Pinotaan blogit ja annetaan niistä rakentavaa palautetta, jooko?

[QUOTE="mhaavisto";26005996]http://pienessaperheessa.blogspot.com/[/QUOTE]

Rauhallinen ulkoasu, ihanat värit! Kuvia kaipaisin lisää - ja taas jotakin muuta sisältöäkin kuin arkidiipadaapaa. En tiedä, vika on varmastikin minussa, mutta jaksan ihmetellä sitä, kuinka joku jaksaa kirjoittaa vaipoista, makkarakeitosta, puistoilusta, neuvoloista sun muusta - ja miten joku jaksaa lukea tuntemattoman arjesta.
 
Monta tässä ollutta blogia seuraankin jo, mutta löytyipä muutama uusikin. :) Yleisesti sanon, että mun mielestä blogissa on hyvä olla edes muutama kuva, piristää yleisilmettä ja on mukavampi seurata. Itse en jaksa pahemmin seurata jos ei ole kun vain tekstiä. Jos kirjottaa paljon, niin kappalejako tulisi muistaa ja tekstin olla helposti luettavaa.

Oma blogi löytyy täältä: Sitruunaa ja suklaata
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Monta tässä ollutta blogia seuraankin jo, mutta löytyipä muutama uusikin. :) Yleisesti sanon, että mun mielestä blogissa on hyvä olla edes muutama kuva, piristää yleisilmettä ja on mukavampi seurata. Itse en jaksa pahemmin seurata jos ei ole kun vain tekstiä. Jos kirjottaa paljon, niin kappalejako tulisi muistaa ja tekstin olla helposti luettavaa.

Oma blogi löytyy täältä: Sitruunaa ja suklaata
Ihanan selkeä, esteettinenkin.
 
nojuu
Riepun blogi on tekemällä tehty, pohtimalla pohdittu ja aika tylsä (luen kyllä mielelläni pitkiäkin tekstejä kunhan kirjoittaja osaa kirjoittaa ja tyyli on hallussa)
As ifillä on ihan kiva blogi, joskus voisi selatakin kun ei ole parempaa tekemistä.
Chefin blogi oli aika tavallinen näin pikavilkaisulla, ei huono ollenkaan. :)
 
Riepun blogi on tekemällä tehty, pohtimalla pohdittu ja aika tylsä (luen kyllä mielelläni pitkiäkin tekstejä kunhan kirjoittaja osaa kirjoittaa ja tyyli on hallussa)
As ifillä on ihan kiva blogi, joskus voisi selatakin kun ei ole parempaa tekemistä.
Chefin blogi oli aika tavallinen näin pikavilkaisulla, ei huono ollenkaan. :)
Jännä, että sen voi noinkin nähdä.

Kun itse käyn raapaisemassa hyvin luonnosmaisia "päiväkirja"merkintöjä enkä voi todellakaan väittää pohtivani noita juttuja liikaa. Enemmänkin kyse on mieleenjuolahduksista, jotka haluan kirjoittaa muistiin.
 

Yhteistyössä