii, mistä tää vedetään??? Ja kiinassa tukka takana sen lattiareikävessan kanssa.
Joo, Kiinassakin ne on hyvin yleisiä. Lennolla, siis Kiinasta, Australiaan, lentokoneen vessassa, näin kengänjälkiä vessan renkaalla. Ilmeisesti joku kiinalainen ei tiennyt miten "meidän" tyylistä pönttövessaa käytetään...

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Noo";26470647]Kuultuani asian oikean laidan palstalta, tarkistin tuoteselosteesta, jossa kerrottiin oikein kuvien kera, jotta tylppä pää edellä peppuun.[/QUOTE]

JA minä, monesta eri tuoteselosteesta- suippo kärki edellä. :vampire:

Kepsis
eihän tämä suppoasia oikeasti ole mikään monimutkainen, järkihän sen sanoo että kun se on vahamaista ainetta niin että se menee helposti sisään ja pysyy siellä niin kapeampi pääensin, paksumpi pää taaempana pitää supon sisällä. Jos laittaisit paksumman eka niin luiskamainen "kapseli" liukuisi paljon helpommin takaisin kun lapsi päkistelee.

farmasisti
Minä olen nähnyt sitä muka lääkeyhtiön sivua, jonka joku on askarrellut.
Ensinnäkin sivusto lastenlaake.fi sivusto ei ole minkään lääkeyhtiön sivusto, joten tällä sivustolla ei ole turhaa markkinointi hömppää tuotteista vaan ihan todellista faktaa tuotteista ja lääkkeiden oikeasta käyttötavasta. Lukekaa niin huomaatte tämän.
Toinen asia supoista. On siis ihan sama, kuinka päin supon laittaa, MUTTA jos laittamisen kanssa on ongelmia eli suppo tuppaa pulpahtamaan samantien pois suolesta niin silloin tylppä pää edelle laittaminen saattaa helpottaa asiaa. Tämä johtuu siitä, että peräaukon sulkijalihas sulkeutuu tehokkaammin, kun supon kapeneva pää on ulospäin, jolloin suppo "jumittuu" paremmin suoleen. Ja vielä suppojen puolittamisesta. Supot puolitetaan tarvittaessa pituusuunnassa. Tämä siitä syystä, että suppoja tekevät koneet toimivat niin, että lääkeainepitoisuus on sama molemmilla puolilla suppoa pituussuunnassa, mutta samaa asiaa ei voida taata, jos suppo poikkastaan kahtia.

"hipsu"
.. Kävin tänään töissä miettimään, että palstaillessa sen hoksasin, että vihannesten ja muiden elintarvikkeiden säilytys kaupassa antaa osviittaa siihen, miten niitä pitäis kotona säilyttää... :D
mä tajusin ettei mun lapsi kiukkua koska olen huono äiti, vaan koska sillä on uhmaikä ja kuuluu kehitykseen testaa omaa tahtoa :D joo tästä on vuosia aikaa mut silti..noloo.

No, se nyt ainakin tulee päivittäin esille, että jokaisella on mahdollisuus pitää hoitovapaata, jos vaan haluaa. Kunhan peruuttaa lehtitilaukset ja kilpailuttaa puhelinliittymät ja muuttaa tarvittaessa vaikka vuokralle kotiäitiys on AINA realistinen vaihtoehto, jos vaan tahtoa löytyy :kieh:

• Tykkää
Reactions: Zarppa

Yhteistyössä