Uutta tatskaa :P *kuva

rietas
Liekö oikea ketju pohtia, mutta pohdin kuitenkin. Olen tainnut ihmetellä tätä ennenkin.

Onko tatuoinnilla oltava aina joku syvällisempi merkitys? Tyyliin "mummon kummin kaiman serkun tädin miehen tuttava oli Titanicilla, sen muistoksi halusin tatuoida ihooni pultin -Titanicillakin oli pultteja"? Tekeekö se tatuoinnista katu-uskottavamman ja paremman kuin se, että toteaa ottaneensa pultti-tatuoinnin vain siksi, että se pultti vaan näyttää hauskalta?

:D

lucifer
mun siis niin pitäs saada otettua itseäni niskasta kiinni ja varattua aikaa että pääsisin käymään ottamassa toiseenkin käsivarteen kuvan. on ollu niin kauan jo vaiheessa että nyt kyllä pitäs jo päästä.... ei puutu enää kuin se toteutus.

tuo kuva on ihan kiva, itselleni ei vain sopisi.

Liekö oikea ketju pohtia, mutta pohdin kuitenkin. Olen tainnut ihmetellä tätä ennenkin.

Onko tatuoinnilla oltava aina joku syvällisempi merkitys? Tyyliin "mummon kummin kaiman serkun tädin miehen tuttava oli Titanicilla, sen muistoksi halusin tatuoida ihooni pultin -Titanicillakin oli pultteja"? Tekeekö se tatuoinnista katu-uskottavamman ja paremman kuin se, että toteaa ottaneensa pultti-tatuoinnin vain siksi, että se pultti vaan näyttää hauskalta?

Mä otin 18 -vuotiaana olkapäähän skorpionin kun se oli mun mielestä niin hieno :p Ilman mitään suurempia merkityksia. Enkä oo kyllä sitäkään kuvaa kertaakaan katunut.

Merkitys syntyi kyllä 10 vuotta myöhemmin kun sain skorpparitytön.. :D (Varmaan oli enne.. :p)

Itselläni on iso, vaaleanpunainen my little pony pääosassa käsivarressa. Ja ei - siitä ei saa suurta merkitystä hakemallakaan. Otin sen, koska se on niin hieno, söpö, tyttömäinen etc. Tiesin kauan mitä siihen tulee ja vielä vähän on kesken. Nyt siinä on tähtiä, poni ja leppis :D

En usko tatuointini olevan yhtään vähemmän tatuointini, koska merkitystä ei sen suuremmi ole. Tai sanotaanko, että näkyvää merkitystä ainakaan. Kun niin iso osa minusta muuttuu kuvan oton myötä, silmä tottuu nopeesti ja sitä ikäänkuin lakkaa ajattelemasta kuvana ja nyt käsivarrestani on tullut kohta, joka minussa nätti, hauska ja kauniskin kyllä.

En siis ole koskaan edes ajatellut, että mulla kuuluis olla erilainen tatuointi kuin mitä mulla on eikä mieleeni ole tullutkaan, että olisin epäuskottava kuvineni.

Olipa hankala selittää, mutta uskon sun poimivan pointin :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Heavyfreak
Itselläni on iso, vaaleanpunainen my little pony pääosassa käsivarressa. Ja ei - siitä ei saa suurta merkitystä hakemallakaan. Otin sen, koska se on niin hieno, söpö, tyttömäinen etc. Tiesin kauan mitä siihen tulee ja vielä vähän on kesken. Nyt siinä on tähtiä, poni ja leppis :D
Mä taasen oon halunnu Kaikkee muuta ku tyttömäistä :D Ei vaan kertakaikkiaan oo mua, mä tykkään enemmän rouheesta, jopa ei-naisellisesta kuvasta.

Niin me ollaan erilaisia, eri ihmisille käy eri jutut :)

Mukava kuulla, että muillakin on kuvia ihan vaan kuvan vuoksi :D Ehkä minäkin otan seuraavan ja kehtaan reilusti tunnustaa, että ei sillä ole yhtikäs mitään syvällistä merkitystä :D
Joo ei niiden kuvien välttis tarvii merkitä jotain elämää suurempaa :D

Enkä oo kyllä kuullu kenestäkään joka ois ottanu suunnattoman merkityksellisen kuvan jota ei voi sietää.. :D

Yhteistyössä