Mitä olet oppinut, tai mitä itsestäänselvää olet tajunnut palstailun myötä?

• Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
7thHeaven
[QUOTE="vieras";26469622]Että iso osa ihmisistä kusee lattiakaivoihinsa. Hyi helvetti.[/QUOTE]

:O Oikeesti.. onko täällä ollu jotain "Kuka muu pissaa suihkussa?" ketjuja..
Pitää hakea.
Hyi.

"vieras"
Että voi olla oikeastikin tyhmä, ei tarvi esittää kun aikaisemmin olen kyseenalaistanut kaikki tyhmät jotka ei tajua juttua vaikka miten selittää. Ne on oikeasti niitä hitaita immeisiä joille ei mene kaaliin sekään että vihreät on Suomen syöpä.

Aries 78
[QUOTE="vieras";26469622]Että iso osa ihmisistä kusee lattiakaivoihinsa. Hyi helvetti.[/QUOTE]

Ei kait ihmiset oikeasti kuseksi niihin kaivoihin pesuhuoneessa :O :O :O Voisin sanoa että ristuksen iljettävä tapa..

• Tykkää
Reactions: Lex
Ei kait ihmiset oikeasti kuseksi niihin kaivoihin pesuhuoneessa :O :O :O Voisin sanoa että ristuksen iljettävä tapa..
Minä en itse virtsaa suihkussa, mutta toisaalta en taas ymmärrä mitä niin kauheaa siinä on. Ihan samalla tavalla sinne lattiakaivoon menee mut eritteet, hiet ja muut. Ihmisen virtsa on myös steriiliä ja se suihku laimentaa sen virtsan ja virtsa huuhtoutuu veden mukana. Ihan samalla tavalla viemäriin se menee sieltä vessanpöntöstäkin.

"vieras"
Että suuri osa ihmisistä kyttää toisiaan kaupassa, uimahallissa yms.
Ja kuinka paljon ilkeitä ihmisiä onkaan?
Ja että ihan liian moni on vaan ihan stnan typerä.

Plus että sektio ei ole synnytys, rekisterikilvet vaunuissa on juntteja ja jokainen yh lortto (ei tällaisia kukaan livenä sano)

Olen oppinut paljonkin hyödyllistä tietoa lapsista noin yleisesti. Ikävänä puolena mainittakoon se, että yllätyin siitä, kuinka tuomitsevia ihmiset ovat esim. kasvatuksen ja imetyksen suhteen. Ja opin myös sen, että Ticket to heaven on lastenvaatemerkki, jonka kaikki vanhemmat tunnistavat :D

7thHeaven
Siinä vaiheessa kun joku alkaa paskomaan siihen lattiakaivon päälle alan paheksumaan.
Aikaa sitten Länsi-Helsingissä työskennellessäni parin kuukauden rupeamalla oli yksi sauna, jonka lattiakaivoon tehtiin joka viikko paskat. Siis kansi oli nostettu, tortut väännetty viemäriin ja paprut tungettu perään. Otettiin selvää kuka, mitä ja miksi ja tuli sitten kiinteistön toimistolle iso pahoittelukirje intialaiselta (tms..) perheeltä, että ei tiennyt tähän päivään mennessä että se ei oo Suomessa tapana.
Ja siihen se loppui.
:D

"vieras"
Olen ymmärtäny palstan kautta sen että joka on onnellinen niin sata muuta on vietävän kateellisia. Ja jos jollain ei mene hyvin niin son itse aiheutettua ja paskaa pitää kaataa vielä sata tonnia lisää niskaan.
Anopit eivät voi olla mukavia.
Sektio ei ole synnytys.
Julki-imetys on pervoa.
Jos on jo tyttö ni sitten pitää toivoa poikaa.

Kepsis
Aikaa sitten Länsi-Helsingissä työskennellessäni parin kuukauden rupeamalla oli yksi sauna, jonka lattiakaivoon tehtiin joka viikko paskat. Siis kansi oli nostettu, tortut väännetty viemäriin ja paprut tungettu perään. Otettiin selvää kuka, mitä ja miksi ja tuli sitten kiinteistön toimistolle iso pahoittelukirje intialaiselta (tms..) perheeltä, että ei tiennyt tähän päivään mennessä että se ei oo Suomessa tapana.
Ja siihen se loppui.
:D

Yhteistyössä