Joo ja ku on loput mustetahrat pessy pois.. Mut eihän sitä malta oottaa, kuvia otettava heti.. Nimimerkillä minäkö muka kärsimätönPääasia että hakattava on tyytyväinen tulokseen, paremmin näkee sitten miltä näyttää kun ihon ärsytys laskee
Joo ja ku on loput mustetahrat pessy pois.. Mut eihän sitä malta oottaa, kuvia otettava heti.. Nimimerkillä minäkö muka kärsimätönPääasia että hakattava on tyytyväinen tulokseen, paremmin näkee sitten miltä näyttää kun ihon ärsytys laskee
ethän sinäJoo ja ku on loput mustetahrat pessy pois.. Mut eihän sitä malta oottaa, kuvia otettava heti.. Nimimerkillä minäkö muka kärsimätön
Sanotaaks näin että toi ei oo tatuoinnin tarkoitus mutta ei ny ihan metsäänkään menny Samoten ku rakastan korsetteja sekä nyörityksiä ja kaikkea niihin liittyvää.Miksi mulle tulee ekana mieleen, että olisit enemmänkin kiinnostunut bdsm:sta? Onko se tatuoinnin tarkoitus vai ajattelenko vain asian väärin?
Värikartasta vois olla apua, vaan ohkohan sitä tatuointeihin mahdollista saada kaikkia maailman sävyjä? Mihin suuntaan sulla oli tarkoitus tuota jatkaa?mulal on ottelu voittoja 2kk välein seuraavan liljan väri hakusessa. jatkanko nuitten kierrätystä vai uutta väriä? hmm
Pyh, pois se minusta.. *pyörittelee paheksuvasti silmiäänethän sinä
Elikkä tuohan on sulle justiinsa passeli kuva. Onnea siitäSanotaaks näin että toi ei oo tatuoinnin tarkoitus mutta ei ny ihan metsäänkään menny Samoten ku rakastan korsetteja sekä nyörityksiä ja kaikkea niihin liittyvää.
Mä en kestä....Sormuksen :heart:
toiseen kyynärvarteen asti tuohon taipeesen, siis alas viiminen pinkki perhonen, se on pääsetty viininpunanen on testaamatta, valkea ei varhmaan pysy.. hmmVärikartasta vois olla apua, vaan ohkohan sitä tatuointeihin mahdollista saada kaikkia maailman sävyjä? Mihin suuntaan sulla oli tarkoitus tuota jatkaa?
KiitosElikkä tuohan on sulle justiinsa passeli kuva. Onnea siitä
Juutuleeko datalle kans?
Mä otin 18 -vuotiaana olkapäähän skorpionin kun se oli mun mielestä niin hieno Ilman mitään suurempia merkityksia. Enkä oo kyllä sitäkään kuvaa kertaakaan katunut.Liekö oikea ketju pohtia, mutta pohdin kuitenkin. Olen tainnut ihmetellä tätä ennenkin.
Onko tatuoinnilla oltava aina joku syvällisempi merkitys? Tyyliin "mummon kummin kaiman serkun tädin miehen tuttava oli Titanicilla, sen muistoksi halusin tatuoida ihooni pultin -Titanicillakin oli pultteja"? Tekeekö se tatuoinnista katu-uskottavamman ja paremman kuin se, että toteaa ottaneensa pultti-tatuoinnin vain siksi, että se pultti vaan näyttää hauskalta?
Itselläni on iso, vaaleanpunainen my little pony pääosassa käsivarressa. Ja ei - siitä ei saa suurta merkitystä hakemallakaan. Otin sen, koska se on niin hieno, söpö, tyttömäinen etc. Tiesin kauan mitä siihen tulee ja vielä vähän on kesken. Nyt siinä on tähtiä, poni ja leppisLiekö oikea ketju pohtia, mutta pohdin kuitenkin. Olen tainnut ihmetellä tätä ennenkin.
Onko tatuoinnilla oltava aina joku syvällisempi merkitys? Tyyliin "mummon kummin kaiman serkun tädin miehen tuttava oli Titanicilla, sen muistoksi halusin tatuoida ihooni pultin -Titanicillakin oli pultteja"? Tekeekö se tatuoinnista katu-uskottavamman ja paremman kuin se, että toteaa ottaneensa pultti-tatuoinnin vain siksi, että se pultti vaan näyttää hauskalta?
Mä taasen oon halunnu Kaikkee muuta ku tyttömäistä Ei vaan kertakaikkiaan oo mua, mä tykkään enemmän rouheesta, jopa ei-naisellisesta kuvasta.Itselläni on iso, vaaleanpunainen my little pony pääosassa käsivarressa. Ja ei - siitä ei saa suurta merkitystä hakemallakaan. Otin sen, koska se on niin hieno, söpö, tyttömäinen etc. Tiesin kauan mitä siihen tulee ja vielä vähän on kesken. Nyt siinä on tähtiä, poni ja leppis
Luitko sä ketjun? Tää on viel Kesken. Eli juurikin yksityiskohtia on tulossa Paljon lisää.Tuo näyttää kaukaa hyvältä mutta ei läheltä katsottuna. Lisäksi nuo reunat on tehty tökerösti tuohon kyllä.
Katsoin sun kuvaa ja on kyllä hieno. Jos itse ottaisin kirjoitusta, laittaisin sen luultavasti tollasella nauhalla.Mä taasen oon halunnu Kaikkee muuta ku tyttömäistä Ei vaan kertakaikkiaan oo mua, mä tykkään enemmän rouheesta, jopa ei-naisellisesta kuvasta.
Niin me ollaan erilaisia, eri ihmisille käy eri jutut
KiitosKatsoin sun kuvaa ja on kyllä hieno. Jos itse ottaisin kirjoitusta, laittaisin sen luultavasti tollasella nauhalla.
Joo ei niiden kuvien välttis tarvii merkitä jotain elämää suurempaaMukava kuulla, että muillakin on kuvia ihan vaan kuvan vuoksi Ehkä minäkin otan seuraavan ja kehtaan reilusti tunnustaa, että ei sillä ole yhtikäs mitään syvällistä merkitystä