Tässä on minun blogini, mutta se on lähinnä päiväkirja. Aloitan ehkä jonkun ajan päästä uutisblogin jos jaksan.
Mielipiteitäni maailman menosta
Tämä oli kyllä kiva, selkeä, kaunis.
Tämän luen ajan kanssa kokonaan. Olet kiinnostava ihminen ja olen monta vuotta jutellut kanssasi palstalla, siksi kiinnostuin.Tässä on minun blogini, mutta se on lähinnä päiväkirja. Aloitan ehkä jonkun ajan päästä uutisblogin jos jaksan.
Tästä kiinnostuin, koska olet kiinnosta palstapersoona. Luen ajan kanssa kunhan ehdin. Vastasin jo aiemmin, muttei vastaus tullut palstalle. Jos tulee myöhemmin, pahoittelen toistoa.Tässä on minun blogini, mutta se on lähinnä päiväkirja. Aloitan ehkä jonkun ajan päästä uutisblogin jos jaksan.
Nimi on kamala ;D (sori!) mutta sisältö on ihan kiinnostava . Saatanpa silmäillä jatkossakin.Tässä on minun blogini, mutta se on lähinnä päiväkirja. Aloitan ehkä jonkun ajan päästä uutisblogin jos jaksan.
Mun makuun vähän pliisu...väriä ja kuvia vois laitella...laiskamato.wippiesblog.com
En ole mikään bloggaaja mitenkään =D Ja kirjoittelu on just niin harvaa kun voi vaan odottaa =P
Tavaroista otettuja kuvia vai itse taustakuva? =)Mun makuun vähän pliisu...väriä ja kuvia vois laitella...
Taustalle ei tarvitse mutta jotain kuvaa mikä itseäsi kiinnostaa kuvata. Tulisi hivenen väriä.Tavaroista otettuja kuvia vai itse taustakuva? =)
Aaa, kiitos =) Pitäis vielä löytää inspis kirjotella hieman useammin juttuja =)Taustalle ei tarvitse mutta jotain kuvaa mikä itseäsi kiinnostaa kuvata. Tulisi hivenen väriä.
En minäkään mitään kirjota, länttään kuvia vainAaa, kiitos =) Pitäis vielä löytää inspis kirjotella hieman useammin juttuja =)
Niin ja ottaa niitä kuviakin =P
Ihanan selkeä, esteettinenkin.Monta tässä ollutta blogia seuraankin jo, mutta löytyipä muutama uusikin. Yleisesti sanon, että mun mielestä blogissa on hyvä olla edes muutama kuva, piristää yleisilmettä ja on mukavampi seurata. Itse en jaksa pahemmin seurata jos ei ole kun vain tekstiä. Jos kirjottaa paljon, niin kappalejako tulisi muistaa ja tekstin olla helposti luettavaa.
Oma blogi löytyy täältä: Sitruunaa ja suklaata
PeesaanIhanan selkeä, esteettinenkin.
Mä tykkään kans. Selkeä ulkoasu, hyviä oivalluksia ja mukava tapa kirjoittaa .Oma blogi löytyy täältä: Sitruunaa ja suklaata
Jännä, että sen voi noinkin nähdä.Riepun blogi on tekemällä tehty, pohtimalla pohdittu ja aika tylsä (luen kyllä mielelläni pitkiäkin tekstejä kunhan kirjoittaja osaa kirjoittaa ja tyyli on hallussa)
As ifillä on ihan kiva blogi, joskus voisi selatakin kun ei ole parempaa tekemistä.
Chefin blogi oli aika tavallinen näin pikavilkaisulla, ei huono ollenkaan.
Olisi kiva saada sitä RAKENTAVAA palautetta. Miten blogi olisi vähemmän tylsä?Riepun blogi on tylsä, yllättäen eräs toinen kirjoittaa paljon paremmin!! Muutama visuaalisesti todella kaunis blogi pinossa, kiitos niistä.
Kuka? Akaatti tai vrs vai ketä tarkoitit?Riepun blogi on tylsä, yllättäen eräs toinen kirjoittaa paljon paremmin!! Muutama visuaalisesti todella kaunis blogi pinossa, kiitos niistä.