Uutta tatskaa :P *kuva

Vau =) Siinä on työstämistä.

Mäkin haluun uutta. Edellisen otin reilu kuukaus sitten ja nyt kyllä joutuu vähän aikaa odottelee ennen ku uutta alan edes suunnittelee. Viidessä kuukaudessa otin kolme kuvaa, en uskalla uutta edes ehdottaa miehelle... vielä.

• Tykkää
Reactions: Heavyfreak
Alkuperäinen kirjoittaja käsitä mä en;26449929:
juu, en tykkää... miksi? mä olen aina halunnut tietää tollasten tatskojen ottajien sielunmaailmaa? miksi haluta kokokäsivarren rumistus???
Mä en kans tajuu miks niin moni ottaa tekoripset, -hiukset etc. Tatskoilla kuitenkin yleensä on joku merkitys kantajalleen. Ainakaan ite en hepposin perustein kuvaa ota.

• Tykkää
Reactions: Heavyfreak
Alkuperäinen kirjoittaja käsitä mä en;26449929:
juu, en tykkää... miksi? mä olen aina halunnut tietää tollasten tatskojen ottajien sielunmaailmaa? miksi haluta kokokäsivarren rumistus???
tässä mitään poikkeava sielun elämää taija olla :D tykkään kaunisita kuvista, jolla o nmerkitys. ja kaikella on merkityksensä :)

Mä en koskaan uskaltais liki mätäkuun ottaa tatskaa. Mut mä oonki melkee neitsyt, yks kuva 18 vuotiaana ;) Kakkonen suunnitelmis mut, prkl ku ei osaa ite piirtää :(
Mulla paranee kuvat tosi nopee, ei oo ikinä tulehtunu vaikka kesäl on ottanukki.

Sun tarvii ettii sellai tatuoija joka myös piirtää. Nää munki kuvat on tehty täysin freehandina. Ja voin sanoo että kuva ei todellakaan tee oikeutta tatuoinnille, luonnossa miljoona kertaa hienompi.

Vau =) Siinä on työstämistä.

Mäkin haluun uutta. Edellisen otin reilu kuukaus sitten ja nyt kyllä joutuu vähän aikaa odottelee ennen ku uutta alan edes suunnittelee. Viidessä kuukaudessa otin kolme kuvaa, en uskalla uutta edes ehdottaa miehelle... vielä.
Joo on tuota nyt tähän mennes jo 4,5 h hierottu että kyl siin hetken saa istuu :p Mä oon ottanu ny puolen vuoden aikana aikasta paljo tota mustetta ku on sellai isompi projekti. Mut haitanneeko tuo.. ;)

Yhteistyössä