Yksss
Tässä on minä ja mun mies, pukeudutaan joskus vähän erikoisesti ja leikitään kotona hih hih...
Tää mies on kyllä aika nam! Ethän oo enää tämän kanssa??? Voisin pyytää sitä treffeille, jos sillä ei oo mitään ton apinan kanssa..
Ai sanokse sullekki että teillä "natsaa tosi hyvin"??? Mä nimittäin himmailin ton hepun kanssa vähän aikaa ja se aina puhu siitä ku natsaa niin hyvin. Luulen että se otti vähän liian vakavasti sen partioryhmän vetämisen...Tässä on mun eka mies, mutta meidän juttu kaatui siihen kun se ei tykännyt mun uskonnollisesta vakaumuksesta, vaikka muuten kyllä natsasi tosi hyvin.
Hän ON nam Mutta lainaan toki, jos palautus toimii!Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26018220:Tää mies on kyllä aika nam! Ethän oo enää tämän kanssa??? Voisin pyytää sitä treffeille, jos sillä ei oo mitään ton apinan kanssa..
Hyvä vaan että on erilaisia miesmakuja, muuten jäis iso joukko aina ilman.Alkuperäinen kirjoittaja öh;26018580:vaikka huumorilla osa tehty mut osalla on kyllä aika karmee miesmaku :/
Kyllähän se meihin molempiin on tullut. Niin nuo ainakin kaikki sanooAlkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26018549:Hmm, miltähän tämä teidän muksun isä mahtaa näyttää?
Kummalta noi korvat on periytynyt?
Älä viitti... Meinaaksä että mun mies ei muka oo komee???Alkuperäinen kirjoittaja öh;26018580:vaikka huumorilla osa tehty mut osalla on kyllä aika karmee miesmaku :/