En nyt ehdi perehtyä niinkään sisältöön, joten kommenttini koskevat blogien ulkoasua:
As ifin blogi on selkeä, mutta samalla tylsähkö eli perinteinen blogi. Ehkä tuo kaikenkattava harmaus vaan tekkee siitä ensisilmäyksestä lähtien tylsän.
Rieputarallaan blogi sitten on tumma eikä kaikista sivujutuista saa selvää ennen kuin siirtyy tiettyyn kohtaan tai kääntää konettaan (ainakin mulle huonoon asentoon). En tykkää tihrustaa blogien kanssa. Ja tekstiä on paljon - joten myös kirjoitusvirheitä. Bloginpitäjän kannattaisi ehkä tarkistaa ajatuksen kanssa kirjoittamansa teksti. Tämä on varmasti ihan yleistä, mutta ainakin mulle pompsahti sieltä "Beautieful", "laiuantaina" ja muitakin kun luin äkkiseltään. Ja blogi on sellainen, että herättää varmasti mielipiteitä ja keskustelua.
Chefin blogi on nätti ja selkeä. Sivupalkki on myös selkeä eli helppo liikkua sivuilla. Tätä blogia voisin ruveta seuraamaan - on samoja mielenkiinnon kohteita ja sivut mukavat.
Mummeliisan on myös tylsät mutta selkeät. Ehkä syynä se että minulle useimmat blogit näyttää tylsiltä, on kun tykkään väreistä (ei aina pelkkää valkoista ja harmaata). Yläpalkki on kiva, kun siinä esitellään bloginpitäjä. Ja sivupalkit selkeitä. Kiinnostavaa tekstiä
Ei varman yllätä jos sanon että Turkilmaksenkin blogi on tylsä ulkoasun suhteen. Kuvat on kivoja ja niitä on ihanan paljon - ne tuovat eloisuutta blogiin. Selkeä. Sen mitä tekstiä luin, niin mielenkiintoista on. Voisin hyvinkin ryhtyä lukijaksi.
BootyPeppin blogi on äärimmäisen mielenkiintoinen tällaiselle käsityö- ja uusiokäyttöimmeiselle. tuo kuvien käsittely on kyllä vähän häiritsevää, mutta ihania kuvia. Selkeät ja persoonalliset sivut. Liityinkin lukijaksi.
Hellestiinalla on kiva blogi, mukavia kuvia ja pähkäilyä, kivoja askarteluja ja tuunailuja. Simppeli ja helposti luettava blogi.
Harmailen blogi on sitten aivan erilainen näihin muihin verrattuna. On mielenkiintoista lukea myös sellaisia blogeja, jolloin kaikki ei menekään aina täydellisesti. Toki moni haluaa kirjoittaa vain niistä elämän hyvistä asioista. Itse luen myös mielelläni realistisempia blogeja, joissa kerrotaan asiat niin kuin ne ovat. Joten pidän tästä blogista. Ulkonäkö on kyllä tylsä, tausta persoonallinen.