Hullu päivää....
Tänään menin aamulla hakemaan rokoten 3s rokoten sain jo, jeee... ja samalla hakemaan hpv analyysi mun suusta ja tekemään tähistys, kun halusin olla varma ettei tarvi hpv rokotetta laita suuhuun. ONNEKS ei ollut siellä hpv:ta, lääkäri oli oikeassa turhaan mä sen teen... mutta samalla kun täällä kerrankin olen pakko hoita kaiken. Mä kysyin sillä lääkärillä sitten poistuko mun virus koko vartalosta ja se sanoi EI:O, mä melkein kuolin shokkiin. Aloitin soittaa mun lääkärille ja se oli varattu... sitten soitin kaverille että tulkaa äkkiä ja mennään parhaan gynekologin luo. Okei mentiin sinne ja aloitin kysyä rokotesta, se sanoi että kyllä virus poistu ja hyvää kun otit sen hmmm, eli joku gunekologi isosta sairaalasta sen sanoi mulle....okej, sittens sen jälkeen samalla mun lääkäri vastanut, mä kerroin miks se suu tohtori sanoi mulle ettei virus poistu koko elimistöstä, mun lääkäri kans meni shokkiin, miks se puhuu mulle niin ja kun hän kuitenkin tekee yhteistyö heidän kansa ja pistää suuhuun hpv rokote.... Lääkäri sanoi että se soita sille kuka on keksinyt sen rokoten, kuulema hän oli aika vihainen. Mutta vast iltapäivällä sain kaiken selville, miks se tohtori sanoi mulle ettei virus poistu koko elimistöstä, Siks kun jos on suussakin hpv+kasvain, joka on vast alussa, sinne pakko laita erikseen Hpv rokoten, mutta se rokote ei poista koko elimistöstä virusta. Vaan se rokote mitä mä teen nyt poista viruksen elimistöstä, joka mulle laitetaan sekä käsiin että kohdunkaulaan..... Voi että miten helpotti.... puhuin jopa taas tänään sen tutkijan kanssa joka keksinyt rokoten, se sanoi että älä enää panikkoi vaan soita mulle.... mulla oli taas 1000kysymystä. Se kertoi myös että hän aloiti tutkia sen vuonna 1996 eli 16v sitten, hän keräsi silloin noin 4000 naista. Ne naiset vieläkin ilman Hpv:ta, eikä ikinä enää mitään ongelmia on ollut... kun mä sanoin sille että mua pelottaa, kun väärin ymmärys oli aamulla lääkärin kanssa... se myös kertoi että kyseinen rokote antaa suojaan loppu elämäksi kaikien virusten vastaan jopa matalaan riskiin. Ennen he eivät tienneet kuinka kauan kyseinen rokote voi toimia ja nyt tietävät paljon enemmän, kun naiset olivat 16v tutkimuksen alla, myös se jotain puhui että tästä voi jo päätä 2-3ssa vuodessa.... tai hmmm... en osaa nyt selittää.....
Mutta hullu äivää oli vain siks kun se KIELI, eli espanja + huono englantti = väärä ymmärys.... täällä kukaan ei osaa kunnolla puhua englanttia, onneks tutkija puhuu hyvin ja nyt mulla jopa jo hänen kännykkänumero jos jotain

.... mä joka paikassa nostan kaikkia pystyyn jos jotain menee väärin.... hullu nainen
Mutta enää 3 rokotetta jäljeellä.... kysyin muuten taas tänään verokokeista, kun jostain syystä silti halusin tietä minkä virus tyyppejä mulla on tai virus tyyppi, kun ehkä muutkin saavat kokemusta... Niin se ei enää edes saa tutkia, kun kuulema nyt tuloksia voivat olla vaikka mitä, kun sain jo 3 rokotetta.. kun elimistö nyt kovalla vauhdilla yrittää poista kaikki pahat solut koko elimistöstä jos on + papilloomavirus
ai niin tuli perutettua lentomatkaa tänään sen takia Cancuniin... mutta nyt kaikki kunnossa huomenna todenäköisesti lennetään