Miehellä uus kaveri, 26v kreikkalaistytsy..

Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;25946778:
Mies lukee tämän keskustelun ja tulee luoksesi katuvana, pyytää anteeksi käytöstään ja kertoo ettei mitään tapahtunut eikä hän edes välitä siitä naisesta vaan ainoastaan sinusta, sitten rakastelette villisti ja kaikki on taas hyvin. :)
:D Muuten hyvä mut ukko ei pyydä anteeksi koska hänen mielestään ei ole mitään anteeksipyydettävää. Pitää mua vainoharhasena vaan..

[QUOTE="vieras";25946783]Uskaltaakohan se sika kommentoida?[/QUOTE]

Emmätiiä, ei se mitään mulle puhu mut ei näy et kommaiskaan..hmm.. :D On vittu aikuista taas, jutella palstan välityksellä. :D
 
[QUOTE="vieras";25946788]Ei, sillä ei ole munaa kuin tuijotella vieraita naisia ja haaveilla...[/QUOTE]

No tolta nyt vaikuttaa..

[QUOTE="vieras";25946774]Suomalainen mies kelpaa kenelle tahansa, rahattomanakin.[/QUOTE]

:D Joo, suomalainen mies on ihan aarre, täysin one of a kind. :D
 
"vieras"
Kauanko ajattelit moista peliä kattoa, sen ens viikon vai? Sitten miehes pääsee saattelemaan sen kentälle ja pitämään yhteyksiä facen kautta ja haaveilemaan... Täytyy sanoa että minä voisin ainakin piruuttani ettiä jonkun maitokahvin ja käydä sen kanssa vähän kahvilla muutaman viikon...
 
[QUOTE="vieras";25946796]Vielä naurattaa, mutta hymysi saattaa hyytyä kun mies lähtee nuoren kreikkalaisen kaunottaren matkaan.[/QUOTE]

Kaikki keillä on aivot on näköjään lähteny nukkumaan ja mä joudun vastaileen tän tyypin juttuihin.:headwall: :LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25946802]Täytyy sanoa ap:n olevan harvinaisen pitkäpinnainen ja huumorintajuinen nainen suomalaiseksi naiseksi.[/QUOTE]

Tai sitten se on niin kiinni tuossa munattomassa miehessä, että lähtemiseen tarvitaan muutakin... koulutus jäänyt ja lauma lapsia eikä tuloja...
 
ukonrähjä
Kyllä, tapasin töissä Kreikkalaisen sairaanhoitajan iältään 28v. eli sama kuin oma ikä ja vaimoni. (ei26v.)
Minulla ei ole liikoja kavereita ja aina ollut helpompi tutustua naispuoleisiin kuten toinen kahvitteluseuralainen jonka kanssa olisi ehkä tarkoitus mennä maanantaina kahville.. hän tosin on jo lähemmäs 40.. kaiketi. (ainakin 18v. tytär)
Kumminkin, todella harvoin käyn ulkona, yleensä 1krt/vuosi.. ehkä. (ilman puolisoa)
Ja jokainen baarireissu(alko) on ollut miespuoleisen kaverin kanssa.
Myönnän että nyt on lähtenyt hieman lapasesta ja tullut käytyä useasti ja vielä saman kanssa, mutta pyrkinyt siihen että olen kotona ihmisten aikoihin.
Tämän päivän kulku-> Sovin hakevani Kreikkalaisen klo: 21:15 -> hänen ja parin muun Kreikkalaisen kanssa olimme baarissa ehkä 21:30 join kupillisen teetä juttelimme, lähdin kotiin 23:jotain ja kotiin tulin, noh, silloin kun emäntä tänne niin kirjoitti. Kreikkalaiset jäivät viettämään iltaa keskenään.
Tosiaan, olen nauttinut siitä että saanut petrata englantia ja että virkistävää poiketa iltateellä ulkona..
Että on vähän muutakin elämää kuin 4:jän seinän sisällä.
no joo, kyselkää jos tulee mieleen jotain..
Toki voin pistää kaverisuhteen poikki jos pitää valita.. mutta kavereita ei ole liikoja ja olen menoni huolehtinut niin että se ei ole pois lapsilta, ei pois puolisolta. muuten tuon ajan istun koneella netissä.
 
[QUOTE="vieras";25946802]Täytyy sanoa ap:n olevan harvinaisen pitkäpinnainen ja huumorintajuinen nainen suomalaiseksi naiseksi.[/QUOTE]

Kiitos.. En oo ajatellu ikinä olevani mut kai sit.. Näköjään suvaitsen ihmeellisen paljon, on mun ukko helmen itteleen löytäny. :D
Eikä sillä oo vieläkään mitään asiaa mulle, vaikka oon jo alottanu asian esiintuonnin! On vaan hiljaa tietsikallaan..

[QUOTE="vieras";25946800]Kauanko ajattelit moista peliä kattoa, sen ens viikon vai? Sitten miehes pääsee saattelemaan sen kentälle ja pitämään yhteyksiä facen kautta ja haaveilemaan... Täytyy sanoa että minä voisin ainakin piruuttani ettiä jonkun maitokahvin ja käydä sen kanssa vähän kahvilla muutaman viikon...[/QUOTE]

No kai se on ens viikko vielä pakko kattoa, ei se viime riidan jälkeenkään tota lopettanu joten tuskin tänkään jälkeen..

Kosto taas on niin teinimäistä..
 
[QUOTE="vieras";25946807]Tai sitten se on niin kiinni tuossa munattomassa miehessä, että lähtemiseen tarvitaan muutakin... koulutus jäänyt ja lauma lapsia eikä tuloja...[/QUOTE]

Mä oon tainnu elättää meidän perhettä enemmän kun ukko, muuten ihan jees. :D Lauma= 3 lasta? ookoo...
 
"vieras"
Jospa kuule tuon kahvittelun ja netin sijaan keskittyisit siihen perheeseesi. Ei ole perheeltä pois kun sen ajan kumminkin olisit netissä??? No ikää sulla oli kyllä alle 30v ettei tuo mies ole vielä nostanut sinussa pojuseni vielä kunnolla päätään.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ukonrähjä;25946808:
Kyllä, tapasin töissä Kreikkalaisen sairaanhoitajan iältään 28v. eli sama kuin oma ikä ja vaimoni. (ei26v.)
Minulla ei ole liikoja kavereita ja aina ollut helpompi tutustua naispuoleisiin kuten toinen kahvitteluseuralainen jonka kanssa olisi ehkä tarkoitus mennä maanantaina kahville.. hän tosin on jo lähemmäs 40.. kaiketi. (ainakin 18v. tytär)
Kumminkin, todella harvoin käyn ulkona, yleensä 1krt/vuosi.. ehkä. (ilman puolisoa)
Ja jokainen baarireissu(alko) on ollut miespuoleisen kaverin kanssa.
Myönnän että nyt on lähtenyt hieman lapasesta ja tullut käytyä useasti ja vielä saman kanssa, mutta pyrkinyt siihen että olen kotona ihmisten aikoihin.
Tämän päivän kulku-> Sovin hakevani Kreikkalaisen klo: 21:15 -> hänen ja parin muun Kreikkalaisen kanssa olimme baarissa ehkä 21:30 join kupillisen teetä juttelimme, lähdin kotiin 23:jotain ja kotiin tulin, noh, silloin kun emäntä tänne niin kirjoitti. Kreikkalaiset jäivät viettämään iltaa keskenään.
Tosiaan, olen nauttinut siitä että saanut petrata englantia ja että virkistävää poiketa iltateellä ulkona..
Että on vähän muutakin elämää kuin 4:jän seinän sisällä.
no joo, kyselkää jos tulee mieleen jotain..
Toki voin pistää kaverisuhteen poikki jos pitää valita.. mutta kavereita ei ole liikoja ja olen menoni huolehtinut niin että se ei ole pois lapsilta, ei pois puolisolta. muuten tuon ajan istun koneella netissä.
Onks kreikkalainen hoitsu siistin näköinen nainen? Mimmoset rinnat ja peppu?
 
"noh"
No tässä ketjusta varmaan näet, miten monet ulkopuoliset tilanteen näkevät. Mut hei, juttele asiasta puolisosi kanssa asiallisesti, ei sitä keskustelua kannata käydä palstan välityksellä.

Sen verran utelias kuitenkin olen, kun sanoit, että kysyä saa, niin hyväksyisitkö omalta puolisoltasi samanlaisen käytöksen? Että hän kahvittelisi jonkun sinulle tuntemattoman miehen kanssa neljä kertaa viikossa pari tuntia per kerta? Sanoisit vaan kannustavasti, että hienoa rakas, että sylla on ystäviä? Sähän nyt olet omalla käytökselläsi antanut puolisollesi luvan samanlaiseen toimintaan...käydä siis virkistävillä iltakahveilla tms.
 
Neilee harmaana
Trolli ja ukonrähjä. Jos kummankin kertoma on totta niin enpä voi muuta kuin onnitella, teillä on suomalaiseksi parisuhteeksi harvinaisen terve parisuhde. Nainen, joka osaa ottaa huumorila ja antaa miehen mennä ja mies, joka ilmeisesti on kunnon mies, jolla ei kavereita liiaksi asti ole.

En näe tuossa kahvittelussa mitään huonoa, paitsi sen, että se on ollut niin tiuhaa, että herättää pitkäpinnaisessa vaimossakin lopulta ihmetystä ja ehkä sä ukonrähjä olet siihen kreikkalaiseen vähän ihastunutkin. Eikä siinä mitään väärää. Tuleehan niitä ja menee ne sitten ohi taas.

Olette harvinaislaatuisen tasapainoinen pari. Teistä voisi ottaa nämä arvostelijat mallia. JOS siis on totta myös tuon ukon kertoma ja asiat on todella noin kuin kirjoitit.
 
  • Tykkää
Reactions: trolli
Pistetään nyt vielä semmonenkin tieto, että ei ole eka kerta kun ukko hakee pönkitystä itsetunnolleen toisista naisista.. Tosin viime kerta tapahtu 8 vuotta sitten, ja jäi siitä kiinni.. Ja kai me ollaan vähän sitä mieltä että ennen lapsia tapahtuneet jutut on olleita ja menneitä.. Lapsien saaminen hitsasi meidät yhteen niin sanotusti...
 
Trolli ja ukonrähjä. Jos kummankin kertoma on totta niin enpä voi muuta kuin onnitella, teillä on suomalaiseksi parisuhteeksi harvinaisen terve parisuhde. Nainen, joka osaa ottaa huumorila ja antaa miehen mennä ja mies, joka ilmeisesti on kunnon mies, jolla ei kavereita liiaksi asti ole.

En näe tuossa kahvittelussa mitään huonoa, paitsi sen, että se on ollut niin tiuhaa, että herättää pitkäpinnaisessa vaimossakin lopulta ihmetystä ja ehkä sä ukonrähjä olet siihen kreikkalaiseen vähän ihastunutkin. Eikä siinä mitään väärää. Tuleehan niitä ja menee ne sitten ohi taas.

Olette harvinaislaatuisen tasapainoinen pari. Teistä voisi ottaa nämä arvostelijat mallia. JOS siis on totta myös tuon ukon kertoma ja asiat on todella noin kuin kirjoitit.
Joo vittuilinkin jo ukolle että keskustelee palstan välityksellä, how sad is that? :D

Eikä taatusti ikinä olis näin suvaitsevainen toisinpäin..
 
[QUOTE="vieras";25946834]Kun on tuollainen teininä alkanut parisuhe niin eihän se voi millään kestää elämän iltaruskoon asti.[/QUOTE]

Eläs ny, ukon vanhemmat tapas 15 vuotiaina ja ovat vielä yhdessä. Samoin mun mummo ja pappa tapas kun mummo oli 17, loppuun asti olivat yhdessä.

Rakkaus on tahdon asia, ja tässäkin se taas kerran punnitaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
"vieras"
Joo vittuilinkin jo ukolle että keskustelee palstan välityksellä, how sad is that? :D

Eikä taatusti ikinä olis näin suvaitsevainen toisinpäin..
No kai sinä olet sitten ennen lapsia käynyt vähän kanssa koettamassa sitä ruohon vihreyttä aidan toisella puolella? Hyviä kahvihetkiä tulevaisuuteen, ota edes suomipoika että tarvittaessa ei tarvitse sen ihastumisen perässä lähteä maailman ääreihin. BTW kerran pettäjä...
 
"vieras"
[QUOTE="xxx";25946838]No oletko ihastunut tähän kreikkalaisneitoon, ukonrähjä?[/QUOTE]

Kuka terve mies nyt ei ihastuis ja haluais päästä panemaan kreikkalaista kaunotarta.
 

Yhteistyössä