Sinä varmasti annat mielelläsi fiksumpia kommentteja, eikös?On nämä palstalaisten kommentit blogeista niin hölmöjä.
Sulla ei ole kaikki muumit laaksossa.kyllä,jo pelkkä ajatus saa mut värisemään.....
Nyt tarvitsee todeta, että luojan lykky ettei tarvitse moista valintaa tehdä.mieluummin katon rievun pillua kun venakon kuppakurttua:X
Itse teet samaa.Mikäs pääsiäisvitutus porukkaan on iskenyt, kun joka ketjussa ollaan aukomassa päätä?
Enkä tee. Ota vaikka silmä käteen ja katso.Alkuperäinen kirjoittaja älä valita;26036219:Itse teet samaa.
Järkyttävää miten et itse huomaa mitä teet.Enkä tee. Ota vaikka silmä käteen ja katso.
oot kyllä lapsellinen ja v*ttumainen ihminen. Kumma, että ilkeet olla noin veemäinen, kun omalla kuvallasi kuitenkin esiinnyt.Enkä tee. Ota vaikka silmä käteen ja katso.
Tähän toivoisi vähän väriä ja jotain lisävivahdetta, idea on mielenkiintoinen ja sitä lukisi mielelläänAmerikkalaisen kanssa
heippa vaan kaikille! mä vasta aloitin pitämään mun ekaa blogia ja suunta on avoin. Tässä on nyt vähän mitä oon saanut. Ja toiveita otetaan rakentavasti vastaan
oon tykännyt teidän blogeista, jokainen on tekijänsä näköinen ja helppo lukea/seurata. Onhan tuon pitäminen haaste, saada asioita mitä ihmiset pitää mielenkiintoisinä eikä jämähdä kategoriaan "tylsä" tsemppiä kaikille blogin pitäjille!!
Peesi.Tähän toivoisi vähän väriä ja jotain lisävivahdetta, idea on mielenkiintoinen ja sitä lukisi mielellään
Juu. Enkä vieläkään ole keksinyt, että mitä tekisin ulkoasulle tai ideoilleMinähän jo luenkin sun blogia
Minusta ulkoasu on hyvä. Ideat on hyvä saada siihen blogiin.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26037618:Juu. Enkä vieläkään ole keksinyt, että mitä tekisin ulkoasulle tai ideoille
No kiitos, vaikka en olekaan ihan samaa mieltä tästä asiasta :heart:Metsänpeitto kirjoittaa kauniimmin kuin kukaan :heart: