miksi aina meille saa tulla kylään koska vaa ja milloin haluaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eevi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eevi

Vieras
ei meillä käykkään ketään muita kun lapsen isovanhemmat,siskoni ja sen mies.Tulevat mihin aikaan vaan...tietäävät hyvin että 12-14 välillä tyttäremme on usein päiväunilla jos se niille malttaa..vilkas kun on ja jne.ovat usein tulleet just siihen aikaan kun lapsi nukahtamaisillaan/nukkumassa ja kappas kohta lapsi pystyssä ja unet jää sen siliän tien.sitten ilta onkin meille ihan kamala huutoa ja sen sellasta kun ei ole nukkunut.Mä sanoin tästä just viimeks että teettekö tämän tahallaan kun "aina änkeette lapsen ollessa "unilla.siihen kaikki vaan hymyily.Mä oon niin vittuuntunurt tähän että nään jo nyrkin kuvia silmissä.Minä keitän kahvia palvelen olen siis liikkeessä kokoajan ei saatana en jaksa kohta tätä.sitten kun lapsen vahti apua pyydän kaikki katoo ja ei vastata puhelimeen tms.

Lopeta passaaminen. Äkkiä se loppuu kun ei tule kaffetta ja pullaa pöytään, tai sitte sanot että keittäkää ite. Käske myös olla hipihiljaa ettei lapsi herää ja tee se tiukasti. Tai sitte et yksinkertaisesti päästä sisään. Ovi lukkoon ja kellosta patterit pois.

ja sen unohdin mainita että jos soitan siskolleni voimmeko tulla kylään koskaan ei sovi.lapsikin joskus kysyy mennään tädille..minä siihen keksin milloin mitäkin syitä miksi ei tädille voi mennä..kun ei heille vaan sovi kuulema asunto on liian pieni kaksio.mulla tunne että lastani vihaavat aina siitä löytyy milloin mitäkin "vikaa minkä minä sille mahdan että on ylivilkas

minä toimin niin julmasti etten avaa ovea ellei vierailusta ole erikseen sovittu. itsekään en koskaan mene kylään ennen kuin soitan ja kysyn saako tulla.

Älä päästä niitä sisälle siihen aikaan, ei kai ne nyt omilla avaimilla kehtaa tulla, jos sanot että nyt ei sovi? Meillä kävi myös kerran niin, että appiukko tulla paukkas kylään just kun poika olis pitäny saada päivunilleen, ja ilta oli tosi rattosa, poika tais nukahtaa illalla klo 17 ja kukkua yömyöhään. Enään en vieraita sisälle päästä tuohon aikaa, passitan vaikka appiukon poikansa kanssa lenkille siksi aikaa, että nuorin nukahtaa päiväunilleen ja sitten saa tulla sisälle ja olla hissukseen.

No, varmaan siksi että teille saa tulla kylää koska vaan ja milloin haluaa?

Meidän ovi on siitä hassu vempele, että se ei aukea, jos en halua sitä avata. Ja jos en halua vastaanottaa vieraita, niin en joko avaa ovea, tai sitten sanon että nyt ei sovi.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
No, varmaan siksi että teille saa tulla kylää koska vaan ja milloin haluaa?

Meidän ovi on siitä hassu vempele, että se ei aukea, jos en halua sitä avata. Ja jos en halua vastaanottaa vieraita, niin en joko avaa ovea, tai sitten sanon että nyt ei sovi.

Juu. Näin tääläkin.

ja mies on sanonu niille jo että pitäs ilmoittaa. kerran oltii kaupas ku sen äiti soitti ni joutu oottaa tunnin ku olin just kaupassa silloin :) en sit kans pitäny kiirettä...

Yhteistyössä