Pinotaan blogit ja annetaan niistä rakentavaa palautetta, jooko?

Amerikkalaisen kanssa

heippa vaan kaikille! mä vasta aloitin pitämään mun ekaa blogia ja suunta on avoin. Tässä on nyt vähän mitä oon saanut. Ja toiveita otetaan rakentavasti vastaan :)

oon tykännyt teidän blogeista, jokainen on tekijänsä näköinen ja helppo lukea/seurata. Onhan tuon pitäminen haaste, saada asioita mitä ihmiset pitää mielenkiintoisinä eikä jämähdä kategoriaan "tylsä" :) tsemppiä kaikille blogin pitäjille!!
 
Amerikkalaisen kanssa

heippa vaan kaikille! mä vasta aloitin pitämään mun ekaa blogia ja suunta on avoin. Tässä on nyt vähän mitä oon saanut. Ja toiveita otetaan rakentavasti vastaan :)

oon tykännyt teidän blogeista, jokainen on tekijänsä näköinen ja helppo lukea/seurata. Onhan tuon pitäminen haaste, saada asioita mitä ihmiset pitää mielenkiintoisinä eikä jämähdä kategoriaan "tylsä" :) tsemppiä kaikille blogin pitäjille!!
Tähän toivoisi vähän väriä ja jotain lisävivahdetta, idea on mielenkiintoinen ja sitä lukisi mielellään :)
 
[QUOTE="NewYork";26037184]eli ulkoasua muuttamaan värikkääksi vai mihin sitä lisävivahdetta voisi laittaa? :)[/QUOTE]

Ulkoasuun jotain hillittyä väriä lisää, muuten sanoisin että älä hättäile :D Ehkä se vivahde tulee ajan kanssa? Kun ei sitä ulkopuolelta oikein voi määrittää.
 

Yhteistyössä