Pinotaan blogit ja annetaan niistä rakentavaa palautetta, jooko?

"hopo"
BootyPeppi: Muokkaat kuvat todella raskaiksi katsoa. Ja kyllähän tuo muokkaustyyli vääristää pajon mm. värejä. En tykkää yhtään. Kuvat ovat yksi syy miksen tykkää lukea blogiasi :S
 
----
[QUOTE="hopo";25988165]BootyPeppi: Muokkaat kuvat todella raskaiksi katsoa. Ja kyllähän tuo muokkaustyyli vääristää pajon mm. värejä. En tykkää yhtään. Kuvat ovat yksi syy miksen tykkää lukea blogiasi :S[/QUOTE]

Mä peesailen. Kuvat ovat pimeitä ja sumeita ja tosiaan, raskaita. Kun tarkoituksena on esitellä käsitöitä ja tuunauksia, niin olisi suotavaa, että niistä tekeleistä saisi selvää :) Mutta makuasioita, Mummelia lainatakseni.
 
Arvon koko ajan laittaisinko blogin osoitteen tähän vai en. Senhän voi googlettaa kuka vain, mutta toisaalta haluanko että se liitetään täällä minuun... en tiedä. Mutta minäkin kirjoitan kyllä tasan siitä, mistä haluan enkä mieti, mitä tästä ajatellaan. Tavallaan julkinen päiväkirja ja kokeilu.
 
[QUOTE="hopo";25988165]BootyPeppi: Muokkaat kuvat todella raskaiksi katsoa. Ja kyllähän tuo muokkaustyyli vääristää pajon mm. värejä. En tykkää yhtään. Kuvat ovat yksi syy miksen tykkää lukea blogiasi :S[/QUOTE]

Hyvä juttu :)
 
Mäkin haluisin kurkata Phoebsin blogia =)

Ja kiitos palautetta antaneille. Mä joku aika sitten muutin ulkoasua aika paljon ja ite tykkään nyt tällä hetkellä kovasti paljon tuosta "tylsästä ja harmaasta" vastapainona entiselle lapsenkirjamaisuudelle (kuulemma :D).
 
"vieras"
Ylipäänsä kaikki vuodatuksen pohjalle tehdyt blogit näyttää kiin vanhanaikaisille ja sekaville etten jaksa seurata
Mitä selkeämpi sen parempi, paljon hyvälaatuisia kuvia ja oikein kirjoitettu teksti + mielenkiintoinen aihe niin hyvä on.
 
"vieras"
riepun ja turkilmaksen blogit on värimaailmaltaan jotenkin tunkkaisia, ja molemmilla saisi kuvat olla isompia ja turkilmaksella ne on ihan sikinsokin.
dynamiitilla yleisilme jees ja kuvat kivoja.
mummeliisalla hyvät kuvat, pitäis lukea useammin että pysyis kärryillä.
 
Rollelleen

Mulle saa sanoa aiheita mistä haluaisi kuulla enemmän... Mä voi kirjoittaa ihan mistä vain :) Nojoo... Se ydinfysiikka esim. ei ehkä ole mun parhainta alaa..

Ja mielipiteitä noin muutenkin otan vastaan. Mitä monipuolisempaa palautetta sen parempi :)

Mä en osaa sanoa muita kehitysehdotuksia ihmisille kuin sen että jos tuntuu ettei siinä blogissa ole uskallettu antaa sellaista pientä palaa omasta sielustaan, niin silloin se ei kiinnosta. Mulle kuvien laatu, kirjoituksen taso ja oikeastaan aiheetkin on ihan ykshailee sen rinnalla että blogi jossa ihminen todella antaa vähän (tai paljonkin) itsestään tuntuvat heti mielenkiintoisimmilta :)
 
Sun blogi on vaan niin kaunis visuaalisesti... kunpa pystyisin itse samaan.
Kiits. :)

No jokaisella on oma juttunsa eikä kaikkien tarvi pystyä samaan. En minäkään osaa olla opettaja. ;) Minun lahjat taitaa jäädä juurikin siihen visualismiin... Sinulla on kirjoittamisen lahja ja se on hyvä lahja.

Tässä tuli mieleen ajatus että kun minulla on nyt saumuri ja sinulla oli joku pukeutumiskriisi tässä joskus niin haluisitko olla eka ihmisuhri, jolle voisin kokeilla tehdä jotain vaatetta? Jos on jotain ideaa tai toivetta niin voi heittää. En minä mitään kovin kimuranttia osaa, mut jotain perusvaatetta haluis kokeilla tehdä vähänniinkuin tilaustyönä. Lapsilla on niin paljon vaatetta ettei haluis niillekään enempää nyt ommella...
 
Viimeksi muokattu:
Turkilmas
[QUOTE="vieras";25989511]riepun ja turkilmaksen blogit on värimaailmaltaan jotenkin tunkkaisia, ja molemmilla saisi kuvat olla isompia ja turkilmaksella ne on ihan sikinsokin.
dynamiitilla yleisilme jees ja kuvat kivoja.
mummeliisalla hyvät kuvat, pitäis lukea useammin että pysyis kärryillä.[/QUOTE]

Mä sain muokatuksi värejä omasta mielestäni raikkaampaan suuntaan :). Mutta noiden kuvien kanssa olen itsekin helisemässä. Ainakaan toistaiseksi en ole keksinyt miten ne saisi menemään vähemmän sikinsokin. Tykkäisin itsekin myös, että ne olisi isompia. Ehkä keksin siihenkin ratkaisun.

Niin ja kiitos palautteesta :)
 
Kiits. :)

No jokaisella on oma juttunsa eikä kaikkien tarvi pystyä samaan. En minäkään osaa olla opettaja. ;) Minun lahjat taitaa jäädä juurikin siihen visualismiin... Sinulla on kirjoittamisen lahja ja se on hyvä lahja.

Tässä tuli mieleen ajatus että kun minulla on nyt saumuri ja sinulla oli joku pukeutumiskriisi tässä joskus niin haluisitko olla eka ihmisuhri, jolle voisin kokeilla tehdä jotain vaatetta? Jos on jotain ideaa tai toivetta niin voi heittää. En minä mitään kovin kimuranttia osaa, mut jotain perusvaatetta haluis kokeilla tehdä vähänniinkuin tilaustyönä. Lapsilla on niin paljon vaatetta ettei haluis niillekään enempää nyt ommella...
Jooooooo :D
 
Turkilmas
[QUOTE="vieras";25991017]Tarkoitatko, ettet onnistu asettelemaan kuvia esimerkiksi keskelle palstaa tai vaihtamaan kokoa, vai etkö ole kokeillut sitä?[/QUOTE]

Mä en ole huomannut, että niitä pystyy asettelemaan. Nyt just olen tekemässä uutta postausta ja samalla huomasin, että kuvia todellakin pystyy asettelemaan :). Katsotaan muuttuuko paremmaksi...
 
Rollelleen

Mulle saa sanoa aiheita mistä haluaisi kuulla enemmän... Mä voi kirjoittaa ihan mistä vain :) Nojoo... Se ydinfysiikka esim. ei ehkä ole mun parhainta alaa..

Ja mielipiteitä noin muutenkin otan vastaan. Mitä monipuolisempaa palautetta sen parempi :)

Mä en osaa sanoa muita kehitysehdotuksia ihmisille kuin sen että jos tuntuu ettei siinä blogissa ole uskallettu antaa sellaista pientä palaa omasta sielustaan, niin silloin se ei kiinnosta. Mulle kuvien laatu, kirjoituksen taso ja oikeastaan aiheetkin on ihan ykshailee sen rinnalla että blogi jossa ihminen todella antaa vähän (tai paljonkin) itsestään tuntuvat heti mielenkiintoisimmilta :)
Mie tykkään siun blogista, se on jotenkin niin aito. :) Ja oon samoilla linjoilla siinä, että sellaista tekstiä on kiinnostavampi lukea, jossa kirjoittaja on läsnä ihmisenä. Ei minua jaksa kenenkään keittiön verhot kiinnostaa, mutta ihmiset kyllä.
Itse en kyllä toteuta omaa periaatettani kovin hyvin, varsinkin kun tiedän että miun blogin osoite on jaeltu tyyliin koko suvulle. :kieh: Ei oo kauheen kiva kirjoittaa, kun tietää tyyliin mummonsa lukevan kaiken. Avaudun sit livejournaliin puolijulkisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele
---
Turkilmaksen koti on ainakin kivan näköinen, valoisa ja avara ja siisti :) Näyttää viihtyisältä. Mutta ne pikkukuvat voisit tosiaan asetella paremmin, onnistuu kun menet muokkaamaan tekstia ja klikkaat kuvan päällä, pitäisi ilmestyä pieni valikko mistä voi valita kuvan koon. Ja siellä samalla ylärivillä mistä lisätään kuvat, voit valita tasauksen, eli meneekö kuva keskelle vai reunaan...
 
---
Nyt kun puhutaan blogeista, niin voisin samalla kysyä teiltäkin jotka luette linkattuja blogeja: miksi ette kommentoi tai reagoi? Monellakin blogilla näytti olevan kymmenkunta tai enemmän lukijoita, mutta ei yhtään tai tuurilla yksi kommentti postauksissa. Kommentin kirjoittaminen tietenkin vaatii enemmän, mutta luulisi että yhden ''mielenkiintoinen'' tai ''tykkään'' napin painaminen ei rasita :) Esim. Kerpeleen blogissa kun oli tuo reagointimahdollisuus.
 

Yhteistyössä