Miehellä uus kaveri, 26v kreikkalaistytsy..

"vieras"
[QUOTE="vieras";25947610]Palstalaisista aika moni on muslimin vaimo. Ei kyllä käy kateeksi moinen kohtalo...[/QUOTE]

No tässä on nyt 6 sivua mielipiteitä ja yksikään naisihminen ei ole käynyt moista hyväksymässä, korkeintaan hyväksyntä on tullut tyyliin silmä silmästä, mikä taas ei muslimeille ole mitenkään mahdollista.
 
[QUOTE="vieras";25947610]Palstalaisista aika moni on muslimin vaimo. Ei kyllä käy kateeksi moinen kohtalo...[/QUOTE]
11 v muslimimiehen kanssa olleena voin todeta, että tuo ei pidä mitenkään paikkansa ainakaan meidän perheessä. Toisekseen, joku kanadalainen kirja tuskin toimii ohjenuorana kaikille Suomen tai maailman muslimeille - ja eikös ne Kanadankin maltilliset islamilaiset tuosta suuttuneet, niinhän tuossa luki?

Meillä ei mies myöskään kahvittelisi kreikkalaistypyn kanssa :xmas:. Muutenkin tuntuu, että parisuhdeongelmat ei olisi ihan tuntemattomia liitoissa, joissa mies ei ole muslimi. Mies juo, mies sitä, mies tätä...arkipäivää palstalla.
 
Lupasi lopettaa.. Mun mielestä vaan nää asiat ois pitäny tajuta paljon aiemmin, ennen itkuja ja tappeluita.. Taas tuntuu siltä että oon kauhee rajoittava ylimustasukkanen vaimo..
Et ole.

Mutta sulla on mies, joka ei tajua missä raja menee. Joka ei salli sulle vastakkaista sukupuolta olevaa kahviseuraa, mutta itselleen sallii = kaksinaismoralismia. Ja joka ei tunnu ottavan vastuuta tekemisistään vaan pakenee ties minkä tekosyyn taakse. "Mutku mä käyn ulkona niin harvoin" - no yhyy, käy useammin, mutta älä treffaile toista naista. "Mutku mä haluan treenata mun enkun kielen taitoa" - mene kielikurssille, juttele naamakirjassa, tai kutsu se kreikkalainen kotiisi kahville jotta vaimosikin saisi treenata kielitaitoaan :kieh:
 
Been there, done that.
Mulla oli vastaava tilanne kun miehelläsi, paitsi että miespuolinen työkaverini asuu ihan suomessa..
Tutuistuimme ja vietimme yhä enemmän aikaa yhdessä, nyt salasuhdetta on kestänyt yli 1,5 vuotta :(
Jos/ kun joku kysyy, niin ollaan pelkkiä kavereita, tietty...
 
11 v muslimimiehen kanssa olleena voin todeta, että tuo ei pidä mitenkään paikkansa ainakaan meidän perheessä. Toisekseen, joku kanadalainen kirja tuskin toimii ohjenuorana kaikille Suomen tai maailman muslimeille - ja eikös ne Kanadankin maltilliset islamilaiset tuosta suuttuneet, niinhän tuossa luki?
Taitaa olla vähän eroja siinäkin onko muslimimies Turkista vai Afganistanista. Mut toki ei palstan mukaan. :xmas:
 
Taitaa olla vähän eroja siinäkin onko muslimimies Turkista vai Afganistanista. Mut toki ei palstan mukaan. :xmas:
Kai siinä pieni vivahde-ero voi olla :xmas:, ja suuri merkitys lienee myös sillä onko mies kusipää vai ei, kiihkouskovainen vaiko ei. Mutta jopa ne afgaanit lienee yksilöitä (töissä ainakin oon törmännyt tosi mukavaan ja eurooppalaistuneeseen sellaiseen).
 
  • Tykkää
Reactions: trolli
"vieras"
Taitaa olla vähän eroja siinäkin onko muslimimies Turkista vai Afganistanista. Mut toki ei palstan mukaan. :xmas:
Julkaistu: 05.02.2010 06:43
Turkin poliisi teki kauhistuttavan löydön Kahtan kaupungissa Kaakkois-Turkissa.

16-vuotias tyttö oli haudattu elävältä kotinsa lähellä. Hänet oli aikaisemmin ilmoitettu kadonneeksi.

Brittiläisen Guardian-lehden mukaan poliisi sanoi, että kyseessä oli sukulaisten tekemä "kunniamurha".

Tytön isä oli kertonut sukulaisilleen olevansa onneton siitä, että hänen tyttärellään on miespuolisia ystäviä.

Isoisän tiedetään lyöneen tyttöä samasta syystä.

Guardianin mukaan tyttö oli haudattu istuvaan asentoon.

Hänet oli ilmeisesti laskettu maakuoppaan elävänä, sillä hänen keuhkoistaan ja mahastaan löytyi maa-ainesta.

Vartalossa ei ollut pahoinpitelyn jälkiä.

Poliisi on pidättänyt tytön isän ja isoisän oikeudenkäyntiä varten.

IS
 
"vieras"
11 v muslimimiehen kanssa olleena voin todeta, että tuo ei pidä mitenkään paikkansa ainakaan meidän perheessä. Toisekseen, joku kanadalainen kirja tuskin toimii ohjenuorana kaikille Suomen tai maailman muslimeille - ja eikös ne Kanadankin maltilliset islamilaiset tuosta suuttuneet, niinhän tuossa luki?

Meillä ei mies myöskään kahvittelisi kreikkalaistypyn kanssa :xmas:. Muutenkin tuntuu, että parisuhdeongelmat ei olisi ihan tuntemattomia liitoissa, joissa mies ei ole muslimi. Mies juo, mies sitä, mies tätä...arkipäivää palstalla.
Kun se ei pidä paikkaansa teidän perheessä ei se voi pitää paikkaansa kenenkään muunkaan perheessä. :xmas:
 
"lisko"
Joo vittuilinkin jo ukolle että keskustelee palstan välityksellä, how sad is that? :D

Eikä taatusti ikinä olis näin suvaitsevainen toisinpäin..
No mutta ukkohan esitti vain oman näkemyksensä. Mutta samaa mieltä oon muiden kanssa, ukkos saa olla tyytyväinen kun on järkevä vaimo, joka ei kiihkoile turhia. Vaikka kyllähän sen nyt tajuaa tyhmäkin, että jos jatkuvasti juoksee toisen naisen kanssa kahviloissa, niin kyllä vaimo siitä murahtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: trolli
[QUOTE="vieras";25947770]Julkaistu: 05.02.2010 06:43
Turkin poliisi teki kauhistuttavan löydön Kahtan kaupungissa Kaakkois-Turkissa.
blääblääblää...

IS[/QUOTE]

Mitä jos tekisit oman ketjun haukkuaksesi muslimimiehiä? Kun mun ukko nyt ei tohon kategoriaan edes kuulu. Eikä hakkaa tai kunniamurhaa. :xmas:
 
[QUOTE="vieras";25947785]Kun se ei pidä paikkaansa teidän perheessä ei se voi pitää paikkaansa kenenkään muunkaan perheessä. :xmas:[/QUOTE]
En mä niin ole koskaan väittänyt. Enkä väitä.

Kyllähän jotkut akat turpiinsa jatkuvasti saa. Muslimien akkoja, luterilaisten akkoja, ateistien akkoja...se on kovin ikävää, mutta on väärin yleistää että kaikki muslimien vaimot eläisivät väkivallan tai sen uhan alla.

Mutta turha sitä sulle on selittää, sulla on missio, se on huomattu :D
 
sivuhuomio
No maan laki varmaan määrittää jossain määrin yksilöidenkin käyttäytymistä Afganistanissa:
Perustuslain mukaan Afganistan on islamilainen tasavalta, jonka lait eivät voi olla ristiriidassa islamin määräysten kanssa (artiklat 1 ja 3).[15] Perustuslain 149. artiklan mukaan ”Niitä [perustuslain] määräyksiä, jotka koskevat sitoutumista pyhän islamin uskon perusteisiin ja islamilaiseen tasavaltaan, ei voi muuttaa.”
 
"vieras"
En mä niin ole koskaan väittänyt. Enkä väitä.

Kyllähän jotkut akat turpiinsa jatkuvasti saa. Muslimien akkoja, luterilaisten akkoja, ateistien akkoja...se on kovin ikävää, mutta on väärin yleistää että kaikki muslimien vaimot eläisivät väkivallan tai sen uhan alla.

Mutta turha sitä sulle on selittää, sulla on missio, se on huomattu :D
Et ole väittänyt, mutta annat ymmärtää.

Eiköhän yleisen elämänkokemuksen turvin voi sanoa sen, että luterilaiset akat saavat vähemmän turpiin kuin muslimien akat, vai väitätkö ihan tosissasi luterilaisilla akoilla menevän huonommin kuin muslimiakoilla?

Sinulle taitaa olla ihan turha kertoa faktoja, koska olet sokea uskossasi.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25947770]Julkaistu: 05.02.2010 06:43
Turkin poliisi teki kauhistuttavan löydön Kahtan kaupungissa Kaakkois-Turkissa.

16-vuotias tyttö oli haudattu elävältä kotinsa lähellä. Hänet oli aikaisemmin ilmoitettu kadonneeksi.

Brittiläisen Guardian-lehden mukaan poliisi sanoi, että kyseessä oli sukulaisten tekemä "kunniamurha".

Tytön isä oli kertonut sukulaisilleen olevansa onneton siitä, että hänen tyttärellään on miespuolisia ystäviä.

Isoisän tiedetään lyöneen tyttöä samasta syystä.

Guardianin mukaan tyttö oli haudattu istuvaan asentoon.

Hänet oli ilmeisesti laskettu maakuoppaan elävänä, sillä hänen keuhkoistaan ja mahastaan löytyi maa-ainesta.

Vartalossa ei ollut pahoinpitelyn jälkiä.

Poliisi on pidättänyt tytön isän ja isoisän oikeudenkäyntiä varten.

IS[/QUOTE]
Taitaa olla vähän eroja siinäkin onko muslimimies yleensä Turkista vai jostakin kehittymättömältä ja köyhältä aluelta Turkista ja kaiken lisäksi sekopää. Mut toki ei palstan mukaan.
 
[QUOTE="vieras";25947833]Et ole väittänyt, mutta annat ymmärtää.

Eiköhän yleisen elämänkokemuksen turvin voi sanoa sen, että luterilaiset akat saavat vähemmän turpiin kuin muslimien akat, vai väitätkö ihan tosissasi luterilaisilla akoilla menevän huonommin kuin muslimiakoilla?

Sinulle taitaa olla ihan turha kertoa faktoja, koska olet sokea uskossasi.[/QUOTE]
"Annat ymmärtää" :D

Älä ihan oikeasti ylitulkitse mun kirjoituksia tai etsi rivien välistä jotain suurta salaliittoteoriaa. Metsään se kuitenkin menee.

Anyway. Nyt ei olla Afganistanissa kuitenkaan, eikä ap:n mies ole muslimi, joten nämä jutut ei varmaan liity tähän ketjuun.
 
[QUOTE="vieras";25947845]Taitaa olla vähän eroja siinäkin onko muslimimies yleensä Turkista vai jostakin kehittymättömältä ja köyhältä aluelta Turkista ja kaiken lisäksi sekopää. Mut toki ei palstan mukaan.[/QUOTE]
Turkissahan on turkkilaiset ja kurdit, molemmilla oma kulttuurinsa, ja...no, jos mä sanon tässä että kunniamurhat on kurdikulttuurin ikävä ongelma niin pian saan kuulla olevani rasisti. Joten jätän sanomatta sen :saint:
 
"vieras"
"Annat ymmärtää" :D

Älä ihan oikeasti ylitulkitse mun kirjoituksia tai etsi rivien välistä jotain suurta salaliittoteoriaa. Metsään se kuitenkin menee.

Anyway. Nyt ei olla Afganistanissa kuitenkaan, eikä ap:n mies ole muslimi, joten nämä jutut ei varmaan liity tähän ketjuun.
Taas sä jätit vastaamatta kysymykseen.

Miksi te asutte luterilaisessa maassa kun sun mielestä islamilainen Turkki on ihmiselle niin paljon parempi paikka asua?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25947883]Kurdit tuntuvat olevan Turkin "ikävä ongelma". Kohta lienee koko kansa kunniamurhattu.[/QUOTE]

Historian saatossa turkkilaiset ovat osoittaneet etevyytensä kansanmurhien suorittamisessa...
 
[QUOTE="vieras";25947883]Kurdit tuntuvat olevan Turkin "ikävä ongelma". Kohta lienee koko kansa kunniamurhattu.[/QUOTE]
Nääh, hyvin ne siellä elää, porskuttaa ja lisääntyy. Paitsi sissit, joiden ei tarvitsekaan, ja jotka on suurin syy siihen miksi kurdialueet ei ota kehittyäkseen.

Oon monesti käynyt paikan päällä omin silmin näkemässä ja kokemassa, ja käynyt aiheesta tuntikausien hedelmällisiä keskusteluja paikallisten kanssa.

Mutta Turkin sisäpoliittisesta tilanteesta voisi tosiaan vaikka tehdä oman topicin, jos se sua kiehtoo.
 

Yhteistyössä