Mitä olet oppinut, tai mitä itsestäänselvää olet tajunnut palstailun myötä?

• Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
7thHeaven
[QUOTE="vieras";26469796]Olen ymmärtäny palstan kautta sen että joka on onnellinen niin sata muuta on vietävän kateellisia. Ja jos jollain ei mene hyvin niin son itse aiheutettua ja paskaa pitää kaataa vielä sata tonnia lisää niskaan.
Anopit eivät voi olla mukavia.
Sektio ei ole synnytys.
Julki-imetys on pervoa.
Jos on jo tyttö ni sitten pitää toivoa poikaa.[/QUOTE]

Tää on tullu ny pari kertaa, mä en ymmärrä. Eikö sektiosynnyttäneet... anteeksi "synnyttäneet" ole sitten edes oikeita äitejä? Vai ovatko he vitun itsekkäitä paskamutseja, kun ei vauvan väärästä asennosta tms. huolimatta puskeneet alakautta?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;26469783:
Olen oppinut paljonkin hyödyllistä tietoa lapsista noin yleisesti. Ikävänä puolena mainittakoon se, että yllätyin siitä, kuinka tuomitsevia ihmiset ovat esim. kasvatuksen ja imetyksen suhteen. Ja opin myös sen, että Ticket to heaven on lastenvaatemerkki, jonka kaikki vanhemmat tunnistavat :D
Mä en tunnista, oon niin aikaani jäljessä. En oikeasti tunnista lähes mitään merkkejä muutenkaan koskaan. Ehkä se on vaan hyvä juttu, en voi stressata :D

"vieras"
Tää on tullu ny pari kertaa, mä en ymmärrä. Eikö sektiosynnyttäneet... anteeksi "synnyttäneet" ole sitten edes oikeita äitejä? Vai ovatko he vitun itsekkäitä paskamutseja, kun ei vauvan väärästä asennosta tms. huolimatta puskeneet alakautta?
Teeppä huvikses vaikka aloitus '' onko sektio synnytys'' ni saa vastauksen tähän aika pian :D

• Tykkää
Reactions: Draumsyn
Olen palstan kautta huomannut, että on todellakin olemassa äitejä, jotka voivat olla todella ilkeitä ja käyttäytyä tosi lapsenomaisesti. Oikeastaan en ihmettele enää, miksi koulukiusaaminen on niin yleistä, kun tavat opitaan kotoakin. Äidit haukkuvat palstalla toisten lapsia, tekevät pilavideoita lapsista jne. En mä tiedä...tosielämässä en ole törmännyt moiseen.

Olen myös oppinut palstalta paljon ja tänne on helppo kirjoittaa jos joku asia mietityttää ni aina on saanu vastauksen pulmaan jos toiseenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26470603:
Näin minäkin olen palstalla kuullut, mutta en kyllä vieläkään sitä allekirjoita. Mikäs järki siinä muka on?
Äh, se tylppä pää edellä -juttu on vaan joku typerä satu. Kyllähän sen nyt järkikin sanoo, kuinka päin suppo on pistettävä.

"Noo"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26470070:
Kuka niin sanoo? Teräväpäs.

Ja jos se puolitetaan, se puolitetaan pituussuunnassa, ei napsauteta keskeltä kahtia poikkisuunnassa.

Kuultuani asian oikean laidan palstalta, tarkistin tuoteselosteesta, jossa kerrottiin oikein kuvien kera, jotta tylppä pää edellä peppuun.

[QUOTE="Noo";26470647]Kuultuani asian oikean laidan palstalta, tarkistin tuoteselosteesta, jossa kerrottiin oikein kuvien kera, jotta tylppä pää edellä peppuun.[/QUOTE]

Ja tuota "tuoteselostetta" linkitellään todisteeksi. Kun sitä linkkiä tarkemmin tutkii, niin se on feikki. Oikean tuoteselosteen kyllä löytää lääkeyhtiön sivuilta, jossa kyllä myös ihan kuvien kera näytetään, että suppo työnnetään puikula pää edellä!

Ja tuota "tuoteselostetta" linkitellään todisteeksi. Kun sitä linkkiä tarkemmin tutkii, niin se on feikki. Oikean tuoteselosteen kyllä löytää lääkeyhtiön sivuilta, jossa kyllä myös ihan kuvien kera näytetään, että suppo työnnetään puikula pää edellä!
No niin, pitipäs oikein googlettaa :ashamed: www. lastenlaake. fi sivulla ainakin käsketään laittamaan suppo tylppä pää edellä.

"vieras"
Olen oppinut monenlaista- lähinnä turhaa. Esim:
Jotkut laittaa herneen pulloon kun on naineet (ja sitten arvaamaton anoppi voi tehdä niistä soppaa)
Ticket ja Molo(!) on ilmeisimmin kivoja vaatemerkkejä (kumpaakaan en lapselleni laittais juurikin nimen takia, Ticket to heaven- creepy, toivon lapseni aikanaan menevän taivaaseen mutta mieluuummin vasta 80+v.)
Mitähän muuta, en nyt muista, ei siis varmaan kovin tärkeää.

Mie oon oppinu, ettei täällä palstalla saa kehua miestään tai ei saa kertoa olevansa onnellinen
parisuhteessaan.

Jos tekee mukavan ketjun näistä asioista, niin ketjussa on aina pari sellaista henkilöä
kertomassa totuutena ettei voi olla onnellinen missään nimessä, jos siitä tulee palstalle kertomaan.

Miestä jos sattuu kehumaan, niin eihän mies voi olla ihana, tehdä hyvää ruokaa ja hemmotella
vaimoaan, muuten kuin huonosta omastatunnosta, mies on pettänyt tai muuta sellaista.

Mä en ihan oikeasti ollut tajunnut että nauta on eläin, vaan luulin että nauta=lehmä.... Tää oli jossain ketjussa ja olin ihan ällikällä lyöty, kysyin vielä mieheltä että "onko asia oikeasti niin?" niin se nauro mulle :ashamed: :LOL:

Kaikkea oppii juu...

Ja kyykkyvatkaus oli mulle tosiaan ihan uusi juttu myös :LOL:

Yhteistyössä