Mitkä muille ns. normielämän asiat olisivat sinulle kidutusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihmisjoukot, huutavat lapset, vihaiset ihmiset, spurgut ja voimakkaasti päihtyneet ihmiset ylipäätänsä 😩 En pytsy käydä katsomassa keikkoja tai mennä bileisiin jos en ole ottanut paria rohkaisuryyppyä, muuten iskee ahdistus…

Seinäjoen Tangomarkkinat, asuntomessut, ämpäreiden jonottaminen, Hullut päivät, sukujuhlat, Taiteiden yö, Kaljakellunta, Karjalaisten kokoontumiset, kansantanhut, kesäteatterit, huvipuistot...

Jos jonkun mielestä tämä on fiksua ja hauskaa niin vesiperä ei ole. Nostelet näitä juttujasi selkeästi ärsyttääksesi jotain kirjoittajaa, jonka kirjoituksista olet ottanut nokkiisi. Tämä ei lopu niin kauan kun jatkat. Anna olla ja ole sinä se joka tämän pelin lopettaa.
Super-Setis nykyinen Rummo-jankkaaja kai potee kaunaa noin viisi vuotta sitten lakkautetun keskustelupalstan ajoilta.
Tuskin olen loukannut häntä kirjoituksillani yhtä pahasti kuin hän minua palstahistoriansa aikana.
Jotain hyvääkin on poikinut hänen pyllykärpäsenä surinastaan.
Minä ja moni muu olemme oppineet, ettei mitään kannata kertoa elämästään netissä.
Netistä löytyy runsaasti asiallisia sivuja, jos on avun tarpeessa.

Super-Setis nykyinen Rummo-jankkaaja kai potee kaunaa noin viisi vuotta sitten lakkautetun keskustelupalstan ajoilta.
Tuskin olen loukannut häntä kirjoituksillani yhtä pahasti kuin hän minua palstahistoriansa aikana.
Jotain hyvääkin on poikinut hänen pyllykärpäsenä surinastaan.
Minä ja moni muu olemme oppineet, ettei mitään kannata kertoa elämästään netissä.
Netistä löytyy runsaasti asiallisia sivuja, jos on avun tarpeessa.
🦍💨👵🏻

Eikö Rummiksen ole jo aika käydä pisulla, pestä hampaat ja mennä nukkumaan? Aamulla heräät varhain lukemaan uutisia miksi Suomi taas jäi vaille pisteitä.
Netissä pisteistä ei ole koskaan pulaa.
Ihminen voi olla pisteliäs, pistää suuhunsa hyvää ja terveellistä ja naputella pisteitä lauseiden loppuihin.
Pieruillasi on pisteliäs halu. Tänään uutisoitiin, että lehmien laadukas rehu pienentää metaanipäästöjä. Asia ei liikuta minua, sillä olen jo kauan sitten siirtynyt kauramaitoon.
Seuraavaksi luen aiheesta uutisen kunnolla.

Tästä lähtien ilmoitan asiattomaksi kaikki turhat tappelut, ettekö te rummo/setis/alepa ja muut häiriköt voisi tapella ihan omissa ketjuissa eikä tulla pilaamaan sellaisia mitkä ei liity teihin mitenkään!!!!!

Yhteistyössä