Mitä olet oppinut, tai mitä itsestäänselvää olet tajunnut palstailun myötä?

• Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
Mä en ihan oikeasti ollut tajunnut että nauta on eläin, vaan luulin että nauta=lehmä.... Tää oli jossain ketjussa ja olin ihan ällikällä lyöty, kysyin vielä mieheltä että "onko asia oikeasti niin?" niin se nauro mulle :ashamed: :LOL:

Kaikkea oppii juu...

Ja kyykkyvatkaus oli mulle tosiaan ihan uusi juttu myös :LOL:
Siis eikö lehmä sinun mielestäsi ole eläin?

Mä en tunnista, oon niin aikaani jäljessä. En oikeasti tunnista lähes mitään merkkejä muutenkaan koskaan. Ehkä se on vaan hyvä juttu, en voi stressata :D
Minä vasta varmaan vuoden pari palstailtuani tajusin lukea vaatemerkit lapsilta, ja myönnän, että NOLOTTI tajuta, että meillä oli Tikettiäkin.
Onneksi sen vastapainoksi on Giraffiakin ... joista pitänyt ja pidän ihan yhtä paljon.

POPin Vaasan myymälässä lopetin käymisen sen jälkeen kun palsta oli opettanut, jotta se "uber-hienoa". Sääli sinänsä. Sieltä löysi kivoja lahjoja lapsenlapsille ja kummilapsille...

:)

[QUOTE="vieras";26470686]Olen oppinut monenlaista- lähinnä turhaa. Esim:
Jotkut laittaa herneen pulloon kun on naineet (ja sitten arvaamaton anoppi voi tehdä niistä soppaa)
Ticket ja Molo(!) on ilmeisimmin kivoja vaatemerkkejä (kumpaakaan en lapselleni laittais juurikin nimen takia, Ticket to heaven- creepy, toivon lapseni aikanaan menevän taivaaseen mutta mieluuummin vasta 80+v.)
Mitähän muuta, en nyt muista, ei siis varmaan kovin tärkeää.[/QUOTE]

Mulla on ihan sama juttu... Kauhistelin ekaa kertaa kun kaupassa noita vaatteita näin että "hirveetä" ja ajattelin että "no tosta merkistä nyt ainakin tulee ihan täys floppi"....

Mä en ihan oikeasti ollut tajunnut että nauta on eläin, vaan luulin että nauta=lehmä.... Tää oli jossain ketjussa ja olin ihan ällikällä lyöty, kysyin vielä mieheltä että "onko asia oikeasti niin?" niin se nauro mulle :ashamed: :LOL:

Kaikkea oppii juu...

Ja kyykkyvatkaus oli mulle tosiaan ihan uusi juttu myös :LOL:

Siis anteeksi?! Eikö nauta ole muka lehmä? Minkälainen eläin se sitten muka olisi?

[QUOTE="vieras";26470891](punastuu) kertokaa joku mitä se kyykkyvatkaus ihan presiis tarkoittaa.[/QUOTE]

Ollessasi suihkussa ja pestessäsi sitä alaosastoa menet kyykkyyn, että saat kaikki tärkeät paikat pestyä. (Oletan siis että olet nainen, toimii ehkä kyllä miehilläkin)

seisaallaanpesijä
Mutta entä se vatkaus, tarkoittaako että tolkuttoman pitkään sitä pimppaa vatkataan vai riittäkö kyykkyvatkaus termiin se että pesee kyykkysiltään nopeastikin?

Yhteistyössä