No mut se on sun onni Mul on noit piirtävii kavereita, mut kukaan ei ikinä muista piirtää Ehkä vielä joskus...Mulla paranee kuvat tosi nopee, ei oo ikinä tulehtunu vaikka kesäl on ottanukki.
Sun tarvii ettii sellai tatuoija joka myös piirtää.
Saat tokisaanko mieki tukkia tähän siis kuvan ikans.. ku väri pitäs saaha tuohon oranssiin passaan. pinkki-lila-oranssi liljat perhonen x2 on turkoosi ja lila.. saakoo? :saint:
Juuri niin :xmas:No pain? ja joku naru ympäri käden. :xmas:
Thänks!Aika hieno!
Miksi?Juuri niin :xmas:
joudut vaa kuvaa puolustella täällä, kun niin moni ei tuosta hirvityksestä tykkää.Mulla paranee kuvat tosi nopee, ei oo ikinä tulehtunu vaikka kesäl on ottanukki.
Sun tarvii ettii sellai tatuoija joka myös piirtää. Nää munki kuvat on tehty täysin freehandina. Ja voin sanoo että kuva ei todellakaan tee oikeutta tatuoinnille, luonnossa miljoona kertaa hienompi.
No pain no gain, niinku tol jo aiemmin kirjotin. Capiche?Miksi?
Mä en kyl oo ottanu yhtää kuvaa palstamammoja miellyttääkseni, sori vaan..joudut vaa kuvaa puolustella täällä, kun niin moni ei tuosta hirvityksestä tykkää.
tuleeko datalle kans?Sormuksen :heart:
Tuli vaan mieleen että onko sun kädessä ollu aiemmin joku vamma.No pain no gain, niinku tol jo aiemmin kirjotin. Capiche?
Alla on vanhempi tatska jota muokattiin vastaamaan näitä myöhemmin tulleita. Tatuoija kun vaihtui välissä. Ja siitä se ajatus sitten lähti..Tuli vaan mieleen että onko sun kädessä ollu aiemmin joku vamma.
En oikein ymmärrä koko "teosta". Mutta eipä olekaan mun ongelma, tiedäntiedän.
Jatka nyt ihmeessä selästä naamaan asti.Alla on vanhempi tatska jota muokattiin vastaamaan näitä myöhemmin tulleita. Tatuoija kun vaihtui välissä. Ja siitä se ajatus sitten lähti..
Ei näitä muiden tarvii tajutakaan. Näillä kaikilla jutuilla mitä tässä kuvassa on, on mulle merkitys. Ja mun läheiset tietää ne.
Nii ja tätä jatketaan sitten olkapään yli selän puolelle.. Eli ei oo kyse yhdestä kuvasta vaan kokonaisuudesta.
Itseasiassa.. ei ees.. No lopussa kyllä kun osaa kohdista hierottiin kolmatta kertaa ni sillon jo hieman kirpashieno!!! on mahtanu kirpasta!!!
Mätäkuu WikipediaMä en koskaan uskaltais liki mätäkuun ottaa tatskaa. Mut mä oonki melkee neitsyt, yks kuva 18 vuotiaana Kakkonen suunnitelmis mut, prkl ku ei osaa ite piirtää