Ihan ensimmäisenä tuli mieleeni että muuttikohan meidän entiset naapurit teidän naapuriin

Kyseinen lapsi kysyy suhteellisen suoraan rokaa, ja ilmoittaa myös ettei häntä haittaa vaikka teillä on lasketut pihvit voin minä silti teillä syödä.
Siinä sitten monasti koetin salittää ensin kauniisti muta jämäkästi että meille ei nyt sovi tulla ruokavieraita ja me syömme nyt oman perheen kesken, vaan lapsi tapittaa silmiin ei haittaa syön teillä silti
(ja lapsi siis ihan terve,ei mikään "vammainen")
Paras oli kmmenti kun kielsin lapsen menemästä meidän jääkaapille että äiti on sanonut että kyllä kylässäkin saa mennä jääkaapille ja ottaa ruokaa jos on nälkä.
Lopulta jouduin kirjaimellisesti laittamaan lapsen ulos meiltä

Tilanne äityi niin pahaksi että olin hänen vanhempiinsa yhteydessä ja heillä oli vähän heh heh asenne :/
sanoivat vain että jos heidän lapsella oli sitten nälkä,
mitään puolustelua tai anteeksipyyntöä lapsen moukkamaiseen käytökseen ei tullut

Ymmärtäsin että joskus on kiva vaikka naapurinkin lapsen syödä kaverilla kylässä mutta kyseinen tapaus myös vinkuin ihan suoraan.
Lapsi kuitenkin sen näköinen että varmasti on ruoka aikaan kotonaan
Itsekin silloin kirjoitin tänne ja haukuthan minä sain

kehtaankin olla ruokkimatta naapurin lasta jolla 10metriä matkaa omaan kotiinsa ja miksi en voisi sitten jatkaa ruokaa ja miksi meillä on lasketut ruuat
(palstan mukaan jokainen perhe syö keittoja makaroonilaatikkoja ym joita on helppo jatkaa, pihvit ym on sitten palstan mukaan liian hienon eliitin ruokia joita ei kotona syödä)