Tässä on mun mies

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
tartsika


Tässä on mun mies kun se sairastu masennukseen kerran. Sille oli tosi kova paikka kun mä meinasin jättää sen kun mulla oli seksuaalinen identiteettikriisi ja lyhyt romanssi tän kanssa


Mutta onneks me saatiin meidän ongelmat selvitettyä rakas oli taas entistä ehompi :heart:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
MUN RAKAS
http://www.google.fi/imgres?q=COLIN+FIRTH&um=1&hl=fi&sa=N&rlz=1C1ASUT_enFI458FI458&biw=1600&bih=799&tbm=isch&tbnid=0RJhp2bNQS-WVM:&imgrefurl=http://www.superfilmy.sk/herec.php%3Fidherca%3D50679%26name%3DColin%2520Firth&docid=8vDFJbaFKUCpEM&imgurl=http://www.superfilmy.sk/obrazky/2579048_colin-firth.jpg&w=346&h=480&ei=F2Z9T_v7M7P04QSOzd2RDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=927&vpy=119&dur=423&hovh=265&hovw=191&tx=117&ty=148&sig=101993780216792779842&page=1&tbnh=145&tbnw=105&start=0&ndsp=36&ved=1t:429,r:5,s:0,i:74

MÄ LAITAN VIEL HÄNESTÄ IHAN SELLASEN KUVAN, JONA MÄ HÄNET NÄEN JA SIKS OTAN AINA HARHARETKILTÄ HÄNET TAKAS.
 
Mä oon aina haaveillut talosta espanjassa ja just mun kultsi osti mulle tämän! Se on niin ihana :heart: Tää on vähän tälläinen vaatimattomampi, kun ei haluta mitää paparezzeja hiippailemaan aidan taakse, mutta kelpaa meille. Parin viikon päästä lähdetään ihanalle lomalle :heart:


 
Yksss
Mun rakas osti minulle koiran!!! Sanoi ettei voinut vastustaa koska ollaan niin samannäköisiä ja oloisia!! Ihana, kattokaa kuin söpö!!!!





Tässä mun raksu lenkkeilyttää meidän toista koiraa



Tässä mä ottan sitä ihanaa, hikistä miestä sieltä lenkiltä suoraan kylpyyn mun kanssa!



Sillä välin anoppi harrastaa muotinäytöksiä meidän prinsessan Yenna Yennica Yannican kanssa!

 
arjesta selviytyjä käymässä
Tässä me ollaan kesämökillä :) Onhan noi aika tavikset noi meidän vermeet, mut hei välillä on pakko...


Ai kauhee mä olin jo unohtanu tän kuvan, tää on ihan meidän seukkailun alkuajoilta!!


is ja tytär :heart:


Tää on otettu anoppilasta, mä oon aina sanonu et sillä haahkalla ei oo mitään tyylitaju, ihan oksetti istua noin mauttomassa ympäristössä! Toi on tosiaankin tekohymy!!
 
"kala"
Tässä on mun eka mies, mutta meidän juttu kaatui siihen kun se ei tykännyt mun uskonnollisesta vakaumuksesta, vaikka muuten kyllä natsasi tosi hyvin.

Ai sanokse sullekki että teillä "natsaa tosi hyvin"??? Mä nimittäin himmailin ton hepun kanssa vähän aikaa ja se aina puhu siitä ku natsaa niin hyvin. Luulen että se otti vähän liian vakavasti sen partioryhmän vetämisen...
 
Mautonta
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26018220:
Tää mies on kyllä aika nam! :p Ethän oo enää tämän kanssa??? Voisin pyytää sitä treffeille, jos sillä ei oo mitään ton apinan kanssa..
Hän ON nam :p Mutta lainaan toki, jos palautus toimii! :)
 
"xyz"
[QUOTE="kala";26018333]Ai sanokse sullekki että teillä "natsaa tosi hyvin"??? Mä nimittäin himmailin ton hepun kanssa vähän aikaa ja se aina puhu siitä ku natsaa niin hyvin. Luulen että se otti vähän liian vakavasti sen partioryhmän vetämisen...[/QUOTE]

Se partioryhmähän viimeisen tiedon mukaan leiriyty kuun pimeälle puolelle? Oiskohan se menny kuuhun sitten tuokin.
 
eevee
[QUOTE="kala";26018333]Ai sanokse sullekki että teillä "natsaa tosi hyvin"??? Mä nimittäin himmailin ton hepun kanssa vähän aikaa ja se aina puhu siitä ku natsaa niin hyvin. Luulen että se otti vähän liian vakavasti sen partioryhmän vetämisen...[/QUOTE]

ai ai ai, ei saa!!!!!!!!! mä nauran täällä niin kippurassa :D
 
Yksss
Tässä mun mieheni Jakke



Tässä me ollaan koulun kevätjuhlassa



Mun mies harrastaa eräjormailua



Sen paras kaveri on toi Heikki, ne on tosi läheisiä ja viihtyvät luonnossa melkei jokaviikonloppu



Mekin tykätään leikkiä roolileikkejä välillä :)



Tässä on minun lempi rooliasuste. (oon saanu vähä raskauskiloja tohon edelliseenkuvaan nähden, alankin heti maanantaina carppaamaan)

 
[QUOTE="mimmi";26018044]


Tämän kuvan myötä haluan toivottaa hyvää pääsiäistä kaikille tämän mainion ketjun kirjoittelijoille[/QUOTE]

Hmm, miltähän tämä teidän muksun isä mahtaa näyttää?
Kummalta noi korvat on periytynyt?
 
"vaimo"
[QUOTE="mimmi";26018643]Kyllähän se meihin molempiin on tullut. Niin nuo ainakin kaikki sanoo


Ja isosiskossakin on ihan samaa sukunäköä
[/QUOTE]

Hei mä taisin muuten nähdä teidän kissan tässä yks päivä........
 

Yhteistyössä