Miehellä uus kaveri, 26v kreikkalaistytsy..

"riia"
Kiitos. :) Joo täytyy sanoa että mielikuvitus alkaa loppumaan ton ukon kanssa. Kun puhe, tappelu, itku tai mikään ei vaan tehoa. Seuraava askel olisi pallo jalkaan tai joku muu yhtä tyhmä juttu..



Nojoo, ei kyllä ikimaailmassa uskaltais. Jos nyt vaikka niin kävis että sänkyyn päätyisivät niin oon satavarma että samana iltana kotiin tulisi.

Saas nähä joudunko syömään sanani, 21 aikaan lähti kahville eikä ole vielä palannut.
Taitaa olla kahvi muuttunu jumalten juomaksi
 
Miten siis estäisit? Onko sun miehellä naispuolisia kavereita? Mun miehellä on, samoin mulla miespuolisia. Ei ole muuten mitään outoa paitsi tämä jatkuva kahvittelu, siinä missä toisten kavereiden kanssa ei välttämättä treffata edes kertaa kuussa..
Sanoisin, että et mene.

Onhan meillä eri sukupuolta olevia kavereita, mutta sanomaton sääntö on, että ne esitellään hyvin puolisolle, ennenkuin lähdetään minnekään. Ei tule vääriä oletuksia.

Veikkaisin, että ei minun mieskään tykkäisi jos kävisin "Pertsan" kanssa päivittäin kahveilla, eikä hän ole aiemmin edes kuullutkaan hänestä.
 
Ihan realistinen pelko mun mielestä. Kun leikkii tulella, voi polttaa persiinsä vaikka se ei alkuperäisenä ajatuksena olisi ollutkaan. Tilanne voi viedä mennessään. Ei läheskään kaikki pettämiset ole suunniteltuja, olen siitä varma.
Samaa mieltä, harvat varmaan suunnittelevat pettämisiä, vaan ne ovat ns. vahinkoja. Mä näen vahingon edessäni...

[QUOTE="vieras";25946678]Lapset varmaankin jäävät sinulle kun tuleva eksäsi muuttaa lämpimään Kreikkaan kreikkalaisen kaunottarensa luokse.[/QUOTE]

:LOL:
 
Sanoisin, että et mene.

Onhan meillä eri sukupuolta olevia kavereita, mutta sanomaton sääntö on, että ne esitellään hyvin puolisolle, ennenkuin lähdetään minnekään. Ei tule vääriä oletuksia.

Veikkaisin, että ei minun mieskään tykkäisi jos kävisin "Pertsan" kanssa päivittäin kahveilla, eikä hän ole aiemmin edes kuullutkaan hänestä.
Joo luulen kanssa että ukko ei pahemmin tykkäis jos tekisin saman tempun.
Tossa se nyt istuu, kertoi missä baarissa olivat. Ei näytä muuta saavan tänään irti..

Ja hitto kun mä oon niin nollasta sataan kiihtyvä kun aletaan tämmösistä asioista jutteleen. :headwall:
Tulee vaan tappelu, mä huudan ja ukko väistelee kysymyksiä ja käskee olla hiljempaa ettei muksut herää. :headwall:

[QUOTE="riia";25946683]Taitaa olla kahvi muuttunu jumalten juomaksi[/QUOTE]

:D No jumalten juomat tais jäädä sinne keskustan baariin kun kotiin jo tuli..
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
[QUOTE="vieras";25946749]Ei todellakaan, eipä tuo nyt muutenkaan kahvilla hyppää, yleensä kaverit käyvät meillä tai ukko kaverien kotona, kahvilat ja baarit ovat jääneet perheen myötä.[/QUOTE]

Joo niin meilläkin on jäänyt ne tähän asti, ja kaveritkin on tulleet kiltisti meille kahville...
 
[QUOTE="vieras";25946764]Meillä olisi jo lukot vaihdettu ja ukon vaatteet jätesäkissä odottamassa noutajaansa.[/QUOTE]

Jätäsesikaansaitsetparempaa!!! :attn:

Joo, noinhan kaikki fiksut ihmiset tekee..
 
näin se menee
Mies lukee tämän keskustelun ja tulee luoksesi katuvana, pyytää anteeksi käytöstään ja kertoo ettei mitään tapahtunut eikä hän edes välitä siitä naisesta vaan ainoastaan sinusta, sitten rakastelette villisti ja kaikki on taas hyvin. :)
 

Yhteistyössä