mautonta
Siis en mä voi lopettaa, pakko pistää jokainen ukkeli(ni) tänne (mahtava ketju!):
ps, ero oli niin hankala, että tuntu että kohta syttyy kolmas maailmansota, kyllä se oli hankala mies.Tässä on mun eka mies, mutta meidän juttu kaatui siihen kun se ei tykännyt mun uskonnollisesta vakaumuksesta, vaikka muuten kyllä natsasi tosi hyvin.
OMG! mä kuolen nauruun, ihanat jutut teillä!Mun mies:
Se on vähän katkera, kun syntyi jouluna, ei saa ikinä syntymäpäivälahjoja ja olivat todella köyhiäkin.
Lisäksi sen isästä on vähän epäselvyyksiä, mutta isäpuoli oli tosi reilu jätkä.
sitte se tykkää surffata, tässä kuvaa:
OMG! sä oot se kolmas pyorä siitä blogista!! nyt tulee ukolle tupen rapinat!Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26015587:Oliko meidän miehet sellikavereita vai muistanko väärin?
Hei Björn-naapuri, tosi nätti kuva minusta ja miehestä siltä ruotsinristeilyltä. Mut meillä on nyt jotain kriisiä menossa. Eilisen koripallo-ottelukuvan takia bengoin vähän sen konetta ja mitäs löysinkään:Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26015684:Meijän naapurit oli meijän kans samal laival
Tää on muuten meidän tuttuja kans. Kiva mies. Mut se lopetti nuo sotahommat kun joutu pyörätuoliin (kuvaa en nyt sattunut löytämään). Jotain kriisiä silläkin vissiin nykyään on ku kriisipartaa pukkaa kuin ridge forresterilla konsanaan:Eihän näistä osaa valita Kaikki mulle nyt!
Tässä vielä yksi, just juodaan iltakahvia, enkä yhtään valehtele en
Ja hänkin tykkää pyssyistä ja on soturi, kuten muutkin mieheni <3:
Siis mitä sä väität mun miehestä? Peru sanas!Heiii, me ollaan hengailtu samoissa piireissä jossain vaiheessa! Mä styylasin hetken tän hepun kanssa: