Kyllä, tapasin töissä Kreikkalaisen sairaanhoitajan iältään 28v. eli sama kuin oma ikä ja vaimoni. (ei26v.)
Minulla ei ole liikoja kavereita ja aina ollut helpompi tutustua naispuoleisiin kuten toinen kahvitteluseuralainen jonka kanssa olisi ehkä tarkoitus mennä maanantaina kahville.. hän tosin on jo lähemmäs 40.. kaiketi. (ainakin 18v. tytär)
Kumminkin, todella harvoin käyn ulkona, yleensä 1krt/vuosi.. ehkä. (ilman puolisoa)
Ja jokainen baarireissu(alko) on ollut miespuoleisen kaverin kanssa.
Myönnän että nyt on lähtenyt hieman lapasesta ja tullut käytyä useasti ja vielä saman kanssa, mutta pyrkinyt siihen että olen kotona ihmisten aikoihin.
Tämän päivän kulku-> Sovin hakevani Kreikkalaisen klo: 21:15 -> hänen ja parin muun Kreikkalaisen kanssa olimme baarissa ehkä 21:30 join kupillisen teetä juttelimme, lähdin kotiin 23:jotain ja kotiin tulin, noh, silloin kun emäntä tänne niin kirjoitti. Kreikkalaiset jäivät viettämään iltaa keskenään.
Tosiaan, olen nauttinut siitä että saanut petrata englantia ja että virkistävää poiketa iltateellä ulkona..
Että on vähän muutakin elämää kuin 4:jän seinän sisällä.
no joo, kyselkää jos tulee mieleen jotain..
Toki voin pistää kaverisuhteen poikki jos pitää valita.. mutta kavereita ei ole liikoja ja olen menoni huolehtinut niin että se ei ole pois lapsilta, ei pois puolisolta. muuten tuon ajan istun koneella netissä.