No mihin lopputulokseen asiassa päädyitte?Jaa, hörhöt iski tähän ketjuun.. No, eipä tähän mitään jatkettavaa ole...
Lupasi lopettaa.. Mun mielestä vaan nää asiat ois pitäny tajuta paljon aiemmin, ennen itkuja ja tappeluita.. Taas tuntuu siltä että oon kauhee rajoittava ylimustasukkanen vaimo..No mihin lopputulokseen asiassa päädyitte?
Lähteekö mies taas tänään tai huomenna tytsyn kanssa kahville?
Lupasiko lopettaa koko touhun vai mitä?
Et ole.Lupasi lopettaa.. Mun mielestä vaan nää asiat ois pitäny tajuta paljon aiemmin, ennen itkuja ja tappeluita.. Taas tuntuu siltä että oon kauhee rajoittava ylimustasukkanen vaimo..
Taitaa olla vähän eroja siinäkin onko muslimimies Turkista vai Afganistanista. Mut toki ei palstan mukaan. :xmas:11 v muslimimiehen kanssa olleena voin todeta, että tuo ei pidä mitenkään paikkansa ainakaan meidän perheessä. Toisekseen, joku kanadalainen kirja tuskin toimii ohjenuorana kaikille Suomen tai maailman muslimeille - ja eikös ne Kanadankin maltilliset islamilaiset tuosta suuttuneet, niinhän tuossa luki?
Kai siinä pieni vivahde-ero voi olla :xmas:, ja suuri merkitys lienee myös sillä onko mies kusipää vai ei, kiihkouskovainen vaiko ei. Mutta jopa ne afgaanit lienee yksilöitä (töissä ainakin oon törmännyt tosi mukavaan ja eurooppalaistuneeseen sellaiseen).Taitaa olla vähän eroja siinäkin onko muslimimies Turkista vai Afganistanista. Mut toki ei palstan mukaan. :xmas:
Julkaistu: 05.02.2010 06:43Taitaa olla vähän eroja siinäkin onko muslimimies Turkista vai Afganistanista. Mut toki ei palstan mukaan. :xmas:
Kun se ei pidä paikkaansa teidän perheessä ei se voi pitää paikkaansa kenenkään muunkaan perheessä. :xmas:11 v muslimimiehen kanssa olleena voin todeta, että tuo ei pidä mitenkään paikkansa ainakaan meidän perheessä. Toisekseen, joku kanadalainen kirja tuskin toimii ohjenuorana kaikille Suomen tai maailman muslimeille - ja eikös ne Kanadankin maltilliset islamilaiset tuosta suuttuneet, niinhän tuossa luki?
Meillä ei mies myöskään kahvittelisi kreikkalaistypyn kanssa :xmas:. Muutenkin tuntuu, että parisuhdeongelmat ei olisi ihan tuntemattomia liitoissa, joissa mies ei ole muslimi. Mies juo, mies sitä, mies tätä...arkipäivää palstalla.
No mutta ukkohan esitti vain oman näkemyksensä. Mutta samaa mieltä oon muiden kanssa, ukkos saa olla tyytyväinen kun on järkevä vaimo, joka ei kiihkoile turhia. Vaikka kyllähän sen nyt tajuaa tyhmäkin, että jos jatkuvasti juoksee toisen naisen kanssa kahviloissa, niin kyllä vaimo siitä murahtaa.Joo vittuilinkin jo ukolle että keskustelee palstan välityksellä, how sad is that?
Eikä taatusti ikinä olis näin suvaitsevainen toisinpäin..
Et ole väittänyt, mutta annat ymmärtää.En mä niin ole koskaan väittänyt. Enkä väitä.
Kyllähän jotkut akat turpiinsa jatkuvasti saa. Muslimien akkoja, luterilaisten akkoja, ateistien akkoja...se on kovin ikävää, mutta on väärin yleistää että kaikki muslimien vaimot eläisivät väkivallan tai sen uhan alla.
Mutta turha sitä sulle on selittää, sulla on missio, se on huomattu
Kurdit tuntuvat olevan Turkin "ikävä ongelma". Kohta lienee koko kansa kunniamurhattu.Turkissahan on turkkilaiset ja kurdit, molemmilla oma kulttuurinsa, ja...no, jos mä sanon tässä että kunniamurhat on kurdikulttuurin ikävä ongelma niin pian saan kuulla olevani rasisti. Joten jätän sanomatta sen :saint:
Taas sä jätit vastaamatta kysymykseen."Annat ymmärtää"
Älä ihan oikeasti ylitulkitse mun kirjoituksia tai etsi rivien välistä jotain suurta salaliittoteoriaa. Metsään se kuitenkin menee.
Anyway. Nyt ei olla Afganistanissa kuitenkaan, eikä ap:n mies ole muslimi, joten nämä jutut ei varmaan liity tähän ketjuun.