7thHeaven
.. Kävin tänään töissä miettimään, että palstaillessa sen hoksasin, että vihannesten ja muiden elintarvikkeiden säilytys kaupassa antaa osviittaa siihen, miten niitä pitäis kotona säilyttää...
Mitä tää tarkoittaa?Viimeaikoina palsta on kirkastanut minulle melko selvästi sen, etten ehkä olekaan ihan niin intellektuelli kuin joskus kuvittelin.
Juu. Se kuulemma on ekologista, normaalia yms.:O Oikeesti.. onko täällä ollu jotain "Kuka muu pissaa suihkussa?" ketjuja..
Pitää hakea.
Hyi.
Minä en itse virtsaa suihkussa, mutta toisaalta en taas ymmärrä mitä niin kauheaa siinä on. Ihan samalla tavalla sinne lattiakaivoon menee mut eritteet, hiet ja muut. Ihmisen virtsa on myös steriiliä ja se suihku laimentaa sen virtsan ja virtsa huuhtoutuu veden mukana. Ihan samalla tavalla viemäriin se menee sieltä vessanpöntöstäkin.Ei kait ihmiset oikeasti kuseksi niihin kaivoihin pesuhuoneessa :O :O :O Voisin sanoa että ristuksen iljettävä tapa..
Aikaa sitten Länsi-Helsingissä työskennellessäni parin kuukauden rupeamalla oli yksi sauna, jonka lattiakaivoon tehtiin joka viikko paskat. Siis kansi oli nostettu, tortut väännetty viemäriin ja paprut tungettu perään. Otettiin selvää kuka, mitä ja miksi ja tuli sitten kiinteistön toimistolle iso pahoittelukirje intialaiselta (tms..) perheeltä, että ei tiennyt tähän päivään mennessä että se ei oo Suomessa tapana.Siinä vaiheessa kun joku alkaa paskomaan siihen lattiakaivon päälle alan paheksumaan.
Aikaa sitten Länsi-Helsingissä työskennellessäni parin kuukauden rupeamalla oli yksi sauna, jonka lattiakaivoon tehtiin joka viikko paskat. Siis kansi oli nostettu, tortut väännetty viemäriin ja paprut tungettu perään. Otettiin selvää kuka, mitä ja miksi ja tuli sitten kiinteistön toimistolle iso pahoittelukirje intialaiselta (tms..) perheeltä, että ei tiennyt tähän päivään mennessä että se ei oo Suomessa tapana.
Ja siihen se loppui.