Tässä on mun mies

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26015587:
Oliko meidän miehet sellikavereita vai muistanko väärin?

OMG! sä oot se kolmas pyorä siitä blogista!! nyt tulee ukolle tupen rapinat!

tupen rapina hmmmm.. tarkoittako tuo sanonta siis sitä ääntä mikä lähtee kun puukko vedetään tupesta? :eek: mutta joo jatkanpa tämän ketjun lueskelua kun tuli jo itkunaurut enkä muistanutkaan kuin hassulta se tuntuu :D
 
"vieras"
No pakko kait se on laittaa itsekkin kun muutkin on rohjenneet! Tossa se retkottaa sohvalla ja oottaa että vien sille kaljaa


Tässä se sit taas hermostu kun olinki juonu kaikki kun se oli töissä :/ se on aina tollanen nykyään..


Sen piti mennä hermoröökille vaikka oon kyllä käskeny sen lopettaa!


tossa me ollaan menossa ostaan tikettejä alesta!



Mulle menee kyllä välillä hermo kun se vaan sotkee eikä osaa siivota jälkiään!


Ostin sille kivan Tinttu lakin!


Tossa sen ilme sen jälkeen kun se ei saanukkaan multa helikopterista huolimatta :/
 
  • Tykkää
Reactions: niukinnaukin
"xyz"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26015684:
Meijän naapurit oli meijän kans samal laival

Hei Björn-naapuri, tosi nätti kuva minusta ja miehestä siltä ruotsinristeilyltä. :) Mut meillä on nyt jotain kriisiä menossa. Eilisen koripallo-ottelukuvan takia bengoin vähän sen konetta ja mitäs löysinkään:



Eikö tää näytäki vähän pahalta? Mulle se sano olleensa työreissulla. Eli se joku täällä myös valehteli. Ne on tavanneet useamminkin. :( Mä oon ihan rikki, mitäs mun pitäis tehdä??
 
"xyz"
Eihän näistä osaa valita :D Kaikki mulle nyt! :)

Tässä vielä yksi, just juodaan iltakahvia, enkä yhtään valehtele en :)



Ja hänkin tykkää pyssyistä ja on soturi, kuten muutkin mieheni <3:
Tää on muuten meidän tuttuja kans. Kiva mies. Mut se lopetti nuo sotahommat kun joutu pyörätuoliin (kuvaa en nyt sattunut löytämään). Jotain kriisiä silläkin vissiin nykyään on ku kriisipartaa pukkaa kuin ridge forresterilla konsanaan:

 
"mie"
Hyviä palvelijoita on niin vaikea löytää...
Tietästkös joku hyviä puutarhureita. Mökille etsittään uutta. Meidän oli pakko erottaa edellinen kun työn jälki alko olemaan vähän hutiloitua
 
"Hantta"
Tässä mun rakas

Mä oon kyllä vähän huolissani, kun se on ollut vähän pipi

Mut mä oon kyl ollu sen rinnalla ihan koko ajan

Mut on tää välillä ollu mulle tosi rankkaakin
 
Elämäni miehet
Tämän kanssa vietin kiihkeät nuoruusvuodet... jossain vaiheessa suhde päättyi kun sen fleda kasvoi pidemmäks ku mulla ja huuletkin oli enempi naisellisemmat ..


Seuraava vaihe olikin sit tää


Me oltiin kovia tanssimaan


Tanssin kautta tutustuin sitten tähän mieheen, vietettiin tosi kuuma kesä yhdessä. Vanhempani eivät hyväksyneet joten se oli aikamoista soppaa tuolloin


Mekin tanssittiin _koko ajan_ ai kaamee mulla oli tuo permis, noloo


Ajauduin seksisuhteeseen tän kanssa kunnes huomasin ettei se ollut kovin normaalia. Tää mies alisti mua koko ajan mut toisaalta mä jotenki kaipaan sitä silti.


Nykyään se näyttää tälle, harmi mut en mä sen kans enää suostus pitää talutushihnaa, liian eläimellinen meininki


Nyxä on sit tällanen tavis perusjamppa


Senkin kans mä tanssin mut ihan slovareita vaan, ei kroppa taiovu enää samaan tahtiin


Täs on mun salaraksu


Se ei suostu tanssimaan mut meil on tosi kiihkee suhde muuten, ajellaan ristiin rastiin. Hiuksetkin värjäsin.


Tulin sille raskaaksi ja se livahti sairaalaan kattomaan poikaansa


Jään aina välillä rysän päältä kiinni ja sit mieheni hakee mut kotiin vaikka väkisin... http://static.igossip.com/photos/gerard_butler_busybeeblogger_46923_jen.jpg[/IMG]
 
  • Tykkää
Reactions: niukinnaukin

Yhteistyössä