H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuulostaa monimutkaiselta![]()
himputti ku joku sukulainen nyt vaa ilmottais ostavansa koko systeemin.
Kuulostaa monimutkaiselta![]()
himputti ku joku sukulainen nyt vaa ilmottais ostavansa koko systeemin.
älä kuitenkaan ilmatteeks myy, anna vaikka mieluummin kiinteistönvälittäjälle myyntiin niin saat asianmukaisen hinnan
mäkin ostaisin palstan jos olis vaan mun seuduilla
En myykkäänme ollaan vaihtamassa tää nykyinen kerrostaloasunto isompaan ja tässä meidän asuinalueella ne maksaa melkosen paljon. Ja olin aatellu et sijoitettas sitte nää perintöfyffet siihen asiaan. Mutta, pitää nyt kattoa miten asiat alkaa suttaantua. Olin vaan ihan :O ku tänään sain kuulla että suku toivoo ettei niitä myytäisi mihinkään ja mä ku olin jo suunnitellu niin tekeväni
toisaalta, eihän ne voi määrätä mitä me omaisuudellani teen, mut tiiän et jos myyn, ainaki jos myyn vieraalle, niin voipi olla ettei oo enää moneenkaan paikkaan asiaa sen jälkeen, välit menee poikki...
En myykkäänme ollaan vaihtamassa tää nykyinen kerrostaloasunto isompaan ja tässä meidän asuinalueella ne maksaa melkosen paljon. Ja olin aatellu et sijoitettas sitte nää perintöfyffet siihen asiaan. Mutta, pitää nyt kattoa miten asiat alkaa suttaantua. Olin vaan ihan :O ku tänään sain kuulla että suku toivoo ettei niitä myytäisi mihinkään ja mä ku olin jo suunnitellu niin tekeväni
toisaalta, eihän ne voi määrätä mitä me omaisuudellani teen, mut tiiän et jos myyn, ainaki jos myyn vieraalle, niin voipi olla ettei oo enää moneenkaan paikkaan asiaa sen jälkeen, välit menee poikki...