Miehellä uus kaveri, 26v kreikkalaistytsy..

"ukko"
Paljonkos 'mies' palstailee kun osaa oikein käyttää termejä plussamammay ja palstamammat ;) voi luoja, mä voin kuvitella mikä nörtti luuseri toi 'mies' on :D:D:D:D
=D nörtti ja luuseri... =D
okei, mitä tähn nyt sanois.
samalla periaatteella te kaikki olette silmälasipäisiä, 120kg painavia, läskejä kotirouvia jotka munankipeenä neuvoo muita asioissa..
Kyllä, osaan jotain asioita tiotokoneista mutta osaan myös käyttää kirvestä, puukkoa jousta siinä missä meisseliäkin... enemmän minussa miestä on kun sinä ikinä edes olet saanut. ;D
Se että osaa kirjoittaa sanan palstamamma tuntuu olevan joku sinulle joku osoitus mahtavista tietokonetaidoista ja asia joka ansaitsee kunniamerkin nörttiydestä.. ei taida oma mies osata sitten edes aakkosia. =D
 
Uskomaton ketju jälleen kerran. Ihmettelen kyllä sitä, että ukko sanoo tulevan paremmin toimeen naisten kanssa, kuin miesten kanssa, mutta ulosanti on tuollaista vessapuhetta. Sä et näe mitään asioita omas, tai toisten naisten vinkkelistä, niin miten ihmeessä sä tulet paremmin naisten kanssa toimeen? Muuhun en viitsi kommentoida.
 
dgkgd
[QUOTE="ukko";25949459]=D nörtti ja luuseri... =D
okei, mitä tähn nyt sanois.
samalla periaatteella te kaikki olette silmälasipäisiä, 120kg painavia, läskejä kotirouvia jotka munankipeenä neuvoo muita asioissa..
Kyllä, osaan jotain asioita tiotokoneista mutta osaan myös käyttää kirvestä, puukkoa jousta siinä missä meisseliäkin... enemmän minussa miestä on kun sinä ikinä edes olet saanut. ;D
Se että osaa kirjoittaa sanan palstamamma tuntuu olevan joku sinulle joku osoitus mahtavista tietokonetaidoista ja asia joka ansaitsee kunniamerkin nörttiydestä.. ei taida oma mies osata sitten edes aakkosia. =D[/QUOTE]

Ei se ole osoitus tietokonetaidoista vaan himopalstailusta, joten et ole mies vaan palstamamma. :D Ja kerroit jo kaiken tarvittavan itsestäsi parissa ekassa viestissäsi, turha sun on enää yrittää todistella. Ilmeisesti sua kuitenkin aika paljon haittaa mitä minä ajattelen sinusta ;)
 
"ukko"
Uskomaton ketju jälleen kerran. Ihmettelen kyllä sitä, että ukko sanoo tulevan paremmin toimeen naisten kanssa, kuin miesten kanssa, mutta ulosanti on tuollaista vessapuhetta. Sä et näe mitään asioita omas, tai toisten naisten vinkkelistä, niin miten ihmeessä sä tulet paremmin naisten kanssa toimeen? Muuhun en viitsi kommentoida.
ja miksi ihmeessä minun ulosanti olisi samanlaista jollain mammapalstalla, muilla palstoilla ja oikeassa elämässä?
jos kirjoittaa sanan vittu niin johan kukkahattu tärähtää ja tuomitaan vessapuheesta kuin pikkulasta, sormella toruen.
Kirjoittaa voi mitä tahansa kun ei minun tarvitse välittää mitä minusta ajattelet, et tunne minua, minua ei kiinnosta koko palsta ainoastaan käyn tähän ketjuun kommentoimassa..
En oikeassa elämässä ole nyt ihan noin rujo puheissani, mutta en myöskään tapaile kukkahattuja.
 
"akkanen"
[QUOTE="ukko";25949601]ja miksi ihmeessä minun ulosanti olisi samanlaista jollain mammapalstalla, muilla palstoilla ja oikeassa elämässä?
jos kirjoittaa sanan vittu niin johan kukkahattu tärähtää ja tuomitaan vessapuheesta kuin pikkulasta, sormella toruen.
Kirjoittaa voi mitä tahansa kun ei minun tarvitse välittää mitä minusta ajattelet, et tunne minua, minua ei kiinnosta koko palsta ainoastaan käyn tähän ketjuun kommentoimassa..
En oikeassa elämässä ole nyt ihan noin rujo puheissani, mutta en myöskään tapaile kukkahattuja.[/QUOTE]

Auts. Ap vaikuttaa tolkun naiselta, mutta miksi hän on suhteessa tämän näppäimistöjen nilviäisen kanssa - sitä en tajua. No, pääasia on, että kreikkalaisdraama laantui, ja kaikilla on taas hyvä mieli. Toivottavasti.
 
[QUOTE="akkanen";25951339]Auts. Ap vaikuttaa tolkun naiselta, mutta miksi hän on suhteessa tämän näppäimistöjen nilviäisen kanssa - sitä en tajua. No, pääasia on, että kreikkalaisdraama laantui, ja kaikilla on taas hyvä mieli. Toivottavasti.[/QUOTE]

Noh noh, kai sitä veri alkaa kiehua vähemmästä haukkumisestakin jopa miehellä.. joka kyllä yleensä on yks viilipytty. :D

Sanotaan nyt vaikka että näitä pikkukriisejä tulee ja menee, aina joku toimii ajattelemattomasti ja loukkaakin, joskus sattuu ja tapahtuu. Niistä keskustellaan ja niistä selvitään. Ei hetkessä mutta pikkuhiljaa. :)
 
"vieras"
[QUOTE="akkanen";25951339]Auts. Ap vaikuttaa tolkun naiselta, mutta miksi hän on suhteessa tämän näppäimistöjen nilviäisen kanssa - sitä en tajua. No, pääasia on, että kreikkalaisdraama laantui, ja kaikilla on taas hyvä mieli. Toivottavasti.[/QUOTE]

Näppäimistöjen nilviäinen :D

Niin varastan tuon osuvan arvonimen.
 

Yhteistyössä