"hopo"
BootyPeppi: Muokkaat kuvat todella raskaiksi katsoa. Ja kyllähän tuo muokkaustyyli vääristää pajon mm. värejä. En tykkää yhtään. Kuvat ovat yksi syy miksen tykkää lukea blogiasi :S
Jee, kiitos . Ja ole vaan rohkea, laita linkki omaan blogiisi. Kurkkaisin mielelläniTykkään Turkilmaksen blogista minäkin
Tykkäsin. Kivaa, kun on asiaa. Siisti ulkonäkö. Kirjoita lisää !Vippiksen valitu(kse)t
Mun. Harmittaa kun en taaskaan ole ehtinyt/jaksanut/osannut päivittää sitä. Miten tää aika meneekin niin noppeesti.
Sun blogi on vaan niin kaunis visuaalisesti... kunpa pystyisin itse samaan.
Kiits.Sun blogi on vaan niin kaunis visuaalisesti... kunpa pystyisin itse samaan.
Tosi paljon parempi! Taisin jäädä koukkuun blogiisi .
JoooooooKiits.
No jokaisella on oma juttunsa eikä kaikkien tarvi pystyä samaan. En minäkään osaa olla opettaja. Minun lahjat taitaa jäädä juurikin siihen visualismiin... Sinulla on kirjoittamisen lahja ja se on hyvä lahja.
Tässä tuli mieleen ajatus että kun minulla on nyt saumuri ja sinulla oli joku pukeutumiskriisi tässä joskus niin haluisitko olla eka ihmisuhri, jolle voisin kokeilla tehdä jotain vaatetta? Jos on jotain ideaa tai toivetta niin voi heittää. En minä mitään kovin kimuranttia osaa, mut jotain perusvaatetta haluis kokeilla tehdä vähänniinkuin tilaustyönä. Lapsilla on niin paljon vaatetta ettei haluis niillekään enempää nyt ommella...
Tosiaan kuvan liittäessäsi, voit valita kolmesta koosta ja sen, mihin kohtaa palstaa kuva tulee, keskelle, oikealle tai vasemmalle.Mä en ole huomannut, että niitä pystyy asettelemaan. Nyt just olen tekemässä uutta postausta ja samalla huomasin, että kuvia todellakin pystyy asettelemaan . Katsotaan muuttuuko paremmaksi...
Mie tykkään siun blogista, se on jotenkin niin aito. Ja oon samoilla linjoilla siinä, että sellaista tekstiä on kiinnostavampi lukea, jossa kirjoittaja on läsnä ihmisenä. Ei minua jaksa kenenkään keittiön verhot kiinnostaa, mutta ihmiset kyllä.Rollelleen
Mulle saa sanoa aiheita mistä haluaisi kuulla enemmän... Mä voi kirjoittaa ihan mistä vain Nojoo... Se ydinfysiikka esim. ei ehkä ole mun parhainta alaa..
Ja mielipiteitä noin muutenkin otan vastaan. Mitä monipuolisempaa palautetta sen parempi
Mä en osaa sanoa muita kehitysehdotuksia ihmisille kuin sen että jos tuntuu ettei siinä blogissa ole uskallettu antaa sellaista pientä palaa omasta sielustaan, niin silloin se ei kiinnosta. Mulle kuvien laatu, kirjoituksen taso ja oikeastaan aiheetkin on ihan ykshailee sen rinnalla että blogi jossa ihminen todella antaa vähän (tai paljonkin) itsestään tuntuvat heti mielenkiintoisimmilta