Uutta tatskaa :P *kuva

vieraanas
Mulla paranee kuvat tosi nopee, ei oo ikinä tulehtunu vaikka kesäl on ottanukki.

Sun tarvii ettii sellai tatuoija joka myös piirtää. Nää munki kuvat on tehty täysin freehandina. Ja voin sanoo että kuva ei todellakaan tee oikeutta tatuoinnille, luonnossa miljoona kertaa hienompi.
joudut vaa kuvaa puolustella täällä, kun niin moni ei tuosta hirvityksestä tykkää.

Tuli vaan mieleen että onko sun kädessä ollu aiemmin joku vamma.
En oikein ymmärrä koko "teosta". Mutta eipä olekaan mun ongelma, tiedäntiedän.
Alla on vanhempi tatska jota muokattiin vastaamaan näitä myöhemmin tulleita. Tatuoija kun vaihtui välissä. Ja siitä se ajatus sitten lähti.. :D

Ei näitä muiden tarvii tajutakaan. Näillä kaikilla jutuilla mitä tässä kuvassa on, on mulle merkitys. Ja mun läheiset tietää ne.

Nii ja tätä jatketaan sitten olkapään yli selän puolelle.. Eli ei oo kyse yhdestä kuvasta vaan kokonaisuudesta.

[QUOTE="vieras";26450337]Sanonta "vaikeuksien kautta voittoon" sopii kyllä ihan hyvin korsettinyöritykseen, ei niit nöyrityksiä kovin helppo ole tehä.[/QUOTE]

Eipä tuo vaikeeta ollu, mallikuva oli mukana ja tatskaaja piti sitä vieressä ja surruutti menemään, siin ei tarvinnu pahemmin miettii, rautainen ammattilainen ku on ;)

Lunatic
Alla on vanhempi tatska jota muokattiin vastaamaan näitä myöhemmin tulleita. Tatuoija kun vaihtui välissä. Ja siitä se ajatus sitten lähti.. :D

Ei näitä muiden tarvii tajutakaan. Näillä kaikilla jutuilla mitä tässä kuvassa on, on mulle merkitys. Ja mun läheiset tietää ne.

Nii ja tätä jatketaan sitten olkapään yli selän puolelle.. Eli ei oo kyse yhdestä kuvasta vaan kokonaisuudesta.
Jatka nyt ihmeessä selästä naamaan asti.

Yhteistyössä