Miehellä uus kaveri, 26v kreikkalaistytsy..

[QUOTE="vieras";25946848]No kai sinä olet sitten ennen lapsia käynyt vähän kanssa koettamassa sitä ruohon vihreyttä aidan toisella puolella? Hyviä kahvihetkiä tulevaisuuteen, ota edes suomipoika että tarvittaessa ei tarvitse sen ihastumisen perässä lähteä maailman ääreihin. BTW kerran pettäjä...[/QUOTE]

Mites toi liittyy mihinkään?

Btw, kysyin ukolta että salliiko se mun etsiä itselleni lähibaarista uuden kaverin, 35v putkimies Peran. Kuulemma se on täysin eri asia, koska hän on tavannut krekukaverinsa töissä. :D
 
[QUOTE="vieras";25946863]No missäs sä oot töissä? Sun tarvii varmaan mennä vaikka paikalliseen muutama ilta tekemään.[/QUOTE]

No perkele kun oon hoitoalalla, ukko tuntee kaikki miespuoliset työkaverit. :LOL:

Kyl se ois pakko vaan mennä kaverinmetsästykseen keskustan baariin...
 
Uaua
Hehs siellä se ukonrähjä kohentelee silmälasejaan, avaa ylimmän napin ruutupaidastaan ja ehkä jopa heittää slipoverin pois päältään, jos tulee liian kuuma mammojen hiostaessa. Teepussi haalenee jo kupissa! Voi pojat, tälläkin hetkellä sitä voisi olla ottamassa kreikattaren käteensopivat pienet tisut käsiin ja kuiskia kiehtovaa maailmankieltä. Vaan kotiin tuli lähdettöä häntä koipien välissä kuin naapurin mustilla.
 
"vieras"
No kun ei ole tiedossa sitä ekaa pettämistä, eikä tokaakaan.
Pistetään nyt vielä semmonenkin tieto, että ei ole eka kerta kun ukko hakee pönkitystä itsetunnolleen toisista naisista.. Tosin viime kerta tapahtu 8 vuotta sitten, ja jäi siitä kiinni.. Ja kai me ollaan vähän sitä mieltä että ennen lapsia tapahtuneet jutut on olleita ja menneitä.. Lapsien saaminen hitsasi meidät yhteen niin sanotusti...

Montako sä oikeen oot juonu ku et tiedä mitä olet täällä edes kirjoitellut?
 
"hii"
[QUOTE="noh";25946830]
Sen verran utelias kuitenkin olen, kun sanoit, että kysyä saa, niin hyväksyisitkö omalta puolisoltasi samanlaisen käytöksen? Että hän kahvittelisi jonkun sinulle tuntemattoman miehen kanssa neljä kertaa viikossa pari tuntia per kerta? Sanoisit vaan kannustavasti, että hienoa rakas, että sylla on ystäviä? Sähän nyt olet omalla käytökselläsi antanut puolisollesi luvan samanlaiseen toimintaan...käydä siis virkistävillä iltakahveilla tms.[/QUOTE]

Totta kai se hyväksyy. Miksi ukolla ois eri oikeudet kuin puolisollaan? Jos sallii itelleen tollasen toiminnan, sallii sen myös puolisolleen. Ei ap muuta kun kahville jonkun mukavan lekurin kanssa! ;)
 
[QUOTE="hii";25946872]Totta kai se hyväksyy. Miksi ukolla ois eri oikeudet kuin puolisollaan? Jos sallii itelleen tollasen toiminnan, sallii sen myös puolisolleen. Ei ap muuta kun kahville jonkun mukavan lekurin kanssa! ;)[/QUOTE]

No tiedän kyl yhden, mut se on aika peräkammarinpoika. :D Mut hitto se ois kyl lekuri, rahasta ei ois pulaa. :D
 
"vieras"
Tällä kertaa luotan intuitiooni ja uskon että miehelläsi on kyllä pieni ihastuksenpoikanen kasvamassa kyseiseen neitoon.
Ihan hölmöltä kuulostaa yhtäkkinen teeintoilu jos ei yleensä tuollaista harrasta.

Mutta mitäpä siitä sitten jos neiti kerran viikossa katoaa maisemista, ei siitä mitään vuosisadan rakkaustarinaa ehdi enää syttymään.
Ja herra ei sitten todellakaan ole lähdössä Kreikkaan viikon lomalle kun "kaverit pakottaa lähtemään"... :D
 
[QUOTE="vieras";25946877]Mitäs sillä tuntemisella nyt on väliä, avointa peliähän tässä pelataan. Kuka olis parhaimman näkönen ja vapaa?[/QUOTE]

Kaikki taitaa olla varattuja. :'(

No yks on hyvä kaveri, mut mieskin tuntee sen, joten se ei käy...
 
ukonrähjä
ensiksi, ikä meni väärin.. en emme siis ole 28v. vaan 30v.
(sisäisesti ole näköjään hyväksynyt vanhenemista kun jäänyt jumittamaan tuo numero..)
Kaikki Kreikkalaiset eivät ole kauniita, tämä voi tulla yllätyksenä.
Jos nyt pitää toisista keskustella ulkonäöllisesti niin rinnat arvosana 5, perse 2. (1-10)
Mutta en kyllä hänen perseelle olekkaan jutellut eikä olla sen kanssa sinukauppoja tehty.
Se vaan kuulostaa niin kauniilta.. Kreikkalainen sairaanhoitaja.. entä jos se olisi Suomalainen laitoshuoltaja? entä jos olisi ikää 5-8 vuotta lisää? Mitä tässä tilanteessa arvostelijoiden mukaan pitäisi tehdä? pistää välit poikki kaveriin, vain koska hänellä on jalkojen välissä reikä eikä munaa?
Meillä todella harvoin käy ketään, me emme käy kenelläkään.. innostuin liikaa kun on kivaa.
 
Nojoo, ei siitä mitään tullut. Ukko saa aina kaiken kääntymään mun syyksi. Marttyyrinä ilmoittaa ettei enää tapaa (as if), puolustelee ja saa asian kääntymään niin että minä olen väärässä. Koska se on vaan kaveri, ja se ois aivan sama vaikka se olisi mieskaveri. Ja mä olen ylihysteerinen vaimo jne..
Näin nää aina menee. Loppujen lopuksi mulla on huono omatunto koska haluan rajoittaa miestä ja hänen vapaa-ajan viettoa. Ja epäilen turhista. Miehellä ei ole tarvetta edes pyytää anteeksi.

Näin tää aina menee. Huomenna kaikki taas normaalisti, ja ukko painaa kahville kreikkalaisen kanssa..
 
Ukolle
Kaikki Kreikkalaiset eivät ole kauniita, tämä voi tulla yllätyksenä.
**Jos nyt pitää toisista keskustella ulkonäöllisesti niin rinnat arvosana 5, perse 2. (1-10)
Mutta en kyllä hänen perseelle olekkaan jutellut eikä olla sen kanssa sinukauppoja tehty.**

NO olet sitä kuitenkin sen verran kattonu, että osaat arvosanan antaa. Ja kaikki tajuaa, että tässä kohtaa annat noin alhaiset arvosanat, koska muutakaan et voi. Aika huono vastaus, pistees tippuu etkä vaikuta uskottavalta.

**Se vaan kuulostaa niin kauniilta.. Kreikkalainen sairaanhoitaja.. entä jos se olisi Suomalainen laitoshuoltaja? entä jos olisi ikää 5-8 vuotta lisää? Mitä tässä tilanteessa arvostelijoiden mukaan pitäisi tehdä? pistää välit poikki kaveriin, vain koska hänellä on jalkojen välissä reikä eikä munaa?**

Tyhmäkö olet? Jos kyseessä olis suomalainen 26-vuotias laitoshuoltaja, tilanne olis ihan sama. Jos siis kyseessä olis nainen. Ja joo-o, ruudinkeksijä, juuri siksi pitää nyt ne välit pistää poikki, että siellä on se reikä eikä munaa. Tai ota vaimo mukaan kahville. Mikä sitä estää, jos kerran vaan kaverista on kyse?

**Meillä todella harvoin käy ketään, me emme käy kenelläkään.. innostuin liikaa kun on kivaa. **

Eihan TEILLÄ nytkään kukaan käy, ettekä TE missään käy. Sinä käyt. Miksi et keksi jotain mukavaa yhdessä vaimon kanssa? Tosi huonot vastaukset sulla, et tullut niiden avulla YHTÄÄN sympaattisemmaksi, vaikka niin luultavasti itse luuletkin.
 
  • Tykkää
Reactions: trolli ja Anatolia
Venakko Milanna
No kyllä nais kavareita saa olla. Mutta ei tää juttu kuulosta siltä että, se pitää hänet pelkästään kaverina. Joku ihastus taita olla. Ehkä väärässä olen. Mutta sano vaan hänelle valitse jooko mä tai sun kaveri. Mä ainakin en olisi katsonut yhtään, jos olisi sellainen epäilys tai yhtäkkiä naiskavereita kenen kaa kahville käydään ja ommalle vaimolle ei annetaan aika ja kahviseura
 
No kyllä nais kavareita saa olla. Mutta ei tää juttu kuulosta siltä että, se pitää hänet pelkästään kaverina. Joku ihastus taita olla. Ehkä väärässä olen. Mutta sano vaan hänelle valitse jooko mä tai sun kaveri. Mä ainakin en olisi katsonut yhtään, jos olisi sellainen epäilys tai yhtäkkiä naiskavereita kenen kaa kahville käydään ja ommalle vaimolle ei annetaan aika ja kahviseura
Mä en vaan tahdo olla semmonen joka pistää valitsemaan kaverin ja vaimon välillä.. Tai no, "kaverin"... Kun enhän mä tiedä mitä siellä tapahtuu... Mä en voi edes faktana sanoa että se on ihastunut vaikka kaikki merkit siihen viittaa..: /
 
"Hello"
Hei ukonrähjä! Mietis nyt vähän! Mitä väliä sillä on, mikä se kreiikkalaistypy sulle on tai ei oo ja millaset arvosanat sä siitä annat, jos se loukkaa sun vaimoa? Miten paljon sä välität toisesta, jos haluat häntä tietoisesti loukata? Ja käsi sydämelle...hyväksyisitkö itse kahvitteluja neljästi viikossa vaimollesi jonkun miehen kanssa? Oikeesti?
 
  • Tykkää
Reactions: trolli
Donatella
Onpa niin kinkkistä, niin kinkkistä, että!! Kuulostaa epäilyttävälle ja tiiän että jos mun ukko spanielisilmillää vakuuttais kaiken olevan hyvin ja väittää että ylireagoin, niin tuleehan se tunne että, joo oon hölmö ku ees kuvittelen tollasia juttuja... Ja siltii takaraivossa paukuttaa ilkeämieliset ajatukset ja mielikuvat; oma mies jossain virkistävässä ja hauskassa seurassa yöllä, kun mä oon kylpytakissa himassa ja olo ei-niin-freessi.. Ja jos äijä vielä kehtais kimpaantua siitä että MINÄ epäilen jotain, niin siinä kyllä lentäis jotai esineitä ja kovaa! Joku kompromissi olis keksittävä. Siis JOS meillä olis ukkoloon kanssa samanlainen tilanne..
 
Onpa niin kinkkistä, niin kinkkistä, että!! Kuulostaa epäilyttävälle ja tiiän että jos mun ukko spanielisilmillää vakuuttais kaiken olevan hyvin ja väittää että ylireagoin, niin tuleehan se tunne että, joo oon hölmö ku ees kuvittelen tollasia juttuja... Ja siltii takaraivossa paukuttaa ilkeämieliset ajatukset ja mielikuvat; oma mies jossain virkistävässä ja hauskassa seurassa yöllä, kun mä oon kylpytakissa himassa ja olo ei-niin-freessi.. Ja jos äijä vielä kehtais kimpaantua siitä että MINÄ epäilen jotain, niin siinä kyllä lentäis jotai esineitä ja kovaa! Joku kompromissi olis keksittävä. Siis JOS meillä olis ukkoloon kanssa samanlainen tilanne..
Tällä hetkellä se kompromissi on ilmeisesti se, että vaimo on kamala ylimustasukkainen joka kieltää mieheltä kaverit. Koska kaikki on ihan viatonta. Ja välittäähän se vaimostaan, vaikkei sitä mitenkään näytä.
Itkeekin vaan ukkonsa kiusaksi..
 

Yhteistyössä